• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-31 20:22:36 följande:
    jotack jag märker detta, å det e skitkul!! asså nu e jag la paranoid, men jag köpte en stor dricka innan, en fanta....skulle öppna den å det ska ju låta som ett klick typ när man skruvar av korken....det lät men inte så högt som det brukar.....kolsyran hade la gått ut om den vart öppnad innan? även om locket suttit på?åå va mätt jag e asså....jag lagar faktiskt utsökt goda köttbullar/biffar :) hahahahaah
    Men gumman om det nu skulle vara så så är ju inte läsk utan kolsyra farlig... {#lang_emotions_wink}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-31 20:22:36 följande:
    jotack jag märker detta, å det e skitkul!! asså nu e jag la paranoid, men jag köpte en stor dricka innan, en fanta....skulle öppna den å det ska ju låta som ett klick typ när man skruvar av korken....det lät men inte så högt som det brukar.....kolsyran hade la gått ut om den vart öppnad innan? även om locket suttit på?åå va mätt jag e asså....jag lagar faktiskt utsökt goda köttbullar/biffar :) hahahahaah
    Jaa du... haha ja din fantasi har ju en tendens att skena iväg... lite... bara lite... hahaha
    elinnnnn skrev 2010-03-31 20:47:04 följande:
    carohl: grattis till vagnen :D
    Tack! {#lang_emotions_laughing} Jag är så lycklig nu... hihi... tänk att min flicka ska ligga där snart, otroligt!
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-03-31 20:52:23 följande:
    jättesnygg!
    Tack!
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-31 20:57:26 följande:
    haha jag VET, jag får skylla på XXXX som tvingat på mig sin fantasi utan gränser.....hahahahahah å nu var jag på dass....å fick direkt molvärk.....
    Usch för molvärk men kom ihåg att det är för nå positivt! {#lang_emotions_wink}

Jag mår fasiken illa.. blä... och urk...
  • carohl

Nä usch nu ska jag lägga mig på soffan och försöka må bättre. Jag ska kolla på efterlyst.

• carohl
    Belly skrev 2010-03-31 21:14:15 följande:
    SuperSnygg! Gillar vagnar som är mer "klassiska"... Tycker många nya ser så spaceiga (stavning?) ut..
    Mmmm... jag har haft en rad olika vagnar men jag måste säga att enligt så är emmaljunga det bästa märket man kan ha. Å andra sidan det där är en smaksak men nu har vi det vi vill...

Skönt nu börjar vi bli klara eller vi har alla stora saker färdiga iaf, nu är det bara detaljer som ska införskaffas {#lang_emotions_smile}
    Jag har tom köpt blöjor, badolja, tvättlappar osv. Jag ville inte att skötbordet skulle se så tomt ut när vi byggt ihop den {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-31 22:34:50 följande:
    En god vän bad mig lägga in detta på Fl, såå jag tar vår tråd till detta.vår msn konversation. hahahahha Shervin säger: har en uppgift till dig kan du skriva detta från mig på din sajt med alla galningar..familje skiten hehe "Hej, till alla mammor med barnvagn där ute. jag undrar oftast varför ni är så otroligt kaxiga och dryga när ni är ute med era barnvagnar. Härom dagen var jag inne i mataffären och handlade, jag skulle gå längs en gång och svänga med min matvagn till nästa avdelning..men från motsatt håll " SA säger:   hahahahaahhah Shervin säger: "kommer en ung mamma med sin barnvagn och ska svänga åt samma håll. jag ser terrorn i hennes ögon redan på avstånd, hennes demoniska blick. trots att jag var närmare så rusar hon och svänger och tränger sig före mig som om det är helt jävla givet att hon har förtur av någon anledning. Det har även hänt utomhus på trottoarer til exempel, dessa barnvagn-Rambos skiter blankt i vett o etikett, och " "tar för givet att de har ensamrätt till trottoarfan och ALLA ska väja sig undan för att ge denne vagnterroristen all plats. WHYYYYY???" hahahahahaha SA säger:   hahahahhaaha detta ska jag lägga in Shervin säger: goood =) kopiera rakt av SA säger:   japp will dojag e  SA
    Haha alla mammor med vagnar är inte såna...
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-03-31 22:55:21 följande:
    Hej nu e jag inne. Tänkte att jag säger hej innan jag läser vad jag missat under dagen.
    Hej! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    Belly skrev 2010-03-31 23:01:04 följande:
    Imorrn har vi vårt andra RUL btw eftersom vi blev flyttade tillbaka 9 dagar sist... Håll tummarna för att ungen vill blotta sig så vi kan se könet..
    Åh hoppas du får se vem som bor därinne {#lang_emotions_smile} mysigt med rul!!

Ang. babyskydd ska vi låna av kompis. Hon och hennes kille har inte haft bil så den har knappt blivit använd. Hon frågade om vi ville låna den och då den har isofix så kör vi på det. Bilstolen efteråt blir en ny.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10