elinnnnn skrev 2010-06-28 22:46:25 följande:
jag kommer packa ner amnings tshirts och en lång mörk sval kjol.
Pregga skrev 2010-06-28 22:19:08 följande:
Jo men jag nästan räknar med att han kommer iallafall en vecka tidigt, mitt x föddes 2 veckor tidigt å min dotter 8 dagar tidigt...men men får la se :) bara det inte blir fööör tidigt...
Ok, ja jag har alltid varit frusen med, men jag e åxå mkt spä i kroppen i vanliga fall, medans min dotter som åxå e spä e stekhet jämt....hm..
jaså? jag fick ju höra att endast pappan får vara med inne på salen, men på förlossningen kan man ha fler?? min mamma var åxå med när dottern föddes samt hennes pappa å min lillasyster, men det var bara mamma kvar inne det sista, haha
asså det sjuka är att jag bor faktikst i ett bra område egenteligen, undrar vad som hänt det sista?! fattard et inte, jag bor ju mitt på centrala hisingen där det e lite "finare" hm...konstigt..
tråkigt med så mycket brottslighet där man bor :S
angående varm eller kall så kanske det har med blodtrycket också att göra? och järnvärde kanske? både jag och min mamma har lågt järnvärde och lite dåligt tryck. Blodet pumpas liksom inte runt ända ut så att säga. Fast ja det är ju annat nu höggravid som man är, hahaha 24 grader ute idag och jag trodde jag skulle få värmeslag hahaha
du får kolla upp hur det är på just det lasarettet du ska föda på för det är olika från landsting till landsting angående besöksförbud och hur många som får vara med inne på förlossningen osv.
nu ska jag logga ut och lägga mig.
godnatt alla fina runda tjejer :D
okej jo ja har en svart halv lång kjol men vart köper man amnningströjor??