Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

go kväll tjejer
    allt bra me er?
    i kväll har vi haft en 10 dagars bebis här hon är såå söt min kompis fick en Isabelle den 7 juni;)
    hmm vad har era bebis hjärtljud legat på?
    mina har pendlat allt i från 138 till 155 sist men mest har de vart 145!!
    Jag är sååå nyfiken på vem som gömmer sig i magen ju;)

BF 100815
  • puchelina88

Saker som är klara

1,säng-klart
    2,vagn-klart
    3.matstol-
    4.skötbord- klart
    5.babysitter-klart
    6,babygym-
    7.kläder-snart klart
    8.badkar-klart
    9.fösta nallen-klart
    10.babybox-klart
    11.bilbarns-stol-klart

sen finns det väl massa saker som man ska handla hem typ flaskor nappar mm vart handlar man det på apoteket lr??någon som har nått förslag??

BF 100815
  • puchelina88

tack för alla tips tjejer.

haha ja har ingen aning om va man sk aha för nappar mm,är ju första barnen ju!!bra att man har er som man kan fråga!

BF 100815
  • puchelina88

hejsan tjejer!
    hoppas ni mår bra!?
    i dag ska jag på föräldrarkurs 2a träffen får se om sambon hinner komma hem i från jobbet han börja jobba i dag!
    i dag går man in i vecka 33;)
    ha en bra dag alla

BF 100815
  • puchelina88

Hejsan tjejer
    hoppas att allt är bra med er!
    i dag är de 50 dagar kvar;)
    vi är i husvagnen i Gränna gud va ja har brännt mig;/
    men annars är allt bara bra!

BF 100815
  • puchelina88

hejsan
    fy faan va varmt de är och mina fötter svullnar så fort ja går upp:(
    vecka 34 i dag!
    i dag är de sista gången på föräldrarträffen,sambon jobbar natt i han börjar 14 till 24 kommer dö av längtan!!
    men ja kommer in här i kväll kan vi prata lite mera ha de så skönt i värmen tjejer!!!

BF 100815
  • puchelina88

hej hej
    hmm ja funderar på vad jag ska packa ner för kläder i bb väskan men faan har ju iget att ha på mig?
    vad ska ni packa ner för kläder till er???
    kan ju inte gå i varma mys byxor när de är så här varmt ju:(
    någon som kan komma med tips???

BF 100815
  • puchelina88
    elinnnnn skrev 2010-06-28 22:46:25 följande:
    jag kommer packa ner amnings tshirts och en lång mörk  sval kjol.
    Pregga skrev 2010-06-28 22:19:08 följande:
    Jo men jag nästan räknar med att han kommer iallafall en vecka tidigt, mitt x föddes 2 veckor tidigt å min dotter 8 dagar tidigt...men men får la se :) bara det inte blir fööör tidigt...
    Ok, ja jag har alltid varit frusen med, men jag e åxå mkt spä i kroppen i vanliga fall, medans min dotter som åxå e spä e stekhet jämt....hm..

jaså? jag fick ju höra att endast pappan får vara med inne på salen, men på förlossningen kan man ha fler??  min mamma var åxå med när dottern föddes samt hennes pappa å min lillasyster, men det var bara mamma kvar inne det sista, haha

asså det sjuka är att jag bor faktikst i ett bra område egenteligen, undrar vad som hänt det sista?! fattard et inte, jag bor ju mitt på centrala hisingen där det e lite "finare" hm...konstigt..
    tråkigt med så mycket brottslighet där man bor :S
    angående varm eller kall så kanske det har med blodtrycket också att göra? och järnvärde kanske? både jag och min mamma har lågt järnvärde och lite dåligt tryck. Blodet pumpas liksom inte runt ända ut så att säga. Fast ja det är ju annat nu höggravid som man är, hahaha 24 grader ute idag och jag trodde jag skulle få värmeslag hahaha

du får kolla upp hur det är på just det lasarettet du ska föda på för det är olika från landsting till landsting angående besöksförbud och hur många som får vara med inne på förlossningen osv.

nu ska jag logga ut och lägga mig.
    godnatt alla fina runda tjejer :D
    BF 100809
    okej jo ja har en svart halv lång kjol men vart köper man amnningströjor??
    BF 100815
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10