Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-26 23:42:37 följande:
    hahaha aa eller hur, hmm...men nu e hon 11 år...*asg*
    Ja, d gör ju saken helt okej! eller hahahaha *asg*
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-26 23:56:59 följande:
    hahahha nja inte direkt kanske...men det hade ju vart ngt-att behöva dressera en kanin till att jucka...hahahaah
    Ja, eller att en 11 åring kan d bättre än en kanin då e d illa. kaniner förds ju juckande för fan hahahaha. Nä, du gumman nu ska jag göra klart engelskan sen ska jag sova. Efter jobbet har sambon lovat att handla kläder till prinsen. wwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

God natt å sov gott
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-27 00:04:09 följande:
    hahahah du e skvatt GALEN and i love it :) japp, skulle skriva innan att jag skulle logga av men hela datan låste sig å jag fick logga in på nytt, men vi hörs gumman. Sov så göttans...natti natt.... åå va kul å shoppa till lill prinsen ju :) Kram
    Japp bara längtar. natti natt
  • knyzzel
    Ns mamma skrev 2010-04-27 21:23:32 följande:
    Hej, någon inne ikväll? kikar in under reklamen på desperate housewives :) I vilken v. går man in i sista trimestern? borde ju vara snart för mig då jag går in i v.28 på söndag..
    Hur kan du gå in i vecka 28 på söndag? Jag å SweetLilly vecka 27 på torsdag å vi har BF den 4 augusti.
    SweetLilly skrev 2010-04-27 22:13:52 följande:
    haha jo såna vurpor gör jag dagligen jag har slagit mig blå och skrapat upp knän Men Pyret lever
    Jag har oxå trillat halvt om halvt, men d har inte varit någon far mer än för mitt ego hahaha den lille ligger väl skyddat{#lang_emotions_sunny}
  • knyzzel
    Ns mamma skrev 2010-04-27 22:37:33 följande:
    Har bf 31 juli efter RUL...
    Jaha, å jag som bara kollade i vår BF-lista.... Så att man går in i 3e trimestern vecka 28 i alla fall. Blev nyfiken
  • knyzzel

Så nu har jag läst alt som sagt sen i MORSE, men va  F*N gör ni upp så tidigt?! Själv går jag upp ½ timme innan jag ska köra till jobbet. Då hinner man precis vakna när man sätter sig i bilen. Skulle man inte hinna så är volymen discohög så DÅ vaknarman när man startar bilen hahahahahaha

Oj, e d redan torsdag.... Shit vad tiden går. Vi har både tyg överdrag å vaxat tygöverdrag till vår skötbädd å så lägger vi alltid på ett rent frotèunderlägg varje morron. tycker dom i plast verkade så kalla när man skulle byta på natten.

• knyzzel

Hej hej sorry jag har varit från varande, men jobbar ganska mycket nu så jag får upp min mammapeng. Skola å dottern ovan på det tar ut sin trötthet vil jag lova, men om d är någon tröst så brukar jag tittat in å kolla vad ni har pratat om under dagarn, men d e sällan att jag hinner skriva innan ni har loggat ut för dagen. I morron ska jag försöka få mitt busfrö i säng tidigare så att jag kanske hinnaer snacka lite med er oxå innan sängen kallar. Sov gott

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-09 09:05:40 följande:
    hey gumman!! va kul å se att du skriver, en annan har varit skittrött på kvällarna det sista å bara däckat av framför tv,n / datan....får försöka å piggna till lite så vi kan tjöta :) kram
    jag e här nu. hehehe
  • knyzzel
    SweetLilly skrev 2010-05-12 22:59:14 följande:
    Grattis i förskott malten! Här är det lugna gatan, förutom att kroppen är jättejobbig nu. Och jag är så jäkla arg och orolig över det här med att de inte kan bestämma snittdatum. Jag känner att jag verkligen inte KAN föda normalt. vad händer om man skulle få värkar tidigare?? Inte fasen kan jag åka in akut och bli snittad utan en beviljan ju! Fan jag är så rädd samtidigt som jag är arg.
    Usch.. Jag lider med dig. Hade samma problem när jag väntade lillan 08. Tillsist ringde jag patientnämden, för jag orkade inte bråka med läkare å gå på fler skitsamtal. Efter anmälan så tog d 3 dagar sen hade jag mitt datum. Säger inte att man ska springa å anmäla läkare för strunt saker, men jag har ep å du har ju din sjukdom.... så var stark gumman. Bara på dem. DU HAR RÄTT
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10