Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-05-22 00:18:06 följande:
    jo visst e det lite lustigt att det kan bli sådan skillnad, hahah finnar får jag inga..funderar på om det e värmeutslag, för dom är inte upphöjda å inte som plitor....hm..
    Jo, d kan d säkert vara. Inga alls? Då ska jag skicka några till dej din stackare! hahahaha

Har lagt upp lite bilder på babykläder å på spjälskyddet som jag handlade förra helgen. har köp min fina gunga nu oxå å tvättat klädselen till lill-prinsens vagn å babyskydd. har bara lite smått å gott kvar nu att handla, som 2 filtar, första-nallen, blöjor å bröstpump. matbordsstolen får vänta ett tag.

Hur går ditt handlande då?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-22 00:28:27 följande:
    haha jaså det kan jag få va?! hihi tack men jag avstår, ååhh nu har lillamna vaknat, funderar på om det var apelsin juicen jag just hällde i mig, haha blev la kallt ...naaw...men va roligt att du har tvättat klädsel mm, asså jag ska tvätta alla babykläder ngn vecka eller 2 innan beräknart datum. jag har köpt det mesta faktsikrt, mest småplock kvar som flytande alvedon, blöjor mm...har typ allt stort även matstol, hahaha
    Kaan du inte lägga upp lite bilder... Jag e ju jätte nyfiken ju!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-22 00:38:14 följande:
    hihi jo jag ska gumman, har ju köpt en väldans massa :) ska kika på din sida innan jag lägger mig, sitter samtidigt nu å äter å skriver i en annan tråd där dom pratar om muslimer som bränner svenska flaggan, men jag lovar å kika sen :)
    D E lugnt du kan väl bara säga vad du tycker sen eller i morron. Själv så sitter jag å pimplar cola å bloggar om veckan som gått å helgen som kommer.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-22 00:48:33 följande:
    baby gungan va åxå jättefin, fina saker du köpt till er lilla prins :) nu e mitt mirakel vaken å pigg tror jag minsann....haha
    Tackar. Ska gå å lägga mig nu. Ska upp tidigt å duscha i morron innan jag å Thyra åker till pappa.

Ja, kom igen nu! Lite bilder vill jag se. Kram å go`natt gumman
  • knyzzel

Hheej alla glada. D va ju ett bra tag sedan nu. Vad har hänt? Nått kul tråkigt?

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-27 23:09:37 följande:
    asså ibland så undrar man ju om Fl e en samlingsplats för idioter!! sitter på en tråd där dom anser (vissa) att prematura barn INTE ska få hjälp att överleva..SJUKT!! som att neka en cancersjuk cellgift, men varför det? människan ifråga ska ju dö ändå...å va trött jag blir!!!
    Jag har slutat bry mig om dem asen. Vissa e så tröga att en snigel skulle ha tutat i omkörningsfilen å visat dem fingret.... hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-27 23:14:54 följande:
    hahaha DEN var bra!!! hur går det med pluggandet då?
    Jo, d går framåt. Har sista delprovet i d nationella i morron. Sen slutar jag den 11 Juni. Ska bli skönt! Har bara 3 veckor kvar att jobba nu, lika skönt d!

Har lagt in nya bilder i baby-galleriet. Kika! Snälla?!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-27 23:17:58 följande:
    knyzzel gumman, du vet att jag tycker det e skitkul å prata med dig, emn jag e aptrött å måste sova..ska upp tidigt imon i vanlig ordning... natti natt..kraam
    Hahahaha... gu va kul... Vår lille prins lever oxå rövar, men d e så mycket att jag blir aldeles trött på d nästan...

Tack. Vi har bara 3 saker kvar att handla nu... Första-nallen, blöjor å matstol. Hur går ditt shopande då?

Förstår d. Sov så gott
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-27 23:22:40 följande:
    Knyzzel JÄTTEFIN vagn, me like :) å mysfilten var ju tvärsöt
    Vi var ju på glukos belastning i tisdags. Allt var fint med oss båda två. Vi fick inbokat tider till alla kvarstående undersökningarna, men ingen tid för läkarbesöket där vi ska bestämma datum för snittet. Jag börjar känna mig lite smått stressad av d nu alltså...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10