Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-07-31 14:55:03 följande:
    Stackars din dotter. Kanske hon är rädd för honom så hon inte vågat berätta för dig?

Haha jadu det där med o raka sig..Hmm bara benen är ju ett rent helsicke och raka sig på muffen ja det går ju inte så bra,men försöker sitta framför en spegel och glo hihi.
    Min tös brukar bli vansinnig då jag böjer mig men aldrig hört det skall vara någon fara utan jag ändrar ställning iaf efter en kort stund så hon blir lugn o belåten

Tack söta du för Presenten Hjärta{#emotions_dlg.flower}
    ja jag tycker skit synd om henne, om hon e rädd för honom?? hahaha nej nej, MEN hon e livrädd att hennes mamma ska gå ut å slå ihjäl honom. hon brukar säja, mamma det hände en sak i skolan idag...men säj inget till fröken, annars så berättar jag inte.hm...
    haha jaa jag fick ju åxå använda mig av en spegel nu till muttan, men man fick ju ändå böja sig å ha sig...å japp lilleman protesterade, men nu var det illa tvunget asså...urk.
    så lite å tusen tack själv Hjärta
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-31 15:04:56 följande:
    Ja haha man är ju vig som ett kassaskåp just nu
     Men brukar själv känna efteråt att man glömt några långa jäkla hårstrån som står och söker sändnign typ där nere haha
    Då får man snällt dra fram spegeln och leka lieman igen

Jag hatar ogräs där och desutom ibland så ska det växa mot hål 2 med...Brrrr äckligt värre....

Hur lång tid ska det ta innan man ska bli av med sin jäkla hemorojd? Har ju smörjt kräket i 2 jäkla veckor snart 1-2 ggr per dag men den ler så stort och glatt iaf där bak Skrikandes
    haha jaa typ, pratade med 2 väninnor nu å dom sa attd et inte var ngn fara för bebis att man böjer sig,bara att det blir lite trångt för honom så han kanske protesterade, vilket han gjorde. haha
    jaa jag avskyr ju kroppshår, men nu var det ett bra tag sen asså....haha vidrigt..
    hemmisen hånar dig gumman, hahahahahaha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-31 15:18:16 följande:
    haha ja håna va nog det mildast ordet hihi. Den är så retlig. Så det ltar åt att jag får knipa bort den hos någon som gör det. Är det gyn man vänder sig till då? Vad kostar det? Ja brr jag känne rmig äcklig med massa hår och förlossningen lär ju garanterat börja då man inte orkat eler kunnat raka sig här o där så man ser ut som en pälsboll
    hahaha jaa , har en väninna nu som jag läste detta för å hon sa att hennes hemmis behandlades inte under grav men försvann direkt efter fl.  Nej det är inte gyn utan kirurgen som din vanliga läkare remetterer dig till mne vänta tills efter bf, den kan försvinna spårlöst då.
    haha ja pälösboll...hm, låter inte så lockande näe..tur att jag rakade mig nu...sist jag åkte in med ambulansen så var jag orakad sen länge= PINSAMT! den risken tar jag inte igen.
  • Bubbis10

var på mc-donalds med lillan för att mysa till det lite med henne, å det ligger mkt nära oss där vi bor....vad händer? jag får värkar å dom kändes kan jag säja....å blev tätare å tätare, så natta packade ihop sin mat i all hast å sa-mamma nu går vi hem, med stora uppspärrade ögon....
    jag kunde inte säja emot till slut utan det blev att gå hem...jisses, fick en våt flytning med...men jag tror han luras.

• Bubbis10
    Pregga skrev 2010-07-31 17:34:01 följande:
    var på mc-donalds med lillan för att mysa till det lite med henne, å det ligger mkt nära oss där vi bor....vad händer? jag får värkar å dom kändes kan jag säja....å blev tätare å tätare, så natta packade ihop sin mat i all hast å sa-mamma nu går vi hem, med stora uppspärrade ögon....
    jag kunde inte säja emot till slut utan det blev att gå hem...jisses, fick en våt flytning med...men jag tror han luras.
    sen sa hon-ska du föda på mc-donaldes så springer jag härifrån!
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-31 17:34:37 följande:
    hej tjejer!
    Alltså jag har sovit så dåligt inatt, typ vaknat en gång i timmen så vi gick inte upp förräns typ vid 11, sen stack vi ut rättså direkt så jag har bara inte hunnit logga in förräns nu.

Men jag har läst det mesta av vad skrivits, och jag blir så rörd över att typ varenda en av er frågat om mig.
    {#emotions_dlg.flower}
    tyvärr får jag säga så har vi INTE varit på förlossningen.
    Imorse när jag vaknade så kändes det t.o.m som att jag inte var gravid längre.
    visserligen drömde jag inatt om att min lilla flicka var född, men när jag vaknade så var det helt lugnt i magen och inte ens nån molvärk. men nu dansar hon på som vanligt och trycker sig neråt ;)

fast inga kraftigare värkar än såna jag redan upplevt... så hon tar nog igen sig några dagar nu kanske ...
    på måndag/tisdag går jag ju in i v.40 eller egentligen imorrn enligt BM :D

och tack för era upplyftande ord om den knäppa barnmorskan jag pratade med! haha
    nä jag kommer inte vänta på någon vattenavgång eftersom jag inte haft det förut. När värkarna håller i lite fler timmar och fler per timme kommer jag åka in. brukar heller inte ha regelbundna värkar förräns typ timmen innan krystvärkarna kommer så dem kommer jag heller inte vänta på.

tycker ändå hon ska komma ut snart.... vi längtar så
    Hey gumsan=)
    ja vem sover inte dåligt, hua...mkt kisseri asså...å man ligger inget vidare bekvämt. jag drömde ju om en liten flcika som föddes härifrån tråden, kanske var din sessa då?..hihi tråkigt att du inte låg inne på fl, hahaha vi väntar ju nu på nästa tråd bebis :)
    ja skit i den korkade Bm. Kram
  • Bubbis10

Ang mitt x ¨så har visst ngn polare till han sagt-XXXX det e väl dags för dig att skaffa en ny tjej nu!
    Öh, ok...kan det bli mer smaklöst? snacka om att inte ha ngn skam i kroppen alls...Helt klart hans val å vill han det så e det upp till honom. jag förväntar mig inte att hans liv ska stå på väntan.
    å som han tydligen sagt till min mamma igår-jag vill inte ha med henne att göra, vill inte veta av henne.
    men ska stämma mig?! hm....

han e som sagt var udda!

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-31 18:56:16 följande:

Nu är jag arg här.

Har varigt hos svärföräldrarna med barnen.

Tösen var sjövild och hoppade och studsade och evde rövare osv och vi bad henne lugna ner sig osv varpå hans jävla föräldrar säjer "Nej det behöver hon inte för här bor vi och bestämmer"...JA!! MEN vi är föräldrar och hon ska INTE tex slå på blommorna, dra iväg med mattor osv.

SEN så skulle jag iväg en sväng på toa (Göra nr 2) och DOM ska kika till lilleman.

Tror ni kräken gör det?

När jag kommer ut står pojken (1 år) med 2 sylvassa jaktknivar i vardera hand.

Jag skriker av ren rädsla varpå puckonen säjer " Det är väl ingen fara,sluta skrik för det är ju du som gör så han råkar ut för någon skada annars".

Jag hade kunnat sparka in kulorna och röven på de bägge två.

Sa bara sen "Nehe nu ska vi åka hem" och tog ungarna in i bilen.

Jävla folk. Spyr och är förbannad.

Nog för man kan bli argare som gravid men hur hade ni reagerat?

ja du gumman, med mitt temprament så vad tror du? haha jag hade blivit rasande, men det förklarar ju en del varför din man är som han e med. jagbhade sagt helt lungt men med en bestämd, å ngt syrlig ton-jättebra att ni anser att MINA barn kan bete sig hur dom vill här, det gör jag INTE å jag e deras mamma så vill ni träffa dom så gör vi det hos oss i fortsättningen där MINA regler gäller för MINA barn utan ngt tjaffs eller missförstånd om den saken.
    sen hade jag sagt, tack å hej...å gått som du gjorde.
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-31 18:57:40 följande:
    Nej nu ska vi inte vara negativa i tänkandet utan tänka på att det ÄR på G strax
    haha jaa vi får se, skulle ju vara fint om man gick över tiden:) hahaa då smäller jag av.
    Perssonlund skrev 2010-07-31 19:03:57 följande:
    Vet du? Jag kom på att man kan jämnföra honom med småvärkarna. Dom bedrar lika mycket och gör inte ett skit =) .... Nja kanske inte då,men jag tyckte det lät bra XD.... Jo jag förstår att du vänder taggarna utåt. Fattar inte varför han ska hota dig heller. Han kunde välja att hjälpa dig men gjorde inte, varför börja bråka? Tråkigt att han inte antingen hjälper till eller låter er vara helt och hållet.... SÅÅÅÅ typiskt dessa idioter. Men det är löjligt av en vuxen som behandlar någons barn som sitt eget och sen helt plötsligt rent utsagt skiter i barnet. Tycker synd om din "lilla" skrutta. Kan inte mer än önskar er ett stort lycka till och att puckot håller sig borta om han ändå inte tänker göra någon nytta!!! I mina tankar betyder ALLT att bebis är på g XD .... Kan vara glass och stress men det tror väl inte vi? hihi... Min kassa mage är ju helt konstigt om det skulle bero på något annat efter som jag äter järntabletter som gjort mig stenhård innan och nu helt plötsligt kass =).... Aja någon gång ploppar dom väl ut.... Frågan är bara när. Kul att se fler och fler skriva sen att bebisen kommit =)
    hahaha vilken superbra jämförelse, i love it! hahahaah  Jo jag tycker synd om min lilla men hon vet ju inte vad han sagt å ska så förbli. men asså hans hot tar jag inte på större allvar även om jag inte tycker det e trevligt. Å nu kommer jag inte höra av mig en enda gng till han. det där med att alla tecken tyder på att bebis e på G, hahaha jaa så resonerade jag åxå...men men han kommer när han e redo. som sagt, ska bli kul å se vem som blir nästa, men det borde väl vara elinnnn :)
    Perssonlund skrev 2010-07-31 19:10:42 följande:
    HAHAHAHAHA!!!!!! Shit vad roligt. En massa bra tips måste jag säga =) Trodde faktiskt inte att MÄN skrev om sånt här inne XD Men roligt att pappan blir förberädd iallafall =)
    hahaha jag vet, jag fick mig ett så gott skratt asså...så jag tom gjorde en egen tråd om just det, hur män tänker,känner å resonerar runt sin gravida partner. inga svar än men jag hoppas...haha va såå kul å läsa om deras tankar kring det hela.
    tetta skrev 2010-07-31 19:11:23 följande:
    Klockren!!!  hahahaha
    Det var det bästa jag läst på länge!!
    haha jaa jag med, jag fick mig ett gott skratt, mata det gravida monstret, säj ja till allt å håll med fast du e arg osv-säj att du älskar henne, hahahahahahahaa
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10