Nallepuhmamma skrev 2010-07-31 18:57:40 följande:
Nej nu ska vi inte vara negativa i tänkandet utan tänka på att det ÄR på G strax

haha jaa vi får se, skulle ju vara fint om man gick över tiden:) hahaa då smäller jag av.
Perssonlund skrev 2010-07-31 19:03:57 följande:
Vet du? Jag kom på att man kan jämnföra honom med småvärkarna. Dom bedrar lika mycket och gör inte ett skit =) .... Nja kanske inte då,men jag tyckte det lät bra XD.... Jo jag förstår att du vänder taggarna utåt. Fattar inte varför han ska hota dig heller. Han kunde välja att hjälpa dig men gjorde inte, varför börja bråka? Tråkigt att han inte antingen hjälper till eller låter er vara helt och hållet.... SÅÅÅÅ typiskt dessa idioter. Men det är löjligt av en vuxen som behandlar någons barn som sitt eget och sen helt plötsligt rent utsagt skiter i barnet. Tycker synd om din "lilla" skrutta. Kan inte mer än önskar er ett stort lycka till och att puckot håller sig borta om han ändå inte tänker göra någon nytta!!! I mina tankar betyder ALLT att bebis är på g XD .... Kan vara glass och stress men det tror väl inte vi? hihi... Min kassa mage är ju helt konstigt om det skulle bero på något annat efter som jag äter järntabletter som gjort mig stenhård innan och nu helt plötsligt kass =).... Aja någon gång ploppar dom väl ut.... Frågan är bara när. Kul att se fler och fler skriva sen att bebisen kommit =)
hahaha vilken superbra jämförelse, i love it! hahahaah Jo jag tycker synd om min lilla men hon vet ju inte vad han sagt å ska så förbli. men asså hans hot tar jag inte på större allvar även om jag inte tycker det e trevligt. Å nu kommer jag inte höra av mig en enda gng till han. det där med att alla tecken tyder på att bebis e på G, hahaha jaa så resonerade jag åxå...men men han kommer när han e redo. som sagt, ska bli kul å se vem som blir nästa, men det borde väl vara elinnnn :)
Perssonlund skrev 2010-07-31 19:10:42 följande:
HAHAHAHAHA!!!!!! Shit vad roligt. En massa bra tips måste jag säga =) Trodde faktiskt inte att MÄN skrev om sånt här inne XD Men roligt att pappan blir förberädd iallafall =)
hahaha jag vet, jag fick mig ett så gott skratt asså...så jag tom gjorde en egen tråd om just det, hur män tänker,känner å resonerar runt sin gravida partner. inga svar än men jag hoppas...haha va såå kul å läsa om deras tankar kring det hela.
tetta skrev 2010-07-31 19:11:23 följande:
Klockren!!! hahahaha
Det var det bästa jag läst på länge!!
haha jaa jag med, jag fick mig ett gott skratt, mata det gravida monstret, säj ja till allt å håll med fast du e arg osv-säj att du älskar henne, hahahahahahahaa