elinnnnn skrev 2011-03-28 08:07:17 följande:
om han har lätt för att bli förstoppad ge inte banan isåfall.
gröt gillar lillan men det måste vara perfekt konsistens dvs rättså flytande, rätt temperatur och så gillar hon när jag blandar 2 olika, ris och vete. om jag inte får konsistensen o temperaturen rätt så äter hon inte ;)
ok, då blir det ingen banan just nu iallafall då...ska ge han katrinplommon om en stund :)det var mig en bestämd liten dam du har, hahaha
ssssssss8 skrev 2011-03-28 08:46:36 följande:
Bubbis: Krya på dig hoppas de hittar snabbt vad du har i obalans
Elinnnn: Här är det också kinkigt med temp men däremot inte konsistensen.
Ni som har gåstol, vad säger bvc om detta?
Här är de så hysteriska med att barnen MÅSTE lära sig krypa jag kan tänka mig att det inte är så roligt att ligga på golvet efter att bebisen fått "springa".
Börjar de inte krypa före 1 år så blir det fysioterapi iaf före de lär sig gå, hur är det i sverige?
Eller vill de ändå vara på golvet?
Jag frågar för att jag är nyfiken inte för att hoppa på er som använder

Tack gumman, jag mår bättre nu men väntar på att min utredning ska dra igång, e bara skinn å ben kvar av mig nu typ..
ang gåstol så älskar ju min lille den å som sagt, varför ligga på golvet när man kan ta sig fram direkt på benen, haha å det går undan åxå...men han kryper faktiskt inte än, å det kan ju bero på att vi alltid bär på honom så han väldigt sällan ligger på golvet å jag tror han kommer gå innan han kryper, min bvc har inte sagt ett ljud om detta mer än att han e väldigt tidig med vissa saker som ex språket, han säjer rent hej, mamma, pappa :) men lite annat som väntar...han kan tycka att det e kul å vara på golvet en stund men mkt roligare e det att springa runt själv, men jag ska fråga om just detta nästa gng jag pratar med bvc, så återkommer jag med vad hon säjer då :)
Kan ju fråga er alla då-Vilka av er ,aså vilka bebisar kryper redan?