Vi fortsätter, Bf aug 10
du har tom citerat mig där det står att jag INTE MENAR ATT DU ELLER NÅGON ANNAN SKRIVIT SKRÄCKHISTORIER men ändå fortsätter du att påpeka det som om att jag skrivit att du berättat skräckhistorier :S
jag vet att jag skrev med stora bokstäver i mitt inlägg häruppe, men med det menade jag inte det som att jag skriker utan mer att dra uppmärksamhet till just det...
nu ska jag logga ut, ska iväg och handla lite . ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!
tack för en intressant diskussion idag :)
kram till alla !
pregga: love, peace n understanding hahaha japps helt klart :) nu ska jag lämna datorn. ha en fortsatt fin kväll. kram
godmorgon alla goa glada tjejer! hoppas ni mår bra idag. på tal om SD så har jag också haft några styckna fast dem går över rättså snabbt igen om jag vilar. det är ju helt normalt med lite sd nu. en annan sak som jag har och faktiskt lider utav är att magen är väldigt låg och jag kan varken sitta eller ligga bekvämt. tror det är bäckenet som tänjs ut. känns som det iallafall.. typ som (huvud)ärk fast i bäckenet hahaha imorrn ska vi ut och shoppa lite. jag ska köpa nya mammabyxor och eventuellt en mammakjol för mamma jeansen jag köpte för ett par veckor sen passar inte längre. dem passar över magen men inte över bäckenet/höfterna. :(
(huvud)värk ska det stå... bokstaven v försvann :D
pregga: ja ibland känns det som att jag får knivhugg men det brukar bara komma nångång då och då om jag rör mig på fel sätt. men denna molvärk sitter i hela tiden.... känns precis som om jag har ett bälte runt höfterna som jag spänt riktigt hårt, känns även bak i ryggen..alltså runt om hela mig :( hoppas bara inte det blir värre. jag ska ju resa hem snart ! blir det mycket värre kanske jag inte kan resa :( men vi får hoppas på att det inte blir värre :D alla dessa rekommendationer ja dem ändras ju hela tiden. mina barn har ibland legat på magen eftersom det har underlättat när dem inte bajsat osv. mina bebisar har haft väldigt gasiga magar och problem med att lätta på trycket så att säga, då har det hjälpt att sova på magen. mina barn har även sovit på rygg, varit inlindade i perioder då dem ryckte till med armarna så ofta och störde deras sömn osv osv osv. mycket alltså som man INTE ska göra. men mina barn lever än ;) lite sunt förnuft skadar ju inte att ha. dock tycker jag nog man ska känna till rekommendationerna och ev risker sen får man ju ta ställning och bestämma hur man ska göra.