Vi fortsätter, Bf aug 10
Oj vad man börjar längta till att få se sin lille bebis, kanske särskilt när det börjar droppa in födda barn 
Är dock ruskigt trött på att vara gravid och önskar det vore v 38 nu istället för v 35..
Pregga, jag hade inte blivit så glad om mitt barns pappa valde att parta lite i nära anslutning till förlossningen när han sagt att han velat vara delaktig. Jag hade definitivt frågat hur han tänker och resonerar om det..
Usch såg den där tråden på flashback som ni linkade till.. Helsjukt.. Sen internets framfart har det blivit en rättighet att kasta skit på folk och man gör det grovt.
Jag har inte vågat lägga upp bilder på mitt ansikte eller ens min son som är 3år här på familjeliv..
Jag finns på facebook men har låst den så hårt det går och med få nära vänner.. Inga farmville vänner är så viktiga..
Men något roligare.. Jag tror mina sd/förvärkar börja minska lite och min pencillin kur är slut idag.
Så nu är det bara och vänta på att bebis ska bli tjockare och sen komma lagom till mitten/slutet på augusti... Jag verkligen toklängtar och få ligga på mage..
Det var så länge sen...
Usch vilken jobbig upplevelse du haft ssssssss8 låter som han skulle behöva en anmälan att det han gör är inte okej.
Jag har bara haft manliga gynekologer och de har alla varit väldigt bra.. Kanske har jag haft tur då..
Vill också ha bebis snart eller gärna NU.. I morgon går jag in i v 38 så nu får han gärna komma för det är inge kul att sova, inge kul att gå, inge kul att äta... Det känns som en enda stor väntan på att han vill komma ut "någon" dag.. Vill ju veta när..
Sånna krav va?
Jag är skitnervös att jag och min man ska misslyckas med föräldraskapet. och gå skilda vägar p.g.a det. Vi har ju blivit med barn kort efter vi träffades så vi firade ettårs dag häromdagen.. Det är så mycket man inte vet.. Vill ju så gärna att vi ska funka även efter barnet..
.. Blir så glad när man får höra att en bebis kommit och det gått bra..
Gick en promenad igår kväll i hopp om att min vilding i magen skulle lugna ned sig av lite vaggande ankgång.. Tss... Det trissade han ännu mer att röja
..
Idag ringde min barnmorska och sa att mina bakterier inte är borta från uvi:n så jag måste äta ytterliggare en penicillin kur.. Känns sådär..
Men på barn-slajmfronten händer det grejer. Tror faktiskt resten av slemproppen gick idag.. Det är skoj
Även om den i sig inte betyder mer än att tappen börjar mogna så blir jag glad.. Nu händer det något mer än jobbiga pinförvärkar liksom.. Men börjar förnimma slutet...