-
Ingen aning vem.. Jag menar bara allmänt..lillabambi skrev 2010-08-26 10:02:57 följande:omogen tapp? vem har de? -
Nope ingen bebis här heller..
Får väl se vad som händer på tisdag (Är då i 40+0) då jag ska till BM. De vill ju inte att jag går över tiden då lillen blev överburen på 40+5.. Fast jag föredrar ju en naturlig start på förlossning. -
Grattis till bebisen Lillabambi..
Jag har lyckats dra på mig en otrevlig muskelskada på magen.. =S Vet inte hur jag lyckades men gjode det med en resning från sittande läge. Fick tabletter från förlossningen igår för det gjorde att jag inte ens kunde gå.. =( Fick reda på att jag har "mycket" fostervatten.. Känns lite märkligt med tanke på att jag har liten mage.. Kan ju undra hur stor min lille pojk är däri..
Hur som helst den här muskeln kommer ta lång tid att läka och den kommer dessutom vidgas ännu mer under förlossningen.. Uscha.. Inte sugen på det alls..
Idag har jag fått en hel den värkar nu på eftermiddagen.. Känns som det är rejält tryck i dom.. Man kan ju bara hoppas
-
Nope jag har inte heller fåttMalinski79 skrev 2010-08-29 18:44:59 följande:lillabambi fick en liten son imorse
Men som sagt vi är 4 tappra själar kvar tror jag...Du, jag, lillskruttet och perssonlund
-
Ja det vore nåt.. Få snacka strunt i bebistråden även om jag njuter av "tiden" före med.. Fast nu är jag bra nyfiken på den lille filuren.. .Perssonlund skrev 2010-08-29 21:33:03 följande:Nawe, vi har inte glömt bort dig. Jag skrev till dig lite längre upp. Vet inte om du såg det,men du finns med oss i våran väntanOväntad skrev 2010-08-29 20:43:40 följande:Nope jag har inte heller fått

Ååå kan inte vi också få flytta till bebis tråden snart? ...
Kan ni tänka er att man var så glad när det började krypa ihop sig mot veckor och efter det dagar. Jag var så glad när jag kom under 100dagars sträcket... Och nu sitter jag och gnäller fast än han kan komma vilken dag som helst
... Aja 9månader har gått iallafall och snart är dom här. Kanske bäst att FÖRSÖKA njuta nu lite innan dom väl är här. Men det är ju bebisen man längtar till så vad ska man njuta av så länge?
-
Nja graviditen hade nog behövt upphört för 2 veckor sen.. Min kropp är riktigt trött på att vara gravid men jag har lyckats få en bristning i muskeln mellan naveln och nedåt så jag är rätt glad att den får chans att vila lite då den kommer användas rätt mycket under förlossningen.Perssonlund skrev 2010-08-30 01:03:00 följande:Haha ja. Jag "njuter" också av den "sista" tiden... Men klart man vill att dom ska ut
. Allt bra med dig och graviditeten?
Idag är det 40+0 och i morgon BM.. Eftersom min son som jag har sen tidiigare blev överburen på 40+5 så gissar jag att de kommer ge han foten ut i morgon.
En sak som jag tycker är märklig. MIn lille parvel har försökt komma ut flera gånger när han var "ofärdig" och jag fick medicin emot det och nu när han är "klar" så kommer han inte alls .. =) Spännande bebis.. -
Hehe samma här. .Är skittrött på det så jag har lagt det på hyllan.. Säger här hemma, nah nu har jag onda sd igen men jag tror inte på det längre.. Han vill inte komma..Nallepuhmamma skrev 2010-08-30 06:59:27 följande:Alla mina känningar försvann inatt
Jag hade känningar som kändes igår kväll och några inatt men nu har jag inga känningar alls
Jag hatar dessa falska jäkla värkarna/sd
-
Jag väntade med napp med min son och det slutade med att han inte tog det alls.. Jag tror nog napp kan vara ett riktigt bra hjälpmedel. Men annars så finns det ju silkonnapp som du sätter på bröstvårtan för att "spara" på dom lite. Tror BB kan visa hur det fungerar..elinnnnn skrev 2010-08-30 08:37:55 följande:bebistråd? har det skapats en bebistråd där vi snackar bebis? eller ni menar tråden där vi skriver in oss när vi fött?...
godmorgon alla, här sitter jag med bröstvårtor som ömmar helvetiskt! får nog minsann tvinga lillan till att ta napp snart och hoppas på att det inte förstör amningen... Eller ska man stå ut och hoppas att det blir bättre snart? -
Du det har jag också gjort.. Fått för mig att bebisar vill komma på natten..LillSkruttet skrev 2010-08-30 08:41:39 följande:Har ju som sagt HELT räknat bort att bebisen kan komma mitt på dagen.
I och för sig så skulle jag bli glatt överraskad om jag hade fel..
-
Pregga:
Vilken tur att du har sunda människor runt omkring dig som också är släkt med Dominic, som hans farbror och din mamma
..
Fattar inte hur ditt ex är funtad men att han lyssnar för mycket på sin syster är helt klart ett problem. 10 dar och ska gå iväg med han själv..lol..