Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ja du, det var både ligg- och sitt-del. Myggnät och åkpåsar ingick och parasoll. Den var ganska mörk, typ blå/grå och kostade 900! Jag är supernöjd. Sen var handtaget justerbart på höjden. Jag 168cm och mannen 194 så det är nödvändigt!

puchelina88 skrev 2010-04-01 07:04:26 följande:
    vas vart de för vagn;)
  • den kära leken

Vad fin du är i din nya tröja. Blev de andra kläderna bra med?

puchelina88 skrev 2010-04-01 07:20:29 följande:
    nu har jag lagt upp bild på min nya bebiströja;) under magen!! kolla om ni vill;)
  • den kära leken

Den ser ut att ha växt :) Man märker det inte själv bara. Jag vet inte om det är en tjej- eller killmage.

puchelina88 skrev 2010-04-01 07:26:48 följande:
    jodå de blev bra men dom får ja vänta med tills de blir sommar;) va ju en kjol och ett linne;) tyckte du att magen hade växt lite?? hmm va tror du är de en kill lr tjej mage?:)
  • den kära leken

Nej ingen penecillin här. Tror dock inte jag fick kåvepenin sist jag hade UVI. Kommer inte ihåg vilket jag fick.

Hoppas du bli bättre.

SweetLilly skrev 2010-04-01 07:36:50 följande:
    morrn! Nån som vet vad man får för penicillin när man har UVI? Jag funderar om det inte är det jag har endå, har ju så jäkla ont.. Har kåvepenin hemma, ska inte ta det än, ska försöka få tag i BM idag, men vad tror ni? Nån som fått penicillin nu uner grav.?
  • den kära leken

Har du feber? När jag hade UVI så att jag fick ta penecillin så kunde jag knappt gå. Låg och yrade. Dessutom var mitt kiss helt grummligt och luktade lite konstigt. Men det tar ju sig olika uttryck på olika människor. Det är ju inte roligt om det blir värre under påsken.

SweetLilly skrev 2010-04-01 07:46:06 följande:
    ok, nej jag vågar absolut inte chansa.. ska ringa när de öppnar vid 09, hoppas jag kan få en kur isf idag så jag får det över påsk. Det hygger i fram nertill ibland bara jag ligger, antar att det kanske är Pyret som puttar på blåsan, och det är inte skönt..
  • den kära leken

Ja det är ju inte bra att gå med det.

SweetLilly skrev 2010-04-01 07:58:44 följande:
    nej ingen feber, men mår illa och känner mig skum, och kisset har vart grumligt när jag lämnat prov.. Har svårt att gå pga av smärtan fram och i ryggen. Det kan ju bero på så mycket annat, men nu börjar jag att fundera..
  • den kära leken

Vi frågade efter föräldragrupp nu när vi var hos BM i tisdags men hon hittade inte den pärmen. Däremot hittade hon pärmen om pappagrupp så det anmälde sig kärleken till. Jag blir så galet förvånad på honom ibland. Oftas positivt. Trodde inte han ville gå men jo det skulle han absolut göra. Och så ska han absolut ha en sån där sjal och bära barnet i. *Lycklig*

SweetLilly skrev 2010-04-01 08:08:37 följande:
    har förresten fått inbjudan til föräldragruppen! Nån mer? Men vilka tider!! 8-10 4 fredagar på raken, hur ska mannen kunna vara med då?? Han kan ju inte skippa jobbet 3-4timmar i flera veckor i rad!
  • den kära leken

Men sweetlilly: Väldigt konstiga tider, jag håller med. Pappagruppen var på torsdagar mellan 18-20 3ggr.

• den kära leken

Nej de flesta jobba väl. Även mammorna. Jag hade haft svårt att gå på en sån föräldragrupp.

SweetLilly skrev 2010-04-01 08:16:56 följande:
    Ja för det kan ju inte bara vara min man som jobbar menar jag.. han blev skitsur på detta, han vill ju vara med!!
  • den kära leken

Hej augustibarn! Det var länge sedan. Grattis till 50 %. Nu kan man börja räkna neråt igen.

Det verkar ju som en smidig bilbarnstol.

augustibarn10 skrev 2010-04-01 08:30:34 följande:
    Såg att det var nån som undrade vad man hade tänkt för bilbarnstol. Vi ska köpa en Britax. Det har kommit en adapter till Emmaljungas vagnar så man kan fästa bilbarnstolen i vagnen. Kan vara bra om man inte vill väcka bebisen om den somnat i bilen när man ska gå på stan eller nåt. Vi var och kollade på den igår och det verkar jättesmidigt. Nehe, nu är det dags för mitt allra sista seminarium :) Sen är det dags för examensarbete. Hoppas att ni får en bra dag! Idag är det bara 50% kvar till bf :D
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10