Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Haha, ja visst är det!

puchelina88 skrev 2010-03-30 13:22:07 följande:
    gud va härligt de är när man känner mini i magen hihi;)
  • den kära leken

Då har även vi fått höra det lilla hjärtat :) Hihi så lycklig

• den kära leken

Haha, det är så skönt. Har ganska små och fasta men de börjar ändra form. Men visst, brösten kliar och gör ont. Galet jobbigt.

Pregga skrev 2010-03-30 20:01:03 följande:
    Den kära leken-hur kan du vara utan Bh?? jisses, jag släppte lös mina nu å det gör ONT!
  • den kära leken

Lillabambi: Grattis till förlovning och lyckat RUL. Jag blir så lycklig!

• den kära leken

God morgon Tova! Usch och fy för sura uppsötningar. Det håller sig borta ganska bra hos mig. Ha det så skoj hos sjukgymnasten.

t0va skrev 2010-03-31 06:54:31 följande:
    Kul, jag har 6dagar kvar tills dess. Nu verkar det som om jag fått tillbaka de sura uppstötningarna, hade så svårt att sova inatt mådde jättekass. Nu i morses så började jag må illa, så det var inte mer än att gå upp och få i sig mat. Får väl sova lite när jag kommit tillbaka från sjukgymnasten om jag överlever det besöket.
  • den kära leken

God morgon!

Vi ska med hem till min mamma. Men vi tar tåget. Det går inte riktigt att köra bil när man jobbar med miljöfrågor. Här är det mannen som står för ryggproblemen. Så även det är en anledning till att vi tar tåget. Det ska bli så roligt att träffa alla. Syrrorna kommer med.

SweetLilly skrev 2010-03-31 07:38:40 följande:
    Morrn på er! Jag vaknade tidigt idag, mådde il aoch had eont i huvudet. Så jag gick upp och åt en banan, å se om man kan ta och sova lite till sen. Sov faktiskt rätt bra i natt, så det var ju bra. Idag ska jag fundera på vad jag ska packa ner till resan över påsk.. ska hälsa på min mamma över helgen, åker imorgon. Sitta 50 mil i bil med denna ryggvärken känns..mindre lockande, men det ska väl gå. Vad gör ni i påsk då tjejer..?
  • den kära leken

Låter som en bra arbetsfördelning. Samma hade utspelat sig hemma hos oss :)

t0va skrev 2010-03-31 07:49:10 följande:
    Åh, sitta i bil låter inte så kul. Vi ska packa kartonger... sambon är ledig fredag-måndag så några timmar kanske han kan lägga på att förbereda flytten. Vi har sagt att vi ska försöka få ner allt som inte är nödvändigt nu, så när lägenheten blir ledig att det bara är att börja köra över. Samt att jag slipper packa själv, vill inte stå och klättra på saker nu. Sambon får langa och jag packar.
  • den kära leken

Ja det är synd när det är så. Jag brukar beställa så tidigt som det bara går och då brukar det bli billigt. Men det är ju långt ifrån alltid man vet att man ska åka.

SweetLilly skrev 2010-03-31 07:52:13 följande:
    haha nej, då förstår jag Vi har inte råd att ta tåget, blir så dyrt, billigare med bil - tyvärr.
  • den kära leken

Jag har gjort precis likadant. Nu har jag bott 1,5 år i vårt hus och det är bland det längsta jag bott på ett ställe. Tur att vi håller på att renovera så att det känns som om man flyttar ;) Mannen kallar mig för packningsingenjörn haha. När det ska stuvas in en massa grejer på ett litet utrymme är det jag som får göra det.

SweetLilly skrev 2010-03-31 07:53:05 följande:
    Usch, packa är så tråkigt.. Jag har flyttat runt 20ggr redan i mitt liv, så jag hatar det..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10