Vi fortsätter, Bf aug 10
Haha, ja visst är det!
Haha, ja visst är det!
Då har även vi fått höra det lilla hjärtat :) Hihi så lycklig
Whiiiiii! 50% idag :)
Haha, det är så skönt. Har ganska små och fasta men de börjar ändra form. Men visst, brösten kliar och gör ont. Galet jobbigt.
Lillabambi: Grattis till förlovning och lyckat RUL. Jag blir så lycklig!
God morgon Tova! Usch och fy för sura uppsötningar. Det håller sig borta ganska bra hos mig. Ha det så skoj hos sjukgymnasten.
God morgon!
Vi ska med hem till min mamma. Men vi tar tåget. Det går inte riktigt att köra bil när man jobbar med miljöfrågor. Här är det mannen som står för ryggproblemen. Så även det är en anledning till att vi tar tåget. Det ska bli så roligt att träffa alla. Syrrorna kommer med.
Låter som en bra arbetsfördelning. Samma hade utspelat sig hemma hos oss :)
Ja det är synd när det är så. Jag brukar beställa så tidigt som det bara går och då brukar det bli billigt. Men det är ju långt ifrån alltid man vet att man ska åka.
Jag har gjort precis likadant. Nu har jag bott 1,5 år i vårt hus och det är bland det längsta jag bott på ett ställe. Tur att vi håller på att renovera så att det känns som om man flyttar ;) Mannen kallar mig för packningsingenjörn haha. När det ska stuvas in en massa grejer på ett litet utrymme är det jag som får göra det.