Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

sofie och laura skrev 2010-08-08 22:06:13 följande:
    Skål  SKÅL SÅ INNE MURRAN hahahahahha IFALL ATT NÅGON ANNAN TRYCKER UT BEBIS HAHAHHAA
    Nu känner vi varann så min sjuka humor får komma fram hahaha
    hahahaha jaaa SKÅL så inne murran då, hahahahaa
    sofie och laura skrev 2010-08-08 22:08:22 följande:
    Du e ingen skvallerbytta utan du är en glädje bytta hahahhaha
    hahaha sötnos men man blir ju så glad...shit, blev så exalterad så jag får värkar, hahaha{#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-08-08 22:30:57 följande:
    HAHAHAHAHAH skrattar här nu skålar vi för MURROR HAHAHAHA
    hahaha jaa jag hinkar i mig ananas juice, hahahaha
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-08 22:44:34 följande:
    Fortsätt skåla på här ni..Själv ska jag å å försöka sussa lite! Är ju sååå morgontrött, men det är inte alltid dottern tycker som jag

Sov så gott alla nu så hoppas vi på fler bebisar i tråden snaaaart!!!!!
    haha natti natt gumman, sov så gött...å så håller jag med, mer bebisar på tråden, weeehoooooo
    kram
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-08-08 23:41:03 följande:
    så nu är jag här igen!
    kom hem i dag skönt att vara hemma.
    värkarna började natten til fredag kl 1 vakna jag väkte sambon kl 3 ringde fl kl 4 va inne på fl kl 5 då hade ja öppnat mig 5 cm redan så ingen ryggbedövning skulle hjälpa sa dom så jag fick ta lustgasen;)
    sen kl 13.18 kom han ut han vägde då 4140 och va 50 cm och 34.5 om huvudet!
    fick sy lite på vänstersidan men inte så farligt!
    men guud va öm man är,i dag rinner brösten till och ja är sååå öm:(aj aj aj aj!
    men min prins mår bra ;)
    ne nu ska ja mysa med prinsen och den ny blivande pappan;)
    ha en bra kväll alla
    Åh va mys, jisses ingen eda...jag ÄR impad :) men gumman, hade du några symtom inna, var inte du väldigt trött dagarna innan? å åter igen grattis, det var en stor prins du fått, haha
  • Bubbis10

Men shit aså...har försökt å sova en längre stund nu aså..men näe....känner mig klarvaken ju...typiskt.

• Bubbis10

Hej tjejer!

jisses va ni har hunnit skriva mkt :)

Elinnnn å Mandy, nu håller vi tummarna för er attd et drar igång. Blev lite nyfiken inatt på dessa "tecken" på att ngt skulle vara på G, så jag backade på Bla puchelina å kollade alla hennes sista inlägg å hon hade ju inga tecken mer än trötthet i stort sett, å slemmis som gått för flera av oss. SÅ jag tror inte man behöver ha en massa värkar för ngt som hon skrev bland det sista var-har inga värkar alls..dom e borta.
    Å sen drog det igång ngn natt senare.

Med dottern så hade jag inte heller en enda värk, utan vattnet gick å 4 timmar ca efter det så satte värkarna igång.
    haha, jag letar åxå efter ngt tecken, men jag har inte ens en värk.

lillabambi, vi pratade ju sent igår om att du har haft mkt värkar, hoppas det håller i sig nu å att det händer ngt :)

• Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-09 13:03:23 följande:
    Nä rätt som det är så drar det kanske bara igång =) Någon bebis som vill ut rätt som det är =)
    Hoppas att fler bebisar vill ut =) Aja någon gång i september har väl iallafall den sista bebisen ploppat ut i denna tråden....Igentligen inte så lång tid kvar, bara en massa väntanden =) Fattar inte ens varför jag går och försöker känna tecken, är ju lång tid kvar till min BF... Men man kan ju alltid få hoppas =)

Hoppas att det är bra med er alla. Mina värkar har varit på semester men återkom inatt, är bara så jobbigt att ha dessa värkar. Dom borde inte få komma försen det är dags, tänk så mycket ork man hade haft.
    Jo men jag tror det blir så för en del av oss, man känner typ nada å så drar det bara igång rätt va det är...jag har inte en värk i sikte, haha jag har ju inte så lång tid kvar, har ju bf nästa vecka...men men vi får se om inte lilleman sitter å håller sig fast hårt i mina äggledare, hahaha
  • Bubbis10

Tjejer

lillabambi ligger inne på förlossningen :) nu väntar vi å ser, hon har värkar men e stängd...samma som jag hade..

• Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-09 13:13:07 följande:
    Haha ja precis.

NÄÄ NU TYCKER JAG ALLT ATT VI SKA SE DET POSITIVT, NÄSTA MÅNAD HAR ALLA SINA BEBISAR!!!
    Vi kommer nog inte tycka att väntan var så stor iallafall när vi väl fått ut dom Skrattande Men just nu känns det nog som en evighet för oss alla Drömmer
    Joo du har helt rätt stumpan, helt rätt....klart det e värt väntan även om man känner sig ivrig...haha
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-09 13:16:18 följande:
    På något sätt så känns det som att den lille kommer att komma när som helst. Men vet inte riktigt om det är för att jag vill det eller om det faktiskt är så. En märklig känsla iallafall
    haha isåfall en märklig känsla vi alla delar just nu, hahaha
    Perssonlund skrev 2010-08-09 13:18:41 följande:
    Jag har velat åka in såååå många gånger men drar mig för det varje gång. Kanske känner min kropp på sig att det inte är på riktigt?.... Är så rädd för att bli "lurad" så jag drar mig för att åka in.... Men jag är ju först föderska så för min del är det nog bara bra då slipper jag vara på förlossningen lika länge....Värre för er omföderskor....
    aså jag har ju åkt in 2 gng å blev inlagd ena gng, med värkar på 10 timmar, men sedan så bara la det av...ska ta en lååång promenix idag så får vi se ;) vem som e mest envis, mamma eller prinsen.....men jag har en känsla av att jag förlorar den biten, hahaha han har ju 2 st envisa att brås på :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10