Vi fortsätter, Bf aug 10
SKÅL SÅ INNE MURRAN hahahahahha IFALL ATT NÅGON ANNAN TRYCKER UT BEBIS HAHAHHAANu känner vi varann så min sjuka humor får komma fram hahaha
SKÅL SÅ INNE MURRAN hahahahahha IFALL ATT NÅGON ANNAN TRYCKER UT BEBIS HAHAHHAA
Men shit aså...har försökt å sova en längre stund nu aså..men näe....känner mig klarvaken ju...typiskt.
Hej tjejer!
jisses va ni har hunnit skriva mkt :)
Elinnnn å Mandy, nu håller vi tummarna för er attd et drar igång. Blev lite nyfiken inatt på dessa "tecken" på att ngt skulle vara på G, så jag backade på Bla puchelina å kollade alla hennes sista inlägg å hon hade ju inga tecken mer än trötthet i stort sett, å slemmis som gått för flera av oss. SÅ jag tror inte man behöver ha en massa värkar för ngt som hon skrev bland det sista var-har inga värkar alls..dom e borta.
Å sen drog det igång ngn natt senare.
Med dottern så hade jag inte heller en enda värk, utan vattnet gick å 4 timmar ca efter det så satte värkarna igång.
haha, jag letar åxå efter ngt tecken, men jag har inte ens en värk.
lillabambi, vi pratade ju sent igår om att du har haft mkt värkar, hoppas det håller i sig nu å att det händer ngt :)
Tjejer
lillabambi ligger inne på förlossningen :) nu väntar vi å ser, hon har värkar men e stängd...samma som jag hade..
Men just nu känns det nog som en evighet för oss alla