Perssonlund skrev 2010-08-10 13:20:22 följande:
Vi hade för ett tag sedan men det försvann med radar och häll sig borta men nu har dom jävlarna kommit tillbaks... Får köra med radar nu igen....men dom dör på studs.
Ok, ja radar använder jag inte....men jag fick sådana där som man hänger i taket nu av min snälla granne, sådana där klibbiga saker...urk..hoppas dom hjälper..
Malinski79 skrev 2010-08-10 13:21:46 följande:
Tjejer!!
Jag mår jätte konstigt här

Kändes som ett blodtrycksfall (vilket det säkert va) blev JÄTTE hungrig *pang bom* sen lagade jag mat å då började bebisen trycka på ett jätte konstigt sätt, den bökade runt åt alla håll å kanter..Va jätte obehagligt...Å nu sitter jag i soffan å har ätit en banan å är alldeles kallsvettig

å magen är alldeles stenård..Kan detta va en förvärk eller, jag har aldrig haft det så har ingen aning om hur det känns...
Låter som ett blodsockerfall som i sin tur ledde till en värk..
Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 13:21:59 följande:
Jupp men tänk på att dom lägger oftast ägg i rören tex avloppen i vasken så koka upp hett vatten o häll i så dör de asen. Det gör jag varje dag men har iaf en del kvar.
Ok, ja jag håller på å koka vatten här nu, massor...
elinnnnn skrev 2010-08-10 13:22:07 följande:
hihi, jo de e klart. men håller tummarna för bebis på din dag också!
fast det är många som inte vill att bebis ska dela födelsedag med en själv, så isåfall hoppas jag du får bebis imorrn :P
Pregga skrev 2010-08-10 13:18:33 följande:
Ngn mer som har invasion av typ banan flugor??
har bara i köket, men det e massor? har ingen disk, frukt eller dyl....pratade just med bolaget, å det e visst fler som har detta problemet nu?! Asså jag ger det ett par dagar sen blir det anticimex!! men bara i köket å ngn i badrummet....
nä inga bananflugor....fyll ett glas med vatten, blanda i honung och lite diskmedel
låt stå och finn förhoppningsvis massvis med döda bananflugor däri imorrn :D
Ok, ska göra det med, har aldrig varit med om ngt liknande....urk..