Malinski79 skrev 2010-08-13 16:22:44 följande:
hahaha.....Han får väl "ställa upp" nu....han fixade ju in bebisen då får han ju hjälpa till med det han kan för att få ut den oxå

hahaha jaaa det tycker jag med, men icke sa nicke :)
lillabambi skrev 2010-08-13 16:50:02 följande:
fått mitt provsvar och inge uvi var de :)
kanon gumman :)
elinnnnn skrev 2010-08-13 18:19:05 följande:
KARIN86: stort grattis!!!!!
puchelina: men Gud så fin er lilla Viktor är, jag håller med den som påpekade dem pussvänliga kinderna, hihihi
japp, det va jag som sa det om kinderna, haha sååå goa aså :)
PNC skrev 2010-08-13 17:55:17 följande:
Hej! Hoppas att ni alla haft en lika härlig dag som jag idag! Lämnade dottern på dagis och åkte sedan iväg och fick en superskön och mycket välbehövlig ansiktsbehandling hos en ex- kollega. Underbart, och nu är jag len som en babystjärt och har fått fixat brynen! Efter behandlingen hade jag en lunchdejt på stan med min man vilket aldrig händer så det kändes mycket lyxigt! Nu blir det fredagsmys med tacos och sedan popcorn. Dock inga bebisar i sikte... Hoppas på att bebis kommer innan helgen är slut.
Åh låter som en underbar dag ju :) va härligt å bli lite ompysslad....hm sist jag fick massage var strax innan jag blev gravid, jag e ju sj massageterapeut så jag har ju behandlat mitt x under LÅÅÅNG tid så han ville ge ngt till mig å köpte en behandling strax innan jag blev med barn,en kinesisk...gjorde ont man shit va skönt ändå..:)