Vi fortsätter, Bf aug 10
Jo enbart svullna fötter behöver inte alls betyda att man har HF på gång, men det är extra viktigt att hålla koll om svullnaden är väldigt kraftigt och dessutom inte går ner på natten och man känner av andra symptom.
Malinski: Jag vet som sagt de är stoooora!
PNC: De gör inte ont så det går bra men de är inte söta!
Pregga: hahaha vi säger så... söta visst.. hahaha...
Medusan: Jag har lågt blodtryck och urinet ser bra ut. Tack för omtanken men allt har sett bra ut hittills.
Ang det här med magens stl så växte jag mkt fort å fick gravid mage direkt, sen stannade det upp ett ganska så bra tag...tyckte iallafall jag...å sen small det på å nu tycker jag den ligger såå lågt ner att den nästan ser liten ut...men det e ju olika beroende på hur bebis ligger åxå :)
Så..hemma från KK Malmö..LÅNG väntetid för koll av vattenavgång....! En timme efter min bokade tid fick jag ett rum! Dem bad också om ursäkt och sade att dem hade mycket att göra.
Ingen vattenavgång iallafall..hon visste inte alls va de var..kunde vara lite vatten men som slutat att rinna? sa hon till sist men ska vänta och se om det rinner mera. Hade ju inte kommit något alls sedan inatt.
Hade massa småvärkar och sammandragningar när dem gjorde CTG eller vad det kallas, men skulle avvakta hemma tillsvidare för att se om värkarna blev mera.
Nu när jag kom hem kände jag att det rann ut något i trosan och det var blött på pappret när jag tittade. Alltså, blir inte klok på detta =)
Carohl
Jösses vilka svullna fötter hehe du och pregga har ju samma söta fötter hihi...
får en känsla av att Familjen Mu har ngt på G ?!...*hoppas* hihi
Å inte en värk i sikte....
Knivhugg i muttan å ha det bra, trallalllaallll lalalaaaa