Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-26 19:48:02 följande:
    Flickor..

det påverkar väl inte bebis om man blir upprörd va? att den mår dåligt eller drar igång Fl?
    jag blev riktigt sne innan å då slog lilleman volter, fast det kanske han hade gjort ändå....?
    nej då den vill bara snurra runt lite i magen;)
    BF 100815
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-07-26 19:52:54 följande:
    hihi ok, tack för svaret....blev ngt upprörd för detta med bilderna å det dom skriver...urk.

Jo de vart ja oxå fy fär dom,men nu skiter vi i dom tycker ja;)

BF 100815
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-07-26 20:02:57 följande:
    det är Sd du har :) å de bruna flytningarna kan vara början på en täckningsblödning, det får man när livmoderhalsen öppnar sig :)
    är det nått man ska vara orolig för?
    BF 100815
  • puchelina88

nehe nu ska ja ta en dusch men ja kommer in sen igen.
    har såå tråkigt när sambon jobbar natt!!
    hoppas ni är vakna sen!!

BF 100815
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-07-26 21:58:18 följande:
    jag e här NU :)
    bra då har jag nån att prata med:)
    hmm en fråga har du fått göra nr 2 ofta?
    i dag har de vart väldigt ofta och ja vet inte om ja har spräkt nått där för när ja torkar mig är det lite blod på pappret!
    BF 100815
  • puchelina88

nu är jag ensam här inne igen lr;)
    ska bara ringa min sambo men ja är inne här till kl 24 i alla fall:)

BF 100815
  • puchelina88
    Oväntad skrev 2010-07-26 22:35:55 följande:
    Usch såg den där tråden på flashback som ni linkade till.. Helsjukt.. Sen internets framfart har det blivit en rättighet att kasta skit på folk och man gör det grovt. Demon Jag har inte vågat lägga upp bilder på mitt ansikte eller ens min son som är 3år här på familjeliv..

Jag finns på facebook men har låst den så hårt det går och med få nära vänner.. Inga farmville vänner är så viktiga..

Men något roligare.. Jag tror mina sd/förvärkar börja minska lite och min pencillin kur är slut idag. Skrattande Så nu är det bara och vänta på att bebis ska bli tjockare och sen komma lagom till mitten/slutet på augusti... Jag verkligen toklängtar och få ligga på mage.. Glad Det var så länge sen...
    jo ja längtar oxå att få sova på mage;)
    BF 100815
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-07-26 22:44:25 följande:
    haha nopp, tackar så mkt :){#emotions_dlg.flower}
    puchelina88 skrev 2010-07-26 22:16:34 följande:
    bra då har jag nån att prata med:)
    hmm en fråga har du fått göra nr 2 ofta?
    i dag har de vart väldigt ofta och ja vet inte om ja har spräkt nått där för när ja torkar mig är det lite blod på pappret!
    ursäckta mig, jag fick se ngt på nätet som CHOCKADE MIG totalt...en hel sida om mitt X å hans kriminella liv, hur han å hans bror ägde hela stan å att alla var livrädda för dom...asså jag visste ju allt detta men att se det stå på nätet så om dom blev en smärre chock ändå..
    hmm oj då!!
    de låter ju lite otäckt!
    BF 100815
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-07-26 23:05:42 följande:
    nr 2, hm..kanske 1-2 gng om dan, men jag e inte hård i magen, men visst kan det blöda lite...beror nog på hemmisar :) haha
    puchelina88 skrev 2010-07-26 22:58:20 följande:
    hmm oj då!!
    de låter ju lite otäckt!
    asså saken e ju denna, att oavsett hur det är mellan han å mig så är det min son,s far så det känns lite olustigt att se det så på nätet, även om jag visste om det. Men han har ju trots allt varit mitt livs kärlek.
    Sen att han har förändrtas så sjukt mkt det sista året, ja det vet jag inte vad det beror på. Men att läsa sånt om han kändes mkt olustigt.
    hmm okej men du är inte rädd för honom?
    hmm okej får se om de kommer nått mera blod på pappret;)
    kanske va att ja tog i lr nått!
    i morrn ska jag till barnmoskan igen kolla blodtrycket och lämna urinprov och sen hoppas ja på att få höra hjärtat,)
    BF 100815
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10