Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-03-10 14:37:57 följande:
    HEJ. Nu e jag tillbaka. Allt var jätte bra. Hjärtat var fint, ryggraden hel njurar satt där dem skulle mm köpte 3 bilder. Dem ser nästan lika dana ut så jag lägger bara upp 1-2 av dem. Har moderkakan fram, lite tråkigt... men men d e bara en bagatell.  DET BLIR EN POJKE, EN SON & EN LILLEBROR
    hehe blir alldeles rör här hemma, hade carohl i tel å hade just stängt av datan när hon berättade-Grattis till pojken,gu så spänande =)
    Nu blev jag än mer övertygad om att ta reda på vad min lille blir =)

Grattis gumman...{#lang_emotions_flower}
    Kraaam{#lang_emotions_cheers}
  • Bubbis10

ÅÅ nu längtar jag tills mitt Rul me ju....hehe så lång tid kvar...

• Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-03-10 18:14:44 följande:
    Hej allihopa!Mycket har hänt under dagen såg jag.Knyzzel: grattis till pojken!Puchelina: grattis till ultraljudet!Pregga: Vad fin din mage är, riktig bebismage!Min navel har börjat ploppa ut lite i överkant, någon annans som har börjat ploppa ut?Jag kanske också skulle ta och lägga ut lite magbilder, är bara så dålig på att fota den.
    hehe tack så mkt :) jag tar inte korten sj dock, hahan det får min dotter göra, men lägg ut så vi får se :) gu så spännande...hihi
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-10 20:59:06 följande:
    Tack... D var ju jätte nervöst att innan BM berättade, men jag blev helt överlycklig över att hon kunde se det denna gången. Så nu har namnförslagen minskat med 50% hahahahahaha. Sådan upplevelse. Känner mig gravid på riktigt nu, helt å fullständigt, bara gravid. Super härlig känsla. Ska på ett nytt UL vecka 21 å kolla hjärtat igen, men allt var bra just nu.Tack för den väldigt söta nallen PreggaGrattis till er andra oxå som har ett UL bakom sig.
    hehe så lite gumman =) gu så spännande å bara få veta..ååååå va jag längtar nu ju, hahaha blir det silas?  en annan får ju vänta fint tills den 26te mars...=(
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-03-10 21:51:20 följande:
    Vad roligt att alla som får reda på vad de väntar där jag gör rutin-ul står det i papprena att de vägrar att säga könet oavsett vad vi själva vill. Så jag måste ta ett extra ul för könsbestämning några veckor senare. Men då kan jag ju ändå passa på att göra det 3D. Jag har lyssnat på hjärtljudet idag och jag är så glad att få höra att den lill* s hjärta. Vad som annars är konstigt är att jag gått först upp 5kg till v 12 och nu till v 16 så har jag gått ner allt..  Vet inte om det är så bra, men jag äter som jag ska. Kanske till och med mer, då jag är hungrig som en varg nu för tiden..
    har inte vägt mig på ett tag men jag gick upp 5 kg rätt så fort jag med, men nu har aptiten minskat till typ normalt intag, jag e ju inte såå hungrig....kan ju inte äta för ätandets skull...hm..eller? haha
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-03-10 22:16:41 följande:
    Ja det kanske är det då.. fast jag hade ju velat lega på åtminstone 1kg +.. Men jag får väl vara försiktig med vad jag önskar för annars slutar jag väl med massor kg + istället..
    haha jag tror kroppen ställer in sig på vad som passar dig bäst =) en polare frågade just på msn, men herregud, va stor du e redan...å bara halvvägs...hur ska det sluta?
    blev liiiite orolig, hahahaha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-10 22:24:51 följande:
    Fy vad trött jag är. Tror att jag ska försöka ragga med mig min karl till sängen.God natt!Kram
    Godnatt gumman :)
    sosv så gott....ja ragga du rätt på din man *hane* hahahahaha
    dööör av skratt,
    kraaam
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-10 22:29:56 följande:
    Jag tror d. Dåde jag å Thyra vill ha bebi-Silas. Ja, d var helt klart super skoj. jag kan njuta på ett helt annat sätt nu.
    hehe aa det e klart :) mig spelar det ju inte heller ngn roll vad det blir, bara jag får min efterlängtade bebbe, men jag e sååå NYFIKEN!! hahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-10 22:43:37 följande:
    Allt bra annars gumman?
    jotack, jag mår faktiskt bra, börjar tro på att detta ska gå vägen...tror det kom som en chock fr början då vi kämpat så länge...så man kunde nog inte ta till sig att det va sant....jag tom städade rent hus igår å va inte orolig....hehe framsteg..
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-10 22:58:39 följande:
    Absolut. Stora framsteg. Ja, jag har själv haft svårt att ta till mig det fast att d gick vägen på 2:a försöket. Tidigare än väntat, enligt mig, men va fan nu kan jag ju knapt vänta tills d e dax. Ja, d förstår jag. Helt underbart att få veta. Trodde med dottern att d skulle förstöra lite av spänningen att få en ny familjemedlem, men inte så därför var vi så säkra på att ta reda på könet denna gången oxå.
    hehe aa vi får la se hur länge jag kan hålla mig lugn, hahaha
    men va sa hon då?? va roligt....å jag vill md veta ju...

TJEJER

Kolla in ungen, guu va jag skrattade...

">

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10