Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-03-12 07:41:05 följande:
    Hahaha vad du är go... ja jag ska snart lägga in en bild, dock inte nu för att jag ska sytrax åka iväg och jobba ett dygnspass... buhu....Ha en bra dag allihopa!
    Men hua....dygnspass....fy det lät inget vidare ...hoppas du får en bra dag ändå=)
    V lär ju höras på tel sen, ska snart lägga mig en stund till...kram
  • Bubbis10

Såå e man tillbax efter att ha vart bannad sen i tors! Å nej jag blev inte det pga jag vart onödigt otrevlig, haha
    asså en brud skrev en tråd om att hon hade gjort 7 aborter å skulle göra fler om det krävdes för det var bara en oönskad slemklump ändå.

å ja jag blev lite smått irriterad!

men men nu e jag inne, å går idag in i V 19 :)
    wiiii

Köpte barnvagn igår, ett riktigt fynd. En Emmaljunga med alla tillbehör, en snygg skötväska fr baby proffsen, allt för 600 kr å i nyskick.
    haha hon hade dåligt med pengar..Japp jag e supernöjd :)

Nu ska jag rusa iväg, å göra ärenden....kram på er....

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-15 10:45:46 följande:
    oj oj de va billigt;)vi ska köpa en vagn då vi får med bilbarnstol ska åka kolla på de efter rulet den 23;)
    heeh jo det va ett super bra pris! ska lägga in foton sen på den, ska bara vila en stund på lunchen, haha tänkte med vänta med att köpa vagn men detta va ett så bra illfälle så jag kunde inte vänta =)
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-15 10:48:34 följande:
    Jösses vad billigt. Har du bild?Ska själv köpa vagn kommande månad eller månaden därpå då jag måste ha syskonvagn pga lillen här e ju liten då mini föds
    hihi jag ska lägga i bild lite senare idag måste bara vila en liten stund....e så trött...
    SweetLilly skrev 2010-03-15 10:51:42 följande:
    haha att du aldrig lär dig! Billig vagn, jag tyckte vi gjorde ett kap när vi köpte vår för 1500
    haha ja aa jag vet...asg får undvika sådana trådar helt enkelt....:) min väninna var i stort behov av pengar nu å jag en vagn, så jag hade tur =)
    carohl skrev 2010-03-15 10:54:27 följande:
    Jag längtar ihjäl mig tills vi ska köpa våran vagn, det ska vi göra efter rul:et. Och det är om 7 dagar!! Weeehooo Jag har sett Pregas vagn och den är verkligen jättefin!
    hehe tack gumman, ja jag e mkt nöjd med den =) hihihi
  • Bubbis10

haha eller skitsamma, jag tar bilder nu å vilar efter det. Måste ju visa mitt fynd =) med insats, paraply,skötväska å allt :)

• Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-15 15:28:00 följande:
    Låter bra tOva att du ska få hjälp med maten.  Vilket kap du har gjort med vagnen Pregga- jättefin ju! Vi har inte alls börjat kolla på vagnar än, men det börjar kanske bli dags snart.  Idag kände jag bebisen igen, tydligt och länge. Vissa säger ju att det känns som en fisk, men för mig känns det mer som det är ett litet fiskstim därinne haha. Gick in i v18 idag. 
    hehe tack så mkt :)
    jag tyckte själv att det var för tidigt men ett sånt tillfälle får ju inte gå förbi, 600 kr..haha så jag hade inte så mkt val :)
    sofie och laura skrev 2010-03-15 15:33:24 följande:
    riktigt fynd ju!!Bannad sen torsdags herregud ju!!!Aja ibland finns det vissa saker som man bara gapar åt!
    haha jo men asså jag tycker inte själv jag var otrevlig men moderator tyckte att ska man diskutera etik så gör man det på en sån tråd å inte där jag blev lite sne...jaja...känsligt tydligen.
    jo jag e mkt nöjd över mitt fynd =)
    carohl skrev 2010-03-15 16:36:12 följande:
    Hej tjejer!Jag tänkte om ni ville se min mage så har jag videobloggat haha... Ni kan se det här:carropetit.blogg.se/
    ÅÅ gumman, nu har jag vaknat å sett din videoblogg..hehe du e ju för söt asså...å lilla michelle på ena kortet, det va så fint =) haha va kul att du ville dela med dig, även om jag stt dig innan så nu vet alla andra med hur vacker du e ..hihihi
    kraam
  • Bubbis10

Finns en låt som går såhär

lyckliga gatan den finns inte mer, den har försvunnit från vårat kvarter...lalallaal

jag har ändrat lite i texten just i denna stund.

Lyckliga tråden den finns inte mer, alla e borta , jag ser inte mer??

hahahahaahah
    Tjejer Ryck upp er nu =)

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-15 17:42:44 följande:
    jo det har gått lite segt nu den senaste tiden men det kanske är våren, man har inte tid att sitta här Jag tror t.o.m jag brände mig lite på kinderna idag när jag satt i solen!
    haha jo jag ser detta, jag har ju vart bannad därav min frånvaro....undrar var den kära leken, Knyzzel,elinnn m fl e ?
    åå va mys å få lite sol på kinderna....det var ett härligt väder idag..{#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-03-15 20:22:19 följande:
    Hej tjejer, har inte vart så jätte aktiv.Var på rulet idag, allt gick bra, bebis var precis som jag har föreställt den. Mycket gosig. Nussade med sina händer vid örat och sög på tummen, totalt oberörd av yttre stimulans när vi försökte väcka den- Var vaken i början och rörde sig fint :) Känner puttar tydligt idag, nästan som att den visste att vi skulle ses och tuffade sig =) KUL att det äntligen blir så tydligt. häftigt att se den röra sig på skärmen samtidigt som man kände rörelserna. Blev flyttad till 15 augusti. Fortfarande vecka 19. =) 5 mån kvar idag.
    Grattis till ett lyckar Rul...=) va glad jag blir för din skull, hehe jag har inte kännt min lilla såå tydligt som innan men tycker att jag känt ngt litet som en hand kanske....men ska till Mvc på fre å prata med dom, sen e det mitt Rul den 25 mars =) 15 aug? hehe samma dag som mig...hihihi
    lillabambi skrev 2010-03-15 18:40:05 följande:
    Hello brudar:)kikar in och säger hej :)Inte helt frisk än men febern har försvunnit så nu har jag bara en jädra förkylning att dras med. Tröttare än tröttast i kroppen. Inte lätt alla gånger :)Tur man har en go son och sambo som förgyller dagarana när dom e mörka :)
    Undrade just vart du tagit vägen? igen..hahahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10