Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

PNC skrev 2010-08-15 23:38:41 följande:
    Skönt att höra att allt är bra med carohl å hennes bebis!!! Där skrämde ni oss ordentligt. Men Pregga, vännen. Jag har ju kommit in i tråden väldigt sent och vet inte riktigt allt som hänt mellan dig och ditt ex men du kan inte låta honom förstöra för dig och dina ungar. Har han inte fått tillräckligt många chanser??? Nä, du har ju annat, pålitligt stöd att tillgå nu när du så väl behöver det. Du ska ju föda barn, du behöver all stöd och lugn. Kramar!
    Jo jag blev så lättad av hennes sms......Glad ja man blev ju totalt livrädd, kände bara att jag blev iskall i kroppen, så det känns skönt att hon e på rätt ställe nu å antagligen har sin bebis imon :)

aså mitt x.....finner inte ord aså, mer än att han e extremt narsccistisk å ego, hela hans värld kretsar kring han själv, pengahungrig,girig,elak å mkt mer. det är han i ett nötskal. han har fått mer än tillräckligt mångga chanser, men då han lider av hybris så inbillar han sig nog att jag vill HA HAN , snacka om att vara inbillningsjuk, jag ville dock att han skulle vara en engagerad far, men som sagt from nu så går allt via Fr.
    kramar
  • Bubbis10
    PNC skrev 2010-08-15 23:50:38 följande:
    Hur mår du Pregga? Är du på väg in? Tänker på dig, lycka till!!!
    Mja jag har haft värkar i timmar, men jag ska avvakta lite till...tilltar det inatt så åker jag ion, men jag har haft falsklarm innan så jag får vänta....men tusen tack för omtanke {#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-15 22:17:59 följande:
    Jisses va det händer grejer alltså!!!!

Hoppas bebis är på G för dig nu då!!! Mne ändå inte,för då kan du ju inte uppdatera oss

Men lycka till hur det än blir!!!!

Hjärta
    Jo jag hoppas gumman att det e på G nu inatt aså....haha men jag har sofie&lauras nr så isåfall får jag be henne uppdatera för oss båda, haha tack vännen..Hjärta
  • Bubbis10
    PNC skrev 2010-08-16 00:06:16 följande:
    Sådärja... Då har jag passerat BF. Suck!
    oj, hihi men snart så....åååhh nu kom ngt som fick mig att le gott å känna värme i hela kroppen, lilleman hickar Hjärta
  • Bubbis10
    PNC skrev 2010-08-16 00:15:33 följande:
    Aaa, det är så mysigt när de hickar. Här är det värsta hålligånget i magen. H*n håller på som aldrig förr. Om det nu är så trångt därinne så är det bara att komma ut! Komsi komsi...
    haha tack för skrattet, det var välkommet.....haha jaa ska det protesteras så, då kan dom allt komma ut tycker jag....nu slutade han hicka tvärt å jag fick en mindre värk...e öm över huden nu...ska la snart försöka sova ifakk ifall...men det e nog å hoppas på för mkt...kram
  • Bubbis10

Näe jag får lägga mig innan ryggen går av på mitten .....kram å natti natt...e säkert falsk larm igen, men bäst å lägga sig för ont gör det...kram på er underbara...{#emotions_dlg.flower}Hjärta

• Bubbis10
    Flickor....Ingen bebis hos mig inatt..

MEN IMORSE KL 06.48 SÅ FÖDDES EN LITEN PRINSESSA SOM VAR 49 CM LÅNG Å VÄGDE 2944 G, vÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN LILLA ALEXI.

GRATTIS CAROHL TILL ERT MIRAKEL....GRINAR SOM EN TOK HÄR.....

MALINSKI, Å NI ANDRA DÅ HÖJER VI VÅRA GLAS ÅTER IGEN-SKÅÅÅÅÅL TA MIG TUSAN Å CAROHL GRATTISSkålSkål
  • Bubbis10

Känner mig helt sentimental här...hahaha

• Bubbis10

Funderar starkt på att åka in idag å kolla mig, dessa värkar jag hade igår var riktigt hemska å i så många timmar...kunde till slut inte sitta upp....

• Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-16 09:17:31 följande:
    Det gör du rätt i vännen. Bättre att kolla en gång för mycket än tvärtom! Lycka till vännen!
    Jo tack så mkt, aså jag ligger med värkar å så intensiva med...igår så rann det till ngt grönt på stolen samtidigt som jag fick ett jäkla mutthugg....måste kolla ....tack så mkt :) kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10