Vi fortsätter, Bf aug 10

aså kan lillaman ta skada om jag hoppar till av rädsla pga en geting? ex om jag ser en flyga emot mig å jag blir livrädd å hoppar till å skriker, kan det skrämma han då? skada?

Grattis till prinsen ssssssss8 ![]()
Hur går det för Carohl?
Åh vad kul
Du måste skriva mer sen så man vet ![]()
NÅ hur går det för dig själv????

Det spelar ju ingen roll vart jag är när jag öppnar mig!Tack så mycket.
Jag hade verkklige önskat att allt startade nu, men som min bm sa så är det med all säkerhet övertid också då jag gått över med mina andra två barn ![]()
Man hade ju god lust att stoppa in en fotboll i ruten på henne när hon sa så ![]()
Man FÅR klaga, å vara ledsen flickor, man e väl inte på topp jämt även när man inte är gravid, å vad jag vet så slutar man inte vara mänsklig för att man väntar barn? vi är alla glada över våra mirakel å vi är alla medvetna om att det inte är lång tid kvar, men HEY-man får lov att vara människa åxå å med det så kommer blandade känslor!
Det är ok, att känna sig nedstämd, å ledsen å förhoppningsvis så har man då stöttande folk omkring sig.
när jag vaknade idag så kände jag mig totalt uppgiven å tänkte-han kommer inte på lååång tid, men visst då e det så.jag sa åt mig själv, Sammie-du får din son, å han har du väntat i år på så då kan jag vänta lite till....men min rädsla sitter ju i att jag ska gå över å bli igångsatt vilket jag inte vill, eller att han ska bli för stor osv....
men jag försöker slå bort den oron, även om det inte alltid e så lätt....

...Haha dt var jag som la ut den videon. Tyckt den var såå jäkla bra haha. Kan ingen skrämma ut min unge så man slipper må dåligt???
Vi kanske borde skrämma varandra här inne? haha