• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nu ska jag iväg, ha det bra så länge!

Kram

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

God morgon tjejer!

Hoppas att ni har sovit gott, vilken härlig dag med skinande sol! {#lang_emotions_sunny}

Jag skulle ha varit iväg och jobbat ett dygnspass idag men jag blir att jobba från kl 17 till dagen efter istället. Min flicka mår inte bra men jag tror att det är psykiskt då hon är helt förstörd då hennes farmors hund avlivas idag. Hur som helst jag lät henne vara hemma och jag ska va hemma med henne fram till 17 sen får sambon ta över.

Ny vecka, tänk att man blir så glad av det, det innebär att vi går framåt. Jag byter inte förrän på torsdag men vem bryr sog? Det är torsdag snart! {#lang_emotions_laughing}

• carohl
    den kära leken skrev 2010-04-19 07:29:18 följande:
    God morgon alla! Hoppas ni haft en bra helg. Jag köpte superfin spjälsäng i lördags. 300 pix. Och då ingick superfräsch madrass också. Nypris 1600! Ett riktigt kap.
    Vad roligt. Vi har okså köpt sängen men måste köpa madrass och täcke till sängen + vagnen nu och spjälskyddet är kvar. {#lang_emotions_smile} Musikmobil har vi sen är sänginköpen klara...
  • carohl
    Mandy86 skrev 2010-04-19 07:34:33 följande:
    Godmorgon!Då kör jag och sambon snart till barnmorskan för kontroll =)Vet inte riktigt vad man ska göra där idag, vi får väl se.Ny vecka idag! Tjoho
    Åh vad trevligt! De kanske sksa börja mäta magen och lyssna på bebbehjärtat beroende på vilken vecka du är i. {#lang_emotions_smile}
  • carohl

Nu ska jag upp till min lilla familj för att pussa min dotter lite och för att väcka min karl som ska iväg och jobba...

• carohl
    den kära leken skrev 2010-04-19 07:44:52 följande:
    Jag har fått massor av täcken och sängkläder av syrror och kompis. Ännu har det inte kostat oss så mycket att skaffa unge ;)Min bästis jobbar som designer. Hon designar både damkläder och barnkläder men även barn grejer. Bla mobiler, så vi ska få en av henne. Hon gör otroligt snygga saker.
    Alla gör som de vill med begagnade grejer. Jag tycker att det är helt ok eller faktiskt en självklar grej att man kan ta emot saker av sina syskon som deras barn har haft då man vet hur det har använts och till vilka barn. Annars så är inte jag så mycket för begagnat inte när det gäller saker som kläder och sånt iaf. Mäbler och vagn går bra om allt är fräscht.
    Men det är ju bra att du har dina syskon! Skönt att inte behöva lägga ut en förmögenhet.
    Vi har hittills handlat för ca 7000-8000 kr och har några ex antal tusen kvar att handla för...
    Gungan jag pratade om förut har jag fått av syrran som hon har haft till sin dotter.
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-19 08:18:30 följande:
    men gu va dåligt.....tänkte ta mig en sömn tur här nu, MEN lilleman protesterade hej vilt, så det slutade med att jag låg å asg, han sparkade så hårt så magen skakade, tills jag gick upp igen, han kör redan me mig :)
    Hahaha jag tänkte när jag såg gröna lampan : men skulle inte hon sova? Så såg jag det här. Haha de är ju för goa. {#lang_emotions_wink}
  • carohl

Ja våren är här och allergin med. Jag är bra jäkla allergisk, jobbigt nu när man är gravid. Vad får man ta och inte? Jag vågar inte ta nåt. Har en telefontid med min läkare på onsdag så då ska jag ställa alla mina frågor. Det viktigaste frågan jag har är: vad händer om jag blir getingstucken? Får jag ta min akutmedicin? Jag vill ju absolut inte skada min bebis men å andra sidan dör jag så finns det iaf ingen bebis. Aja jag hoppas att jag inte blir stucken...

Nån som har hört om nån som varit superallergisk mot getingar och varit gravid? Vad gör man?

• carohl
    Pregga skrev 2010-04-19 08:25:38 följande:
    hahahaa jag måste vara världens lyckligaste, haha han e sjövild här nu :)
    Min blir sjövild när jag lägger mig på vänster sida. Haha det är värsta kriget där inne då. Igår fick sambon känna henne flera flera ggr {#lang_emotions_smile}
    Så låg jag på rygg och vi såg magen åka hit och dit, det är roligt haha...
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-19 08:53:08 följande:
    gör ett nytt försök å lägga mig, trots hans protester, hahaha som han köe med mig redan....
    Gör det... Jag ska ta mig an min familj en liten stund {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10