• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

lullelulle skrev 2010-04-20 21:59:28 följande:
    Hej hej!Jag hoppar gärna in här om jag får :) bf den 20 Augusti.Min baby har också börjat sparka mycket nu och det är sååå himla mysigt. hoppas allt är bra med er!
    Välkommen!

Vi har en bf-lista du kan skriva upp dig på om du vill...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m50946479.html
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Jag tittar på Top Gear med sambon och jag måste säga att vi såg en skitcool gubbe, han heter Seasick Steve. Sök på honom på youtube {#lang_emotions_smile}
    Vilken sköning... hihi...

• carohl
    Pregga skrev 2010-04-20 23:00:54 följande:
    haha ni e för söta ni 2 turtur duvor :) kära upp över öronen än...hahaha det e kärlek
    Haha ja vettesjutton om vi är turturduvor men vi är varandras andra hälft {#lang_emotions_wink}

Nu brudar ska jag gå och sova då jag jobbar imorgon.

Hel på dig Knyzzel ska jag passa på att säga innan jag loggar ut.

God natt!
  • carohl

Mornn mornn!

Nu ska jag iväg och jobba en kortis (9-14). Undrar hur det ska gå för mig idag, jag har sen igår kväll en nerv i rumpan i kläm så jag kan knappt sätta ner foten så jag haltar nå exremt, suck...
    Inte för att vara negativ men fy vilket bajsigt väder, det är ju såååå grått ute blä! Hoppas det skiner upp under dagen.

Ha en bra dag tjejer!

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-21 19:57:45 följande:
    Idag på ultraljudet så sa läkaren att "man kan se ibland vad det är för kön, men alla vill ju inte veta.." Så jag sa att vi inte ville veta så då nickade han. Så där var det nära att jag fick veta, men icke!
    Vad mysigt med ul!! Jag har bokat ett privat ul den 17:e maj som min dotter och svärmor ska få följa med på. Jag längtar som sjutton!
    Ns mamma skrev 2010-04-21 20:18:21 följande:
    SweetLilly: Härligt med ett ultraljud bara sådär :) Och vilken tur så att de såg att lill*n växer till sig och håller koll på det..Är själv lite orolig att jag skall få ett stort barn, sonen vägde ju 4160g (visserligen föddes han på bf+12) och eftersom jag väntar en till pojk och andra barnet ofta verkar bli större så...
    Förstår att du blir lite orolig då du fick ett sånt stort barn. Får inte du gå på extra koll då?
  • carohl

Jag har just kollat klart på en av de bajsigaste filmer jag någonsin sett.. suck... och nu är jag jättetrött! Ska nog gå och sova istället.
    Pregga gumman imorgon är det TORSDAG! {#lang_emotions_sunny}

• carohl
    Malten skrev 2010-04-21 22:41:24 följande:
    Jag får ingen rutin med niferexen. har tagit dem väldigt oregelbundet. hmm får nog bestämma en tid varje/varannan dag. Tänkte ta en nu men kom på att jag inte skulle ta den i samband med tabletter mot halsbränna som jag just tagit.... Förresten är vi kattvakt nu åt världens sötaste lille rödrandiga Leffe :)  
    Haha rödrandig Leffe... hihi... vilket roligt namn!
    Jag älskar katter dock men jag är tyvärr allergisk {#lang_emotions_frown}
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-04-22 04:49:41 följande:
    godmorgon VERKLIGEN!Har vart bortrest till värmland för att koppla av vissa saker OCH tro mig ingen tele inget ingen data så skööönt!Problemet nu är att man har sömnsvårigheter kan inte sova! Mkt tankar mm.IDAG 24+0 =) whiii Happy!Pregga hur märkte du om din uvi?Måste ringa mvc imorgon och boka ny tid då jag glömde bort  tiden i tisdags.Har det hänt ngt nytt här inne`?pusss
    Grattis till ny vecka! Jag går också in i en ny vecka idag {#lang_emotions_laughing} Jag älskar torsdagar.

Jag fick mig världenschock imorse när jag kollade ut, det har säkert kommit 15cm snö och det snöar än oavbrutet. Man blir lite deppig då det nyss var vår och utemöblerna har tagits fram och så...
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-22 07:11:05 följande:
    God morgon!Nya vecka idag! 23+0=vecka 24!Sofie och Laura: Grattis till ny vecka. Vad skönt det låter att "go back to basic" ett litet tag. Det är så nyttigt ibland och man får lite andra prioiteringar. Lysmasken: Är det hemma du ska plocka skräp? Annars verkar det ju som varenda kommun har skräpplockardagar nu i veckan.
    Grattis till din nya vecka också
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-22 07:49:10 följande:
    Carohl: Snö, snö som ligger kvar! Nä nu får det vara nog med detta. Vi hade ingen snö men rejält kallt. frös om nästippen när jag cyklade till bussen i morse. Grattis till ny vecka! Visst ät torsdagar underbara :)
    Skönt att det inte kommer ny snö för er iaf. Flingorna som faller här är stora som 5 kronor (suck).

Ja jag älskar torsdagar eller alla i min familj gör det. Michelle är lyrisk varje torsdag eftersom att vi är en vecka närmare då och sambon blir lycklig på samma sätt som jag {#lang_emotions_laughing} Så torsdagar här hemma är som många andras lördag haha...

Nu ska jag iväg med min flicka till skolan.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10