Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Regnbågslycka skrev 2010-11-06 20:06:18 följande:
    Hehe...du vet vännen, dem lär sig fort hur man ska göra för att få mamma att ta upp dem Tungan ute
    Haha jotack, DEN har han lärt sig å det fort, hihi han skre nästan tjuta, haha det bubbladee HÖGT första gng igår kväll, jag börjadattad ur magen på honom..haha underbart :) sen har han blivit lite blyg, när ngn pratar med honom när jag håller han så skrattar han men sen gömmer han sig i min hals, haha goa unge :)
    ssssssss8 skrev 2010-11-07 16:18:56 följande:
    Tack för de kramarna!
    Han är mycket bättre nu och äter som bara den det känns bra han ahr inte ätit sådär bra på veckor faktiskt!
    Åh va skönt gumman :)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-11-08 13:48:41 följande:

såhär såg mammas kille ut i Lördags när han vart 3 månader
    ÅÅhh så söt :)
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-11-09 14:41:50 följande:
    Är det någon som fått "blödning" efter avslaget tagit slut.? Jag hade slutat blöda för ca 2 veckor sen och sen bar jag bebisen i 2 dar ganska mycket. Hade en mysstund och började blöda kort efter det.. Det är inte massor men en del.. Kanske en matsked om dagen.. =S Sonen blir 8 veckor på fredag..

Ska beställa efterkontroll men tänkte kolla om ni haft det problemet..
    Hm, jag slutade blöda efter ca 5 v å sen kom det tillbax ett par dagar för att sen försvinna helt.
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-11-09 21:40:49 följande:
    Tack =) och tack för att du skrev vad han vägde =)
    Min lilleman vägde exakt 3500 när han föddes å var 49 cm lång
    Nu är han 60 cm å väger 6050 g
    hahaha,världens goaste lilla tjockis..:)
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-11-10 00:15:05 följande:
    Min lilleman vägde exakt 3500 när han föddes å var 49 cm lång
    Nu är han 60 cm å väger 6050 g
    hahaha,världens goaste lilla tjockis..:)
    Om 9 dagar så blir han 3 månader :)
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-11-10 08:05:20 följande:
    Ser att ni skriver om vikter Glad Min lille vägde 4110g och var 52 cm lång.. När han var 6 veckor så vägde han 6230g och 61cm lång.. BVC brukar fråga om jag har grädde i bröstmjölken Skrattande

Lille Loke på sin fasters axel =)

hahahaah tjockis :)
  • Bubbis10

Nu den 16de ska min lille prins vaccineras,fy aså...man mår ju dåligt av tanken på att dom ska sticka han med dessa tjocka nålar,fyyyy kommer la kräkas..

• Bubbis10

Eftersom jag är Ts för denna tråd så vet ni ju vem jag är, men SHHHHH, jag bytte nick av en anl.
    kraam på er

• Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-11-13 06:26:44 följande:
    Trist att du behövde byta nick
    mjo men en viss ngn kollar ju upp mig om allt typ.
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-11-15 13:47:23 följande:
    Heeeeeej tjejer!!!! Det va jääätte längesen jag va inne här nu...Tiden bara rusar iväg å tiden räcker inte alls till lika mycket nu när man har två barn som den gjorde när man hade ett

Ser att ni pratat vikt här..Vi va å vägde Moa förra veckan å då va hon exakt 2 mån (+2 dagar) å då vägde hon 5210g å va 59.5cm långoch hon vägde 3500g å va 51 cm när hon kom....

Hon ammas ju inget alls å har aldrig gjort det heller...

Annars flyter allt på fint, vi är rätt mycket nere på öppna förskolan å myser med de andra mammorna å bebisarna

Bubbis10: Jag undrade precis om de kommit in någon ny Så välkommen,hihi...

Vi har fått tid för vaccination den 7 dec å det är ju exakt på 3 mån dagen Ser INTE fram emot det!!!!!

Hoppas ni alla mår bra å även era småttisar....Ska verkligen försöka bli bättre på att kika in här nu...
    Hihi tack gumman :) imon blir det vaccination,ryser av obehag av bara tanken......hans pappa ska vara med så jag kan gå ut,jag fixar inte det aså...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10