Vi fortsätter, Bf aug 10

Min lille bubbis <3 KÄRLEK <3

Gode gud ge mig kraft....jag faller snart i bitar...mitt x kom idag å sa-min nya tjej vill inte att vi har mer kontakt utan all kontakt ska ske via Fr eller annan myndighet. För jag vill inte mista henne pga dig, sen kommer jag stämma dig på vårdnaden å att han ska bo hos mig halva tiden.
jag finner inte ord mer nu...men hans psykiska terror tär på mig...
han sa det med, jag tänker ju inte förlora henne pga dig så du kommer aldrig att få veta vem hon är, å vi ska skaffa barn å gifta oss å då kommer dominic få bröder där...
helt ärligt tjejer så har jag kommit till den punkt att jag känner.-ta han för helsike å slit han med hälsan för jag skulle aldrig titta åt hans håll igen, MEN min son ska han inte ta.
han frågade mig om jag ångrade att jag skaffat barn med honom, å det kan jag ju inte göra för jag e ju så lycklig över min älskade pojk, å han hade ju inte vart de han är om det inte var för mitt x heller. Så nej det ångrar jag inte!
Då frågade han-men varför skaffade du barn med mig för om du avskyr mig så?
jag-jag skaffade barn med en man som var underbar, men han finns inte längre men det var HAN jag valde att skaffa barn med....
ska ringa Fr imon bitti.
kram
Ska vara väldigt tydlig med det åxå att anl till att umgänget stoppas är pga min lille son blir orolig så fort mitt x har varit här å träffat honom, antar att han känner av stämningen för när han gått mitt x så klamrar sig lilleman fast vid mig å släpper inte taget å ska jag då sätta ner han så blir han ledsen :( så nu e det ohållbart med umgänge...
Sen en rolig sak, hehe lilleman har börjat å pussas :) hahaha han öppnar munnen helt,siktar in sig på munnen å lutar sig framåt...å hans ögon fladdrar ju närmare han kommer å sen SMACK en blöt stor puss, hahahaha underbart :) man blir så glad å varm i kroppen hehe

Hoppas han skaffar barn snabbt med den nya så kanske vi får lite mer lugn å ro här....
Hey ma babes..kommer svara på vissa inlägg lite senare....behöver bara gnälla av mig lite, jag har ONT, ajajaja jordens mjölkstockning med hög feber, så nu ska jag ta min lille bubbis å lägga mig....
Idag blir lilleman 5 månader å ang mat så vill han absolut inte ha ngt annat än tutte vilket ledde till en NY kraftig mjölkstockning med hög feber, har fortfarande ont men går på ipren å alvedon...ska försöka lirka med honom idag å laga ngn puree för gröt avsyr han verkeligen men då han måste introduceras inför gluten så blir det en stänk med mjöl i maten med lite bröstmjölk...ngn mer som har en bebis som bara vill ha tutte? inte för att det gör mig ngt alls men jag blir lite orolig just för detta med gluten osv...