Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

hmm ne kan förstå att ni alla vill ha ut eran bebis;)
    hmm funderar på om ja sk ata och dammsuga lite men då kommer ja säkert ha ont senare i kväll i ryggen men faan ja måst eju göra nått kan ju inte bara sitta ner;)

BF 100815
  • puchelina88

ja får mina sd nu på kvällarna blir jätte hårt i magen,men inget som gör ont!
    nehe nu ska ja städa sen blir det duschen men sen kommer jag in igen;)

BF 100815
  • puchelina88
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-29 20:06:58 följande:
    Vilken vecka var du i?
    Pregga skrev 2010-07-29 19:56:42 följande:
    Men lilla gumman, varför mår du så dåligt? e det ditt as till gubbe nu igen? asså jag blir förbannad på han...mja jag har värkar lite varje dag sen vissa nätter,dagar väldigt mkt å intensivt. Sist jag kollade mig så var jag öppen ca 1 cm, men nu vette tusan....
    För en gångs skull är det inte han. Vet inte varför det kommer faktist men vet bara att jag hatar denna panikångesten
    Känner mig så usel då man får det när man är gravid

Åh Pregga då kanske lillemannen vill komma ut snart
    vecka 38
    37 plus3
    BF 100815
  • puchelina88

sådär då har man dansat med ludde;)
    får se om ja får ont i ryggen senare i kväll!
    ÅÅååå dessa sammandragningar dom sitter i ett tag nu!

BF 100815
  • puchelina88
    carohl skrev 2010-07-29 21:09:49 följande:
    Ludde? Glad Dammsugaren?
    Sammandragningar sitter i? Hihi det kanske är dag nu snart då...
    hehe japp dammsugaren;)
    jo tycker dom sitter i länge i dag men de är väl olika från dag till dag!
    BF 100815
  • puchelina88
    carohl skrev 2010-07-29 21:17:52 följande:
    Hahahaha... jag förstår Natta och hon har rätt! Men vilket snusko till granne... usch...
    puchelina88 skrev 2010-07-29 21:13:01 följande:
    hehe japp dammsugaren;)
    jo tycker dom sitter i länge i dag men de är väl olika från dag till dag!
    Jaha ok..
    Jodå mina kommer varje dag vissa dagar starkare än andra som tidigare idag herregud jag tänkte att nu går jag sönder, nu går vattnet men nä nu är de putsväck!! Å andra sidan så är jag omföderska så det ska kännas mera då.
    Du som är förstföderska kan det ju faktiskt som sagt vara på G på riktigt! Spännande!

hihi jo men tror de bara är önske tänkande;)

ne nu ska ja käka rostat med marmelad och ost;) och sen ta en dusch men ja kommer in snart igen;)

BF 100815
  • puchelina88
    carohl skrev 2010-07-29 21:34:04 följande:
    Denna gång är annorlunda för mig då jag och pappan är kära och har ett superbra förhållande. Min flickas pappa har inte varit så närvarande. Åldersskillnaden gör inget, hon har längtat så mycket efter ett syskon så det blir bara roligt Skrattande
    puchelina88 skrev 2010-07-29 21:21:27 följande:

hihi jo men tror de bara är önske tänkande;)

ne nu ska ja käka rostat med marmelad och ost;) och sen ta en dusch men ja kommer in snart igen;)

Vad gott det lät... mums ska nog ta det med till filmen!
    Jag ska logga ut som sagt men vi ses imorgon!
    okej ha de så bra,
    jag ska vänta på min sambo som jobbar till 24 sen går han på helg ska bli sååå skönt att ha honom hemma;)
    ha en jätte skönt kväll!
    BF 100815
  • puchelina88
    elinnnnn skrev 2010-07-29 21:47:04 följande:
    ja och nu när jag var på toaletten, så var det blött genom trosskyddet! mysko....och även glansiga flytningar, antagligen mer slemmis.... har lite mer molvärk nu , får se om det ger med sig eller inte
    hoppas hoppas;)
    BF 100815
  • puchelina88
    elinnnnn skrev 2010-07-29 21:57:38 följande:
    ja, fast jag är lite orolig faktiskt om det skulle vara fostervatten som läcker? mitt vatten har ju aldrig gått förut, och så vitt jag vet så är lillan inte fixerad utan fortfarande rörlig. Barnmorskan sa att ifall vattnet går innan lillan fixerat sig så ska jag lägga mig ner och ringa efter ambulans?.... Läskigt, hoppas det startar utan vattenavgång...

Kan dock inte tro på att det är på riktigt, inte än väl? 1½ vecka innan BF.......

Fast kanske, man vet ju aldrig. Kanske jag vaknar inatt med värkar?

Jag sa idag när vi satt och lunchade att: NU är jag redo ifall lillan vill komma ut =)
    Hon kanske hörde mig? hhehehe

hoppas allt är bra med dig gumman
    jo hon hörde någ dig;)
    hon vill ju komma ut till mamma och pappa nu ju;)
    jodå här är det bra!
    längtar efter min bebis massor!
    BF 100815
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10