Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-26 23:24:58 följande:
    haha nej nej jag e inte det minsta rädd för honom. Vi har en ömsesidig förståelse, men jag tycker det va trist å läsa sådant om honom för -för mig så har han alltid varit en go kille, fram tills det sista året då...
    men nej, jag e inte rädd för honom. han skulle ju aldrig slå mig eller så-aldrig!
    okej de är ju bra;)
    när va de du skulle ha?
    tror att min bebis sover nu;)
    den vaknar väl när ja ska gå och sova sen!
    BF 100815
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-07-26 23:44:26 följande:

jo men aså jag e 100 på att han inte fysiskt sätt skulle skada mig, det e isåfall psykiskt. men rädd för han e jag som sagt inte, tycker bara det är olustigt att läsa om min x-man på NÄTET. visst, jag visste om det mesta, men inte allt kanske...å det har inte förändrat ngt att jag läste detta nu, ser ju inte ner på han eller så för som sagt, jag visste det mesta, men det kändes ju inte så kul...

jag ska ju ha den 18de aug men jag tror han kommer inom 2 veckor...haha men vi får se :)

jo risken finns väl att din lille vaknar när mamma lägger sig tillrärra å sova, hahahahaa

jo men ja sover inte så bra om nätterna ligger ju och vänder och vrider på mih hela tiden!
    ska bli skönt att få sova på mage som ja gillar sen när den har kommit ut;)
    BF 100815
  • puchelina88

nehe nu ska jag ta en smörgås sen blir de sängen se om man kan sova lite;)
    i morrn på morgonen ska vi till BM kolla så allt är bra!
    men vi hörs i morrn igen!
    sov så gott natti natti

BF 100815
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-07-27 00:05:36 följande:
    haha ja jag älskar åxå att sova på mage, men har vant mig vid sidan nu, men lilleman gillar INTE när jag ligger på höger sida, då går fötterna som 2 trummpinnar, hahaha  mern jag vaknar åxå hela tiden av att jag vänder å vrider mig, å bara det e ju en bedrift nu...haha
    mm de är jobbigt för man vet inte vilken sida man ska ligga på!
    BF 100815
  • puchelina88

Hejsan alla!
    allt va bara bra med och mini i magen!
    hjärtat låg på 146 denna gång hmm undrar om de är en tjej lr kille;)
    barnmoskan sa ju han i dag men vet inte man brukar ju kalla den för han oftast!
    nu ska jag umgås med sambon innan han åker till jobbet igen:(
    men vi hörs senare tjejer!

BF 100815
  • puchelina88
    elinnnnn skrev 2010-07-27 09:50:34 följande:
    hej hej!
    Vad skönt :)
    tog du upp det med dem bruna flytningarna också?

Ha en underbar dag allihopa, NU äntligen ska vi äta frukost, vrålhungrig som jag är och har varitttt länge men väntade på att älsklingen skulle vakna så vi kan äta tillsammans =)
    nej gjorde ju inte de men har inte haft några mera sånna vet inte de va ju inte så bruna!
    men ska till henne igen den 5!
    jag och sambon fika på sjukhuset de va gott;)
    sen ska vi hem till svärmor och äta kl 12 och sen åker han och jobbar och kommer hem i natt!!
    så ja lär ju vara inne här hela kvällen;)
    BF 100815
  • puchelina88

tjena!

nu har sambon åkt till jobbet och kommer hem vid halv 1 i natt!!

har såå tråkigt!!

BF 100815
  • puchelina88

nehe nu ska jag gå och vila en stund men jag kommer in sen igen och då hoppas jag att de är någon här inne som vill prata hela kvällen;)
    tack för att ni finns tjejer!!!

BF 100815
  • puchelina88

sådär då har man sovit en stund va skönt;)
    nu får de hända nått i kväll tycker jag;)
    tänker så varje dag jag vaknar att i dag kanske;)
    men ne de kommer ju säkert inte att hända nått!
    men ja va på toa förut och tycker att flytningarna är mera glansigare typ om ni förstår!

BF 100815
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-07-27 16:23:52 följande:
    va skönt å ha vilat en stund...haha sj sitter man kvar på stolen å duchen väntar, måste handla om en stund...att det e lite glatt på pappret som vid ägglossning kan vara en bit av slemmis :)

hoppas hoppas att de är lite av slemmis;)

hihi okej jo jag ska oxå duscha fast de får bli senare i kväll sen.men de är jpbbigt att duscha nu för tiden;)

och jag som rakar benen haha herregud de går knappt längre!

BF 100815
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10