Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-01 23:54:51 följande:

haha dom e inte kloka asså, hans syster bergatrollet säjer till honom-jaa ska vi träffa detta barnet så tar du med han till VÅRAT hem med VÅR fam. jag bara va??

öh skulle inte tro det, å han säjer att han väljer sin syster före allt, å jag har inte ens bett han välja, men han avstår sin son för att hans syster vill det. såå sjukt! han har inte lagt ett korvöre på vår son, men köper kläder å leksaker till hennes??!!

nej dopet e heligt å ska vara trevligt med bra människor som älskar oss å bryr sig. å¨där inräknas inte dom asen alls. Hon alkoholist som sitter på kvartetskrogarna å super med sin lille son som nu e 5 år, å det har ju inte börjat nu, spelar bort sina pengar osv....å hans bror har andra "problem" men han har iallafall vart trevlig emot mig...men nej tack! jag ska se till att han får ett samtal eller sms när vår son e född så han vet att allt e bra osv.

Ja, håll dem borta dem J''la asen... Har han inte varit där nu så behöver han inte bry sig nu! E systen så viktig så kan han väl skaffa barn me henne. dem får säkert små bergatroll som åker in å ut på kåken.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 00:08:19 följande:

Saken e denna att jag har aldrig bett han å välja, men då han tar upp det hela tiden så antar jag att hans syster har det å han valde. Hon tycker ju sin storebror e skithäftig, hon ställer till med problem ute på stan å sen när hon får problem så hotar hon med att hämta sina bröder...hon e 36 år gammal å mamma!! stor skam.

fan va hånt. kommer stax våfflorna du vet
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 00:18:41 följande:
    haha jo jag vet gumman, dela med dig, hahaha
    Jag ska inte ha... Blev mätt av lukten. Så min lillebror å maken får äta med istället... hahahaha
    Kan man inte bli smal som dem så får dem bli tjocka som en själv hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 00:28:34 följande:
    haha vilket motto-göd andra som du göder dig själv, *asg* hur e det med din aptit nu? själv så har den ju minskat drastiskt med värmen...
    har tappat matlusten något å gått ner från 85.2 till 84.8 Inte så mycket, but still....
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 00:36:49 följande:
    ok, jo samma här...jag har nog inte gått ner men matlusten e inte d.-samma längre alls..suck..läste nu att bebis behöver mkt kalcium för att stärka sitt skelett, å jag som blivit så känslig för lakotos, provade den gröna mjölken å det gick bra :) men maten, jovisst så äter jag men inte alls i samma mängder längre, tyvärr....vill gå upp mer asså...
    Okej... Tack för tipset. Brukar dricka ett glas på morgonen, ett till middag å ett på kvällen.... Mycket mjölk går d åt. Önskar att man kunde ha en ko på balkongen hahahaha....
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 00:49:20 följande:
    hahaha aa det hade ju vart ngt, men jag älskar mjölk men har av ngn anl blivit jättekänslig för det nu den senare delan av graviditeten, men det verkar som om den gröna mjölken går bra å en dietist rek den.
    Okej?! Låter ju som något. Själv så kan jag få lite magknip direkt efter, men d släpper oftas efter ett par minuter. Kan ju vara värt att prova.
  • knyzzel

Själv så tog man sov morron till 7:45 när dottern väkte en... hmmm blev sent här inne igårkväll/natt med Pregga hahahahaha Ska tydligen bli 30c varmt i dag, men än har d ju inte hänt... Tänkte ju gå å bada me dottern, me d får kanke vänta till i eftermiddag?!

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 10:16:34 följande:
    hahaha jo vi sitter ju uppe rätt sent du å jag, haha två nattugglor..får mig å tänka på en serie som gick på 90 talet-
    En röst i natten...hahahaha mys å bada med lillan ju,hoppas ni får kul..
    asså jag fattar inte varför jag vaknar 05.20 på morrn å inte kan somna om....? irriterande ju..
    Malten skrev 2010-07-02 09:27:29 följande:
    jag jobbar på kollo nu sen några veckor och har inte tid att kika in här lika ofta. Jo det är alltid nåt att kommentera om magen, men samtidigt har jag även fått flera kommentarer att jag är "fint gravid" och att jag ser ut som vanligt i övrigt i kroppen, att det bara är magen som är stor. Själv känner jag mig som en stor koloss hela jag. Nu ska jag ner till havet och ta ett dopp innan jag börjar jobba igen. Går förresten in i v33 idag =) 
    Grattis till ny vecka :)

Sen vad det gäller hur stl på magen är så e ju inte det egenteligen det viktiga utan att våra små bebbar mår bra, hihi hoppas du får en trevlig dag :)
    Ja, eller filmen sleepless in Seatel (eller hur d stavas).

Har tvättat ALLA dem ny inköpta babykläderna nu! Men maskinen ville inte torka den som dem skulle så jag har fått hänga upp allt i lägenheten. Har även tvättat mina arbetskläder nu så lagt dem i en svart sopsäck. Tänkte skicka ner dem i förådet så att jag slipper se dem å så får vi ju lite mer plats här hemma
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 10:30:08 följande:
    haha aa å du å jag har la huvudrollen där :) *asg*  jag e med klar å har tvättat allt till lilleman, men ska hämta en ny liten pyams på lindex idag, hihi å sen ska ju med tvättas.. men va skönt å lägga undan arbetskläderna :) wooohooo
    Årets höjd punkt (förutom lillebror då förstås). Vi har "nog bestämt oss för namn nu. Håll i dej!

Devin Lennox (pappas efternamn)
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-07-02 10:33:58 följande:
    Haha tack! Skrattande

God morgon tjejer!

Detta är irriterande så in i bomben... Jag kommer verkligen inte in på mitt konto på familjeliv utan jag får begära nytt lösen 1-2 ggr innan jag har chansen att komma in. Min inloggningsknapp lyser grön dock precis som att jag är inne. Aja jag är inne nu iaf! Skrattande
    Idag är jag ledig och solen skiner! Jag ska sätta mig ute lite senare för att brodera till lillans täcke
    Ja, grattis! Vad mysigt. Du får lägga upp en bild på det sen...Solig
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10