Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-03-16 09:28:19 följande:
    Jag drömde att jag fick en son i natt..med jättestort..eh..könsorgan... vad betyder det?? Sååå sjukt var det... Har aldrig haft så sjuka drömmar som nu när man är gravid..
    hahaha döör av skratt..jaa du, man drömmer ju en del konstiga saker, jag hade ju sex med en fet gubbe me tunnt vitt hår å typ 65 år gammal slusk. å fick orgasm, å NEJ detta e INGET jag vill uppleva! hua....hahahah
    men man drömmer mkt konstigt nu asså....jag va ju visst prostituerad i en dröm, å sen har jag haft än värre mardrömmar än detta....
  • Bubbis10

Vart håller Knyzzel hus?? hon var sjuk va?

• Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-16 10:29:41 följande:
    haha ja det var ju lite sjukt, men jag tror inte man kan tolka allt man drömmer. Själv drömde jag att jag istället för en bebis hade en liten apa som var med mig överallt =)
    hahaha apa, ja drömmarna nu e wierd....nu måste jag snart sätta mig på tangenterna eller kapa min andra tråd som jag e med i...grr
    Malten skrev 2010-03-16 10:32:14 följande:
    Pregga vad skönt att det RUL var ännu tidigare än du trodde. Hoppas denna vecka bara svishar förbi. Förresten har ni härinne ett till RUL sen? Här i Lund har vi ett till i v32.
    haha jaa en hel dag :) nej vi har bara ett Rul här i gbg.....
    060810 skrev 2010-03-16 10:35:29 följande:
    Äh jag hade tagit med henne ändå. Du är ju ensam och då borde det gå tycker jag. Tror inte de nekar dig när hon väl är med dig.Det var som på min föräldragrupp. Inga syskon får vara med (strikt regel), Mino hade öroninflammation nr ?? och skulle vara hemma just den dagen som sista dag innan återgång till dagis. Jag ville inte missa den och tog med honom. Ringde inte innan eller något utan bara tog med honom och det var inga problem. :p Knasigt men så vart det. Så skönt att han fick va med där ändå. :p
    Jo jag ska ta med henne å i värsta fall så får hon väl vänta utanför. mitt x som e ett as vill tydligen vara med! men halåååå han har inte vart med på ett enda innan av 5 st. hm...får la se om aset behagar å dyka upp. jag tänker inte ringa han när det e dags för förlossning iallafall.
  • Bubbis10
    060810 skrev 2010-03-16 10:40:53 följande:
    Pregga:Jag hade faktiskt inte låtit honom vara med varken på ul eller förlossning. Är man ett as så är man och då förtjänar man inte att va med. Kan han inte va delaktig i resten behöver han inte få va med på gobitarna.
    Näe jag tänker inte bjuda med han men han vet ju datum för Rul. men när det e dags så ska jag inte höra av mig, alla mina vänner säjer samma sak-han ska inte bara vara med på gobitarna! inte enda besök på mvc, har han vart med på.
  • Bubbis10
    060810 skrev 2010-03-16 11:00:10 följande:
    Synd att han vet datum för rul. Svårt att stoppa honom kanske då, men det borde gå. Säger du till personalen så tror jag inte de släpper in honom om inte du vill.Håller tummarna för att det kommer gå smidigt på ditt rul.
    nej det tror inte jag heller att dom gör. Det är JAG som ska undersökas å väljer om jag vill ha med han eller inte! Tack så mkt, jag längtar såååååå  hihi
    känns som en evighet nu ju...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-16 11:39:31 följande:
    hihihihiPregga: Jag läste att du undrat över mig, well here I am ;) Jag skrev faktiskt igår, eller var det i förrgår? Men det har ju inte varit någon inne knappt så man har väntat på att någon ska skriva men inget hänt och då har jag lämnat tråden. Bara 11 dagar kvar för dig till RUL nu va? Så spännande, hoppas det går bra! Jag såg att du köpt vagn, vilket kap! Skönt att ha det avklarat :)

haha joo, jag har ju vart bannad sen i tors tills igår...haha jo men 11 dagar känns som en evighet nu ju..ja vagnen e jag supernöjd med, fick med insats, paraply,skydd skötväska som bara den kostat 500 kr.
    Allt för 600 kr. å det var fr en väninna så jag vet ju vem som haft den, såå ja jag e mkt nöjd med mitt kap :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-16 11:51:43 följande:
    haha mjo men jag får lära mig å sätta mig på händerna i fortsättningen eller lämna datan en stund, haha
    jo känns ju frächare å veta att min väninnas lille bebis använt vagnen. men nu blir det att köpa resten helt nytt :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-16 12:19:26 följande:
    haha ja snackade om bloggar på en blogg tråd men inte riktigt fattat varför jag blev bannad. Gjorde ingenting man inte fick ansåg jag iallafall... var bara 24 timmar men för ingenting ? :P
    haha ja tydligen så blir man bannad för ingenting ibland! nu kunde jag inte hålla mig så blir jag bannad nu så vet ni varför jag inte skriver! ett präkt svin som sitter å skriver att det e ok som en man på 30 år att ha sex med en flicka på 15, för sj har han som 38 år inga problem med att dra hem 18 åringa tjejer för att knulla!
    så jag tappade det lite nu....suck..får la se om jag blir bannad nu, kallade han sjuk i huvudet å sa att han e i stort behov av vård!
  • Bubbis10

Undrar om jag blir bannad för detta

Du är ju sjuk på riktigt!! En sådan man som dig skulle min MAN ge på käften om han såg att du var på flickor på det vidriga sätt som du beskriver! jag är 32 år å långt ifrån bitter, man behöver inte vara bitter för att inse att du e ett uppenbart svin!
    Nu e det ju mitt x som e 41 men men sak samma! sjuk sate det där asså.

• Bubbis10

En fråga bara snabbt nu-jag va tvungen att flytta på en kartong, den vägde lite.....kan detta skada liten? man ska ju kunna leva som normalt, å den va ju inte astung men vägde lite.....

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10