Malten skrev 2010-03-16 10:29:41 följande:
haha ja det var ju lite sjukt, men jag tror inte man kan tolka allt man drömmer. Själv drömde jag att jag istället för en bebis hade en liten apa som var med mig överallt =)
hahaha apa, ja drömmarna nu e wierd....nu måste jag snart sätta mig på tangenterna eller kapa min andra tråd som jag e med i...grr
Malten skrev 2010-03-16 10:32:14 följande:
Pregga vad skönt att det RUL var ännu tidigare än du trodde. Hoppas denna vecka bara svishar förbi. Förresten har ni härinne ett till RUL sen? Här i Lund har vi ett till i v32.
haha jaa en hel dag :) nej vi har bara ett Rul här i gbg.....
060810 skrev 2010-03-16 10:35:29 följande:
Äh jag hade tagit med henne ändå. Du är ju ensam och då borde det gå tycker jag. Tror inte de nekar dig när hon väl är med dig.Det var som på min föräldragrupp. Inga syskon får vara med (strikt regel), Mino hade öroninflammation nr ?? och skulle vara hemma just den dagen som sista dag innan återgång till dagis. Jag ville inte missa den och tog med honom. Ringde inte innan eller något utan bara tog med honom och det var inga problem. :p Knasigt men så vart det. Så skönt att han fick va med där ändå. :p
Jo jag ska ta med henne å i värsta fall så får hon väl vänta utanför. mitt x som e ett as vill tydligen vara med! men halåååå han har inte vart med på ett enda innan av 5 st. hm...får la se om aset behagar å dyka upp. jag tänker inte ringa han när det e dags för förlossning iallafall.