Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-03-17 20:32:27 följande:
    haha du är rolig du...Men bättre det än att vara orolig! Hade gjort som du! Hehe tur att du inte har en doppler hemma.... :P
    haha aa kanske lika så bra, men där har jag nog diciplin på mig sj, då jag inte vet om det sulle vara skadligt....mm, en väninna sa samma sak, bättre att du bryr dig å blir orolig än skiter i allt! Å det skulle vara konstigt med ditt förflutna om du inte var orolig.....
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 20:45:56 följande:
    jag vet inte riktigt hur det ligger till sen innan men tycker det är bra att du är orolig än skiter i de som du säger.. Kanon:)Jag har en doppler men lyssnar max en gång i veckan o nu dom senaste veckorna har jag ju inte behövt eftersom jag känner av lilla "bacon" i magen :P
    asså jag gick ju varannan vecka med lillan å lyssnade på henne...å det var ju inte så farligt..men dom säjer ju annat nu...hahaha bacon i magen?? *asg*
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-17 20:55:24 följande:
    Meeeeeen vad du är goooooo!!!Tycker om dig massor  Du är mitt stöd lika mycket som jag är ditt!
    hehe meh gumman....nu kickar mina grav hormoner igång ju....Jag tycker verkeligen så mkt om dig, vi har skrattat så mkt ihop...ibland ligger jag dubbelvikt på sängen,du har en så härlig humor :) jag har gråtit med dig å du har tröstat, å som jag skrev en annan gång

-Varje resa börjar med ett steg
    å varje vänskap börjar med ett hej.....

Jag e innerligt glad att jag kikade in på Fl när jag gjorde, du fanns där...å jag har fått en såå go vän, med ett tålamod som en ängel....{#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 21:03:52 följande:
    Aha okej... Ja nu är det ju bud från höger och vänster om det är farligt eller inte :/haha japp här blev det en bacon :D
    jo jag vet, det spekuleras ju en del om det...hm...haha en bacon, ja alla har vi våra nick på våra käraste.....min lilla skatt, mitt lilla mirakel,min bacon..*asg*
    å sen har vi en hane mitt i allt....hahahahahhahah
    dööör av skratt =)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-17 22:26:46 följande:
    Bacon var väl ett av de mest annorlunda smeknamnen på bebisen som jag hört :) 
    haha jaa snacka om orginellt :) å så roligt, *ler*
  • Bubbis10

Godmorgon flickor :) vaknade för en liten stund sen å höll lillan sällskap innan hon skulle till skolan, åå hon e så ivrig att få börja sälja majblommor....hihi
    hon sa-mamma pengarna går till barn som har det sämre, å vi har det ju så bra så vi hjälper dom...jag blev så stolt =)

Vi brukar ibland skicka iväg kläder å leksaker via en lärare på skolan som skickar till ett barnhem i Estland bla.
    Jag tycker vi har det bra å då kan man ju göra så, å jag e så glad att min dotter har fått dom värderingarna....
    magen kurrar i protest.....hm...frukost..

• Bubbis10
    Belly skrev 2010-03-18 08:23:32 följande:
    Här har man vart klarvaken sen 5. Rul kl. 14 idag, så då går det icke att soooova.. Nervös, nervös, nervös...
    hehe heeej =) va kul att du loggade in :)
    det kommer gå jättebra, ska tänka på dig..hihi ja jag hade med vart så nervös att det hade vart svårt å sova...tack å lov så har jag tidigt på morrn....å imon Mvc å lyssna på liten :)
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-18 08:32:21 följande:
    Tacl elinn och pregga för eran omtanke puss på er!Som sagt mår han mycket bättre nu och hostar dock puttelite smått.näe igår sprakades det hejvilt, idag ingenting.Jag  går in i v 19+0 idag whhiiiiNäe idag skall jag bara vara hemma med snuttepojke, Laura skall alldeles starx på dagis, hon fick vara ledig en dag då hon var så orolig över sin bror!Dessa syskon älskar verkligen varann och kan inte vara utan varann =) näe nu blir det bakning av nybakat bröd
    hihi så lite gumman, jag blev helt bestört igår när jag läste...hua..stackars liten :(
    skönt å höra att han mår bättre nu....man tänkte ju på er igår asså..
    me guu va gulligt att dom e så tighta dina barn..{#lang_emotions_smile}
    bakning..hm..det va ett bra tag sen asså......hm....
  • Bubbis10
    0507 skrev 2010-03-18 09:09:38 följande:
    Hejsan! Har slängt in ett inlägg här för läänge sedan! Har inte orkar vara inloggad och ha för stora förhopnningar då jag har blödigt två gånger. Men imorgon kl 9,00 är det dax för RUL, ska bli skojsigt och se om det är en tös eller pojk. Har redan två söner. Någon mer som ska på RUL imorgon? /Anna
    Hej Anna!

Välkommen tillbax till tråden :)
    förstår att du haft låg profil med vetskapen om att du haft 2 blödningar....sj hade jag vart hysterisk....har du kollat upp det? å vad sa dom isåfall?
    Jag tror det va ngn mer som skulle ha Rul imon...hm, men osäker...sj får jag vänta tills den 25te.....känns som en evighet..
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-18 09:55:40 följande:
    Asså jag e egentligen s¨dålig på bakning men min svärmor lärde mig ett typ fattigmans recept som de gör i sitt hemland OCH himmla gott blir det mmmmjöl, ljumet vatten salt och jäst lätt somm en plätt!Ja mina barn e väldigt tighta men det förekommer bråk med hihihihiMan blir alldelses varm i kroppen av er ju gulliga ni...Förresten har du ngra känningar vad det e som gömmer sig i din mage???
    haha asså jag AVSKYR å baka....men det beror på omständigheter, haha men men jag får la lära mig igen kanske nu när jag har ny spis/ugn å allt ...
    Hemland? varifrån e hon?
    klart det förekommer bråk mellan syskon men du ser ju hur tighta dom e när det gäller :) hihi du e själv så gullig gumman....

mja jag tror att jag har en liten flicka i magen..men som jag sagt tidigare så spelar det absolut ingen roll....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10