Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-07-02 10:37:47 följande:
    Min dotter väckte mig kl 4.50 för att hon hade feber och hjärtklappning. Stackars liten, men hon är pigg ändå. Här är det typ 30 grader Solig
    D skulle vi oxå få, men d verkar inte så...
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-07-02 10:39:41 följande:
    Vilket häftigt namn! Jag gillar det... Flört
    Tack.
    Ja, d e ju lite lagon vanligt å svårt att rimma på.
    Pregga skrev 2010-07-02 10:39:45 följande:
    haha såklart :) Oj, det var ett fint å annorlunda namn :) men silas då??
    carohl skrev 2010-07-02 10:33:58 följande:
    Haha tack! Skrattande

God morgon tjejer!

Detta är irriterande så in i bomben... Jag kommer verkligen inte in på mitt konto på familjeliv utan jag får begära nytt lösen 1-2 ggr innan jag har chansen att komma in. Min inloggningsknapp lyser grön dock precis som att jag är inne. Aja jag är inne nu iaf! Skrattande
    Idag är jag ledig och solen skiner! Jag ska sätta mig ute lite senare för att brodera till lillans täcke
    hahaah gomorrn gumman å inte för att glömma ett mkt viktigt samtal till en oerhört viktig person....hm...tycker jag hör tel här...hahahahaa
    Tack.
    Jag har blivit totalt ner röstad på d namnet, men om vi får en son till i famtiden så ska han heta Silas. Pronto!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 10:54:07 följande:
    ok, haha men det e jättefint gumman :)
    Tack så mycket. Jag blir jätte glad.
    carohl skrev 2010-07-02 10:59:37 följande:
    NU ska jag ta tag i dagen!

Ha det bra tjejer!
    Kram
    Låter vettigt. själv så lagar jag mat. Maken e å lyfter lite skrot
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 11:20:39 följande:

så lite, men jag gillar det :)

haha mitt x har en polare å hans polare heter....håll i dig DAMIEN!!! å han ser ond ut med, haha hemskt!

D e oxå ett fint namn men lite väl ondskefullt kanske?! hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 21:30:19 följande:
    men herregud...klart man inte kan styra över sina känslor å har man ont så klart man måste få tycka att det e jobbigt..men tar du citodon? har läkaren sagt det? dom brukar säja-bara panodil. inte ens alvedon..
    Så synd att det känns piss att vara gravid när det e det mest fantastiska man kan uppleva....men har man så ont å mår dåligt så får det respekteras såklart, sänder en styrke kram
    Gud va kul att du e inne. Jag frågade min husläkare å han sa att d med parasetamol går bra.... (eller hur d stavas)
  • knyzzel
    sofie och laura skrev 2010-07-02 21:47:36 följande:
    Ja gumman, ja fick det utskrivet?
    Samt på Förlossningen och antenatalen gav de mig det!
    Tom sömntabletter fick jag utskrivet SOM jag inte vågar ta!!!!

Mår så himla dåligt att behöva säga piss NÄR MITT BARN VÄXER i min mage, det är så vackert och skall man behöva känna detta!!!

Varför bränns det under revbenen?? Någon
    Lider med dej... Mina revben är nog blåslagna om man kunde se. han sparkar å sparkar. Kände av rygge ganska mycket för typ 1 månad sedan, men nu har han snurrat å ligger på rätt håll, å peppar, peppar... så har jag inte haft ont på de viset sedan dess tack å lov.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 21:53:50 följande:
    haha klaaaart gumman, väntar ju på dig ;) ok, då vet jag...jag som hade kraftiga migränanfall i början av grav tog inget alls...haha
    sofie och laura skrev 2010-07-02 21:47:36 följande:
    Ja gumman, ja fick det utskrivet?
    Samt på Förlossningen och antenatalen gav de mig det!
    Tom sömntabletter fick jag utskrivet SOM jag inte vågar ta!!!!

Mår så himla dåligt att behöva säga piss NÄR MITT BARN VÄXER i min mage, det är så vackert och skall man behöva känna detta!!!

Varför bränns det under revbenen?? Någon
    Ok, men har du fått det utskrivet så e det ingen fara:) men sömntabletter hade jag inte heller tagit! att dom gav dig det...hm..klart det inte känns kul att känna så, men du...snart e din lille ute med dig, ditt vackra barn som du kan pussa på å mysa...det e inte lång tid kvar nu.

varför det bränner under revbenen, jag minns inte varför men Carohl har haft det så sen tidig graviditet, tror det var lillans fot på henne som pressade där...hm e osäker men fråga henne, jag vet att hon haft det så länge.
    Gött... Allt bra? Vad har du gjort i dag då?
    Vi va å badade på badet å inte på stranden . Havet blir d i morron å då tar vi me engångsgrill å lite kött med potatissallad... mys mys
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 22:17:17 följande:
    Jag har hört att foglossning å smärta försvinner helt eller lättar när den lille vänder sig neråt..
    tack å lov så har jag inget ont alls...å har inte haft:)
    knyzzel skrev 2010-07-02 22:10:01 följande:
    Gött... Allt bra? Vad har du gjort i dag då?
    Vi va å badade på badet å inte på stranden . Havet blir d i morron å då tar vi me engångsgrill å lite kött med potatissallad... mys mys
    hihi ok, ja dottern ska få ett simkort imon, då vi bor 2 min fr ett av gbg finaste utomhusbad :) havet e ju mys, får ni plocka stenar till dopet med ju :)
    Idag var jag på Ikea, köpte ett säng set,4 st lakan,3 st plast skydd,badlakan(blåa) å lite annat till prinsen :)
    jag älskar å gå på ikea annars men inte idag, var föör jobbigt med allt folk osv. sen på bussen så sätter sig en snusk framför å hans odör va FRUKTANSVÄRD! asså jag bara sa högt å fy faaan, flytta på dig(min mamma) så hoppade jag långt bak, men du tror inte stanken la sig som ett täcke över hela bussen, jag mådde riktigt illa till slut. det där var inte en dags svett utan kanske en månad, hans hår va heeelt fett. å han kanske var en 23-24 år....min mamma fick åxå hålla sig för att inte ulka.....
    Fan va äkligt...... Varför inte tvätta sig bara? Men vad skönt att du har fått handlat lite till prinsen. Alltid kul att komma hem å packa upp sina fynd i alla fall... hahahahaha
    Ja, stenar, snäckor å lite annat smått å gott som kan bli fint på bordet.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 22:34:58 följande:

ja det var vidrigt, asså seriöst jag har aldrig vart med om ngt liknande..jo det e kul å shoppa loss, hihi men nästa fre tar jag allt som e kvar på en gng :)

hihi har börjar fundera lite på just prins temat, å det blir nog riktigt bra...men jag vill ha servetter med kronor på...hm, var hittar man det?

Kan du inte ta vanliga ljusblåa servetter å sätta servettringar (guldfärgade) formade som kroner runt. Man kan ju köpa gulpapper å göra själv om man vill?!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10