Pregga skrev 2010-07-02 22:17:17 följande:
Jag har hört att foglossning å smärta försvinner helt eller lättar när den lille vänder sig neråt..
tack å lov så har jag inget ont alls...å har inte haft:)
knyzzel skrev 2010-07-02 22:10:01 följande:
Gött... Allt bra? Vad har du gjort i dag då?
Vi va å badade på badet å inte på stranden . Havet blir d i morron å då tar vi me engångsgrill å lite kött med potatissallad... mys mys
hihi ok, ja dottern ska få ett simkort imon, då vi bor 2 min fr ett av gbg finaste utomhusbad :) havet e ju mys, får ni plocka stenar till dopet med ju :)
Idag var jag på Ikea, köpte ett säng set,4 st lakan,3 st plast skydd,badlakan(blåa) å lite annat till prinsen :)
jag älskar å gå på ikea annars men inte idag, var föör jobbigt med allt folk osv. sen på bussen så sätter sig en snusk framför å hans odör va FRUKTANSVÄRD! asså jag bara sa högt å fy faaan, flytta på dig(min mamma) så hoppade jag långt bak, men du tror inte stanken la sig som ett täcke över hela bussen, jag mådde riktigt illa till slut. det där var inte en dags svett utan kanske en månad, hans hår va heeelt fett. å han kanske var en 23-24 år....min mamma fick åxå hålla sig för att inte ulka.....
Fan va äkligt...... Varför inte tvätta sig bara? Men vad skönt att du har fått handlat lite till prinsen. Alltid kul att komma hem å packa upp sina fynd i alla fall... hahahahaha
Ja, stenar, snäckor å lite annat smått å gott som kan bli fint på bordet.