Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-02 22:56:02 följande:
    hihi skulle man kunna göra, men jag beställde , haha å ska ha blå duk med typ glitter stjärnor runt om uppepå duken osv....
    Låter fint... jag har hittat hur jag ska ha mina vit servetter. Ska se om jag kan få till en bild
  • knyzzel

Ja, nu får vi se om d gå. tänk dej bestiken inutti å ett litegrövre snöre med pärlor å snäckor runt.

• knyzzel

Ja, jag tror oxå d... Vi måste ju lägga upp lite bilder i våra gallerier snart oxå. Jag har hittat istärningar med snäckor igår... Kan ju vara festligt i välkomstdrinken....

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 23:24:27 följande:
    haha det blir riktigt snizigt, känns lite som att planera ett helt bröllop för tusan, hahaha
    Ja, blir man inte gift så ska jag ialla fall inte gå miste om festen hahahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 23:32:17 följande:
    hahahaha eller hur :)
    ja jag måste börja planera dopet då jag mest antagligen får stå för allt själv..:)
    Vio står ju båda för d, men jag bara ÄLSKAR att ha bjudningar å planera osv.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 23:39:19 följande:
    jo men det e ju jätte skoj, jag hade ju ett fint dop till lillan men då var jag 20 år gammal, haha inte såå mkt planering då..men men det var jättefint :) dock så blir det lite mer planerat nu, hihi
    Ja, dopfesten blir nästan som bröllopet som man aldrig fick hahahaha. Sitter å planerar inköpen på Ikea på söndag, man vill ju veta vad d kalaset kommer kosta hahahaha Ja, maken vill veta...
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 23:47:27 följande:
    haha jaså? vill han det, *asg* det e bara atrt öppna plånboken...hahahah vad ska köpas på ikea då? såg en så jättesöt mammutsäng ida där på fyndet, för ca 650 kr..å så har jag redan köpt en säng....haha men den e åxå fin :)
    Madrasser, bäddmadrasser, lakan handukar till hundarn, 1 st talrik å kanske en matstol till prinsen men d e ju inget akut med den...
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-02 23:55:18 följande:
    ok, hihi till prinsens säng så har jag allt nu,å matstol har´jag med, hihi  när nu ska jag ta min runda bringa till sängen å hoppas på att få sova lite längre än 05.20 imon bitti...e helt slut....kram gumman
    Sov gott. Själv så sitter jag nog 1 timme till. Kram på dej
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-03 21:52:05 följande:
    haha men jag blev chockad över mina nya prickar, ja leverfläckar.....
    har dock aldrig haft plitor/finnar å dyl....

Som ni vet så vann ju Carohl 10.000de inlägget här inne å jag lovade att köpa ngt till den som vann, så idag var jag å handlade men hittade inget på lindex så det blev ngt annat litet å då jag vet att hon väntar en dotter så köpte jag detta :) hoppas hon gillar det , hihi
    Jätte gulligt. hon blir säkert glad.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10