Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

här är min älskling för dom som inte sett han ;)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-10-09 13:40:01 följande:
    Hihi så lite, han e såå gullig :)Hjärta med mig e allt bra ,jättebra faktiskt:) sj gumman ?
    de är okej! känner mig otroligt ensam bara!Rynkar på näsan
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-10-09 13:43:23 följande:
    oj? vad e det nu gumman?
    Känns som alla bara försvunnit! Självklart har jag mion sambo men han jobbar mycket (5skift) och sen har han fotboll... Blir inte för mycket familjetid... men snart är fotbollen slut..*phuu*
    Men mina "vänner" är bara borta ingen som hör av sig, här sitter man hemma med två barn går ut o leker och umgås med min fyra åring men vännerna då...
  • lillabambi

Men åhh min lillkille har fått torsk :( jag som varit så noga med att koka allt innan han får de i munnen, vatten o bikarbonat blir de nu, och amningsnapp, vill inte ha de på bröstvårtorna

från de ena till det andra fick jag första skrattet i dag som lät lite grann :) stolt mamma!

• lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-10-30 09:34:50 följande:

hej alla tjejer!

nagon mer som jobbar pa att ga ner alla gravid kilon?
    Jag borjar idag, pa allvar . inga fler sotsaks mellanmal, endast frukt/gronsaker till mellis annars ater jag som vanligt, typ efter tallriksmodellen dock med mindre kolhydrater och mer sallad/kott.

jag vager nu 75 kg. det ar 20 kg for mycket!

japp men gravidkilona är borta men nu är de bara magen kvar... kör på zumba o fungerar kanon :)
    vägde 73 innan graviditet är nu nere på 70 kg, lagom för mig då jag är 174 lång o kraftig benstomme :)
  • lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-10-30 16:36:03 följande:
    ah skont att dem ar borta! grattis!hur mkt gick du upp under graviditeten??
    Jag gick ner 6 kg vid forlossningen och sen 4 kg till dem forsta veckorna men nu har jag gatt upp dem 4 kg igen sa nu ligger jag bara pa -6 :S

jag har dock inte borjat motionera nanting, har knappt nagon lust till det, eller tid ..
    jag skulle helst vilja borja jogga igen men ar lite radd for att det ar for skumpigt? fast 2 manader efter forlossning kanske man kan trana som vanligt, eller? jag menar zumba ar ju rattsa skumpigt det med ;)
    jag gick upp 12 kg så mycket försvann ju av sig själv liksom :)
    jag hoppas man kan de, min bm har då inte sagt nå då hon vet att jag kör zumba tre-fyra ggr i veckan :) :)
    vad skulle de göra om de är för skumpigt?
  • lillabambi
    Oväntad skrev 2010-11-01 08:17:56 följande:
    Halloj tjejer

Det har varit rätt hektiskt med lille bebisen och han har nu hunnit bli 5 veckor Glad Har haft otalt många mjölkstockningar och är väldigt trött på att amma men samtidigt så är jag det inte när det fungerar. Vet liksom inte vad som går "snett" och som gör att de kommer om och om igen..

Nåja han växer som en mindre elefant iaf så man får väl vara glad för det lilla Tungan ute

Hoppas ni har det fint med era små bebisar..
    Fy vad jobbigt... men skönt att de fungerar emellanåt iallafall :) :)

här blir de inte så mycket amning längre, sen jag fick torsk så sinade mjölken gjorde så otroligt ont att amma när jag hade torsk :/ men jag har ammat i två månader helt så anser att de är bättre än inget fungerar de inte så är de så...
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-11-05 12:55:59 följande:
    Lillabambi-hipp hipp hurra på födelsedan, hoppas du får en toppendag gumman-
    Grattis!{#emotions_dlg.flower}
    tack söta du Hjärta
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10