Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nej gjorde ju inte det.. men gjorde ett försök iallafall :) Jo det e kanon med mig jobbar lite extra i helgen efter att ha jobbat hela veckan så e lite trött står ju nästan hela dagarna :) Hur e det med dig?? Vi satsar oxå på en till nästa år. Inte så att vi verkligen kämpar men nog har man koll på äl och så och hoppas varje månad och så tyvärr så fick jag ett mf förra månaden men vi har ju varit med om det en gång innan så kändes lättare att hantera denna gången!! kramar!!

• lillabambi

Usch låter som du har de ganska jobbigt:( Mille har nu gått sin tredje vecka hos dagmamman och allt går super bra :) storebror går oxå där :) han sover från ca 18-08 äter som en tok ratar hittills ingenting, äter samma mat som oss andra i familjen. Han lärde sig gå för ca fyra veckorsen och det e det som gäller nu :) har ingenting att klaga på faktiskt :)

• lillabambi
    puchelina88 skrev 2011-10-25 10:15:28 följande:
    Hejsan alla!
    måste bara få säga att min son går nu;)
    han börja den 19/10!
    hoppas ni alla mår bra!   
    vad roligt att höra min son går oxå började gå helt själv när han var några dagar efter året :)
  • lillabambi

Halloj! Min lille kille sover faktiskt skit bra fortfarande sover en timme på dagen 11.30-12.30 sen lägger han sig mellan 18-18.30 och vaknar ca 7.30 så än så länge njuter vi :) Nya ord och på hitt varje dag och klättrar på allt som går vilket resulterade i en dagis olycka där han klättrade ramlade och bet sig i tungan så illa att de övervägdes att sy... men vi så att vi ville ge det en vecka och se hur bra det läker ju har. de gått 1,5 v och ser bättre ut men haft så ont han haft.... 2cm över tungan och ca 0,5 cm djupt... men nu tar han nappen. igen och äter som vanligt igen....

• lillabambi
    elinnnnn skrev 2011-11-25 19:10:07 följande:
    vi planerar också! har mens nu men efter det ska vi köra oskyddat. hoppas på plus i december!

PNC: grattis till er det är ju snart dags för er bara ett par månader kvar!!!    
    Åh spännande :) Har äl nu i dagarna jag så väntar med spänning :) 
  • lillabambi
    lilaemma skrev 2011-11-26 20:05:05 följande:
    Oj, har alla andra redan fått mens? Bara jag som är seg i starten?
    hur länge ammade du?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10