• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-04-22 07:49:10 följande:
    Carohl: Snö, snö som ligger kvar! Nä nu får det vara nog med detta. Vi hade ingen snö men rejält kallt. frös om nästippen när jag cyklade till bussen i morse. Grattis till ny vecka! Visst ät torsdagar underbara :)
    och tack!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Grattis till er andra jag inte grattat.. =) Haha torsdagar är mångas dagar verkar det som {#lang_emotions_wink}

Haha jag kollade på Äntligen Midsommar och haha svenska filmer brukar inte vara min grej men ibland funkar det bra och denna var helt ok.

Halsbrännan är ett faktum här och jag är inte glad över den men vad ska man göra?

Pratade med min läkare i telefon tidigare idag och jag kan få gå till sjukgymnasten om jag vill för min foglossning, jag ska bara ringa och boka tid, det ska bli skönt!
    Annars så frågade jag om allergitabletter och han var inte så förtjust i tanken på tabletter så han skrev ut näsdroppar och ögondroppar. Jag är även superallergisk mot getingar så får jag ett stick kan jag typ dö så jag passade på att fråga om jag skulle bli stucken ska jag ta min medicin? Han sa ja om det. Kortison använder man gärna inte på gravida men en akutgång ska det fungera och det är de 12 första veckorna som är farligast. Nu hoppas jag iallafall att jag INTE blir stucken...

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-22 11:37:27 följande:
    ny magbild idag! Nu tror jag att jag hamnat i en sån "stilltje" med magen,den ser inte ut att ha växt mycket alls sen sist..
    Magen växer på sig hihi {#lang_emotions_wink}
  • carohl

Åh var det någon som sa morotskaka?? Jag vill ha! {#lang_emotions_laughing}

• carohl

Sweetlilly: Jag blev tokförkyld i början. Den höll inte i sig länge men jag har annars inte varit sjuk nå mer. Jag är annars en superfrisk tjej som inte tagit ut en enda sjukdag så länge jag haft Michelle och hon fyller 9 år om en månad.

Malten: Jag ska söka HP. Man måste börja med att skicka in sitt moderskapsintyg till fk. Sen kommer de att skicka info till dig. Du har ett sånt jobb där du borde få. Jag kommer helt säkert att få det då det gick en tjej från mitt jobb för ett år sen och nu är det ännu tyngre.

• carohl

elinnnnn: Grattis till din flicka. De kan ju aldrig säga till 100% men är det två st som säger det med sån stor procenthalt tycker jag också att man ska tro på det.

Nu blir det att kika på film med min sambo. Farsan ska vi titta på... kram kram

• carohl

Knyzzel: Fin bebbemage du har {#lang_emotions_laughing}
    Malten: Ingen aning om man kan ångra sig... jag vet att jag längtar tills jag får gå hem. Du får ringa fk och fråga de lite, de kanske svarar på saker du inte ens visste att du funderade på.

Tjejer! Igår tittade jag på en sån rolig film jag vred mig av skratt! Jag tittade på Old Dogs och jag kan bara säga se den! Ladda hem den eller hyr den, jag fick iaf skratta mer än vad jag gjort på väldigt länge...

Nu ska vi snart hem till min mamma, hon ska bjuda oss på mat, det ska bli smaskens.

• carohl

God morgon!

Även om jag varit vaken sen 6.30... Idag är jag ledig, skönt är det efter en jobbhelg!
    Jag väckte min dotter imorse och klippte håret på henne innan hon duschade så hon stack iväg fin, ren och nyklippt till skolan {#lang_emotions_laughing}

Jag har haft mina funderingar. Min flicka fyller år den 31:a maj och jag känner att jag inte orkar ha kalas åt henne som jag brukar. Så jag tänkte att vi skulle ha kalas på ett lekland som finns här men så kom vi på en skitbra ide, hon ska få ha kalas på gokartbannan. De ska få köra några varv runt var, det är ju skitroligt och originellt då alla ungar har kalas på bowlingen eller leklandet. Jag är så glad att allt är bokat och klart nu så det enda jag behöver göra är att betala! {#lang_emotions_laughing}

• carohl
    puchelina88 skrev 2010-04-26 09:05:55 följande:
    God Morgonjaha vecka 25 i dag ;)sambon kände mini i morse de är så mysigt när den sparkar nu;)i dag ska man på möte kl 13 sen blir det att umgås med älsklingen.på torsdag ska vi till barnmorskan ska bli kul lyssna på hjärtat;)
    Grattis till din nya vecka!! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-28 07:08:02 följande:
    Nu lade jag klippet på bloggen!resanfram.blogspot.com/kära leken; ja jag går till frissan en gång om året tror jag haha! Men det är oftast för att jag har lugg så nån riktigt stadig på hand får jämna den
    Hahaha vilket roligt klipp! Jag har också försökt att få det på film men utan dosa. Har nu min kamera utlånad dock och har haft det i 2 veckor så sen när jag får tillbaka den kanske {#lang_emotions_laughing}

Aja jag är inne nu som snabbast bara för att säga hej. Nu ska jag hoppa in i duschen efter att ha varit borta och jobbat ett dygnspass, jag ska ner på stan för att luncha med en vän och sen ska jag skynda mig hem för att få träffa min karl som åker till Tyskland idag på tjänsteresa också. Jag ska klippa hans hår innan han åker.

Ha det bra!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10