• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Sweetlilly: Jag blev så sugen efter kladdkaka då du skrev att du gjort det och då tänkte jag också göra det bara det att jag inte har nå vaniljsocker hemma... {#lang_emotions_cry}
    Det blev en vanlig sockerkaka istället, den är klar om 20 min mums!

Idag blev jag ensam då min karl åkte till Tyskland men är tillbaka imorgon redan så det är ju skönt att han inte är borta längre än så {#lang_emotions_laughing}

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-28 19:54:15 följande:
    ok, men sockerkaka är gott det med
    Haha ja det är gott men jag glömde den en snabbis så den blev lite mörkare än vad jag hade tänkt mig... {#lang_emotions_undecided} Haha men för den glupska (jag) fungerade det ändå att äta... {#lang_emotions_laughing}
  • carohl

God morgon tjejer!

Pregga, den kära leken: Grattis till er nya vecka!

Ni som jag måste ju älska torsdagar då det innebär veckorbyte, även för mig! {#lang_emotions_laughing} Jag går in i vecka 24 idag och gud vad bra det här känns, vad snabbt det har gått! Underbart är det!

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-29 09:12:06 följande:
    Ja jag hade också torsdagar förut, men efter RUL blev dte lördagar men jag går in i v27 då, helt galet Vad ska ni tjejer göra imorgon då, på valborg?
    Wow vecka 27!! Du är verkligen långt gången {#lang_emotions_laughing}

Jag har ingen aning om vad vi ska göra, inget spec antar jag. Min flicka ska nog hem till sin pappa så vi får se men kanske att man grillar om det är fint väder. Du då?
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-29 09:24:26 följande:
    ja snart är dte tredje trimester!!!Nja vi har inte planerat nåt alls.. jag kommer eg. från södra norrland (bor på västkusten nu), och där firar man ju med att elda brasor och fira ordentligt. Här verkar det inte vara nåt speciellt alls, känns lite trist..Men få se om vi kanske hittar på några vänner som vill äta nåt gott!
    Jo jag bor ju i norrland så här firar man med brasor och så men det känns inte så kul att traska till en brasa utan Michelle {#lang_emotions_frown} Hon vill inte ens åka till sin pappa så vi får se...

Nu ska jag strax ner på stan och lämna tillbaka en skötbädd jag köpte igår då jag inte alls är nöjd med den. Jag kände mig osäker redan igår vid betalningen men tänkte att äh jag kommer att vilja ha den men nä redan igår kväll bestämde jag mig att jag hade gjort fel så det blir ett återköp idag.
    Den är nämnligen i tyg (?) och det var de enda de hade på babyproffsen och ja vill ha den i plast då man bara kan torka av den. Det är mest hygeniskt så anser jag. Dessutom var den skitdyr så jag ska lämna tillbaka den och sen ska jag till Ikea för att köpa mig en billig i plast. {#lang_emotions_smile}
  • carohl

Ha en bra dag tjejer!
    Måste rusa nu om jag ska hinna med att åka så mycket som jag har tänkt då jag ska träffa en vän också och luncha med henne {#lang_emotions_laughing}

Kikar in senare.

• carohl

Hej!

Jag är så lycklig! Jag lämnade tillbaka skötbädden som jag skrev tidigare och åkte till IKEA och för nästan samma penning fick jag skötbädd, 4st drag-på-lakan och spjälskydd. Jag behövde bara lägga till 57 kr! Det var ju ingenting!
    Idag har vi skaffat oss en bilbarnstol med isofix då vi har det i bilen så det blir nog smidigt och bra. Vi skulle låna en stol av en kompis men vi har en egen nu istället. Det blev en Brio Primo med basenhet, toppen! Jag är så glad, vi har bara 6 saker kvar att skaffa på listan sen är ALLT klart! {#lang_emotions_laughing} Då är det bara lilla prinsessan som fattas och ett andra namn till henne också såklart haha...

• carohl
    augustibarn10 skrev 2010-04-30 07:48:30 följande:
    Go morron alla pigga å glada :)Igår köpte vi en ny bil som vi prutade ned 14 000 för det va massa stenskott på motorhuven. Min lillebror känner någon som lackar så vi får göra det för en billig peng :) Den är riktigt fräsch och fin invändigt (är bara tre år gammal). När vi skulle köra så frågade försäljaren om vi ville ha fyra vinterdäck på plåtfälgar också och det tackar man ju inte nej till. Så vi är väldigt nöjda med gårdagen. Idag blir det en tripp till Ullared med min mamma och två av mina bröder för min man kunde tyvärr inte följa med :( Men jag får ju bärhjälp ändå ;) Jag har aldrig köpt så mycket i Ullared innan som jag ska göra idag och min mamma blev helt chokad när hon såg min långa lista :PIdag går jag in i vecka 25 :) Tiden går väldigt fort! Nu är det bara en månad kvar i skolan sen är det sommarlov för första gången på väldigt många år :)
    Grattis till din nya vecka!

God morgon! Här skiner solen, jag hoppas att det fortsätter så... {#lang_emotions_sunny}
    Min dotter skulle åka till sin pappa men vill inte så hon ska vara hemma så det blir väl att gå och se en brasa för oss och kanske grilla, nice nice! {#lang_emotions_laughing}
    Nu ska jag rusa till min dotters skola.

Kram
  • carohl
    Malten skrev 2010-04-30 09:59:44 följande:
    Augustibarn, grattis till ny vecka! Jag byter också vecka idag till v24 :)  Är såå trött, kan det vara järnbrist kanske. Måste bli bättre på att ta järntabletterna. Min lille håller igång så fort jag tar det lugnt typ och särskilt när jag ska sova. 
    Grattis till din nya vecka! {#lang_emotions_laughing}
    Malinski79 skrev 2010-04-30 10:06:39 följande:
    Go morgon!!!Har haft fullt upp senaste tiden så har bara hunnit läsa vad ni skrivit men inte hunnit skriva själv..Men idag kommer det finnas tid! Är nämligen hemma med dottern idag,hon spydde ner hela vår säng igår kväll när hon sov  Så här har vi valborg med magsjuka *blääää* Men som tur är så spydde hon bara den omgången (änsålänge iaf) Men det är inte kul när man måste börja tvätta både barn, säng å sängkläder,golv, kläder m.m. sååå sent!! Vi som dessutom va bortbjudna till vänner som det va ett tag sen vi träffade,men vad gör man Annars är det toppen här,känner lilla prinsessan mer och mer för varje vecka,å det är ju såååå mysigt!!!!  Hoppas ni andra mår bra oxå!
    Åh stackars liten, inge roligt med magsjuka {#lang_emotions_frown} Hoppas hon frisknar på sig snart!
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-30 13:47:12 följande:
    Joo det måste jag ju berätta! Igår kväll lyssnade maken på min mage och han kunde höra Pyrets puls!! Jättehäftigt! Önskar jag själv kunde höra det!
    Åh vad mysigt!
    Jag har ju ett stetoskop och har försökt att höra men nix!! Men hon är skitrolig för där jag har stetoskopet kommer hon ganska snabbt och buffar/sparkar... hihi...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10