SweetLilly skrev 2010-04-29 09:24:26 följande:
ja snart är dte tredje trimester!!!Nja vi har inte planerat nåt alls.. jag kommer eg. från södra norrland (bor på västkusten nu), och där firar man ju med att elda brasor och fira ordentligt. Här verkar det inte vara nåt speciellt alls, känns lite trist..Men få se om vi kanske hittar på några vänner som vill äta nåt gott!
Jo jag bor ju i norrland så här firar man med brasor och så men det känns inte så kul att traska till en brasa utan Michelle

Hon vill inte ens åka till sin pappa så vi får se...
Nu ska jag strax ner på stan och lämna tillbaka en skötbädd jag köpte igår då jag inte alls är nöjd med den. Jag kände mig osäker redan igår vid betalningen men tänkte att äh jag kommer att vilja ha den men nä redan igår kväll bestämde jag mig att jag hade gjort fel så det blir ett återköp idag.
Den är nämnligen i tyg (?) och det var de enda de hade på babyproffsen och ja vill ha den i plast då man bara kan torka av den. Det är mest hygeniskt så anser jag. Dessutom var den skitdyr så jag ska lämna tillbaka den och sen ska jag till Ikea för att köpa mig en billig i plast.