Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88
    Familjen Mu skrev 2010-08-05 11:59:28 följande:
    Ditt första barn? Glad
    japp ja längtar massor men tror ja kommer gå över tiden!
    BF 100815
  • puchelina88
    Familjen Mu skrev 2010-08-05 12:04:32 följande:
    Förstår jag att du gör...Det är så härligt med barn!

Nä varför jag frågade var för att med oss omföderskor såsom jag och Pregga så är det väldigt ovanligt att babyn fixerar sig alls och gör h*n det så är det oftast inte förrän förlossningen startat.

Är man förstföderska så är det mer vanligt att babyn fixerar sig många många veckor innan BF! Glad
    jaha okej de visste jag inte om;)
    BF 100815
  • puchelina88

Tjejer
    ja va på toa nyss och de va en slemig snorig klump flytning är de slemisen???
    ska jag ta upp de med barnmoskan senare i dag??

BF 100815
  • puchelina88
    Familjen Mu skrev 2010-08-05 12:32:32 följande:
    Oj oj...ja det kan det ha varit. Men bara så att du vet så kan den släppa ett par dagar/veckor innan förlossning. Men prata du med din bm Glad
    jo de vet ja men hon kanske kan se om ja har öppnat mig nått lr om de är på g!
    BF 100815
  • puchelina88

sådär allt va bra med mig och mini.
    får vi hoppas att de va sista gången man va hos barnmoskan;)
    fick i alla fall tid efter bf så då skulle vi prata om igångsättning men de hoppas vi inte på!
    hon sa att de va slemisen som hade lossnat,och sen sa ja att ja har haft lite små värk så hon hoppades på att de kommer i gång snart;)
    sen kände hon på magen och sen fick vi lyssna på hjärtat,145 va de på i dag!
    de blir bara lägre och lägre har ju vartr uppe på 160;)

BF 100815
  • puchelina88
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-05 16:32:23 följande:
    Men gjorde dom inget vändningsförsök på din mamma innan?
    Hur är det annars med din värk idag och blödningen?
    puchelina88 skrev 2010-08-05 12:31:11 följande:

Tjejer
    ja va på toa nyss och de va en slemig snorig klump flytning är de slemisen???
    ska jag ta upp de med barnmoskan senare i dag??

Utan tvekan var det slemmisen Ja asså detta vändnignsförsöket skulle ske då kommande vecka i v 37 men jag vill vänta för att se OM tösen vänder sig *Hoppas*.
    jo barnmoskan sa oxå att de va slemmisen;)
    men de kan ju ta 2 veckor för de;/
    BF 100815
  • puchelina88
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-05 17:57:14 följande:
    Nu ska vi inte lyssna på vad BM sa utan det SKA starta tidigare för dig Det håller vi tummarna för nu
    hihi mm vi får hoppas på det!!
    BF 100815
  • puchelina88
    Malinski79 skrev 2010-08-05 19:26:04 följande:
    Hej hej tjejer!!

Nu är jag hemma igen efter en heldag med "playdate" med goa vänner och deras barn Har varit suuupermysigt att vi mammor bara (nästan iaf)  kunde sitta ner och äta och fika och barnen lekte

Har testat ett nytt sätt att äta våffla på idag oxå *mums* vanliga våfflor med röra av fetaost, creme fraiche och rödlök på..blir nästan som langos och det va såååå jäkla gott! Så nu tror jag det kommer bli att äta våfflor lite oftare här hemma

Hoppas ni alla mår bra!!!!
    åååå va gott det låter!!
    BF 100815
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10