Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-03-18 10:42:37 följande:
    hahahah ja jag glömde helt bort det *fniss* men tur att det inte var hårfärg ;) jorå håret sitter kvar, det doftar gott av inpackningen och är mjukt och lent som silke, eller nåt :P
    haha ok, ja du kan nog vara glad att det var hårinpackning å inte färg...haha va bra att det e lent nu, asg....hm..hade jag med behövt....:)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-18 10:49:28 följande:
    jag vågar inte färga.. man kan få jättekonstig färg just nu..Jag ser ut som en jäkla halmbuske just nu med med jättetrist utväxt, sådär grådaskigt konstigt, men det får gå, det hör ju till att se sliten ut när man är gravid, haha
    hahahaha halmbuske? *asg*
    ja man får sig mkt skratt här inne ......jag har fortfarande inte tagit fram rakyveln å nu e det garanterat häck saxen som gäller ;)
  • Bubbis10

Tjejer...va gulliga ni e, blir ju rörd till {#lang_emotions_cry} här ju...hihi
    e så glad för er här inne...hihi

Puss på er {#lang_emotions_heart}

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-18 10:59:17 följande:
    ja absolut haha, herregud hade det varit färg hade jag nog inte haft nåt hår kvar.... ja gör hårinpackning, det hjälper ju verkligen. jag gör en gång i veckan :D
    haha ja jag ska nog prova det, ja det hade ju vart snyggt å somna med färg i huvudet å se håret ligga kvar på kudden, hade ju vart panikartat. hahahhaha
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-03-18 11:01:42 följande:
    haha ja jag ska nog prova det, ja det hade ju vart snyggt å somna med färg i huvudet å se håret ligga kvar på kudden, hade ju vart panikartat. hahahhaha
    ja jag ska prova inpackning asså, inte å sova med färg i håret =)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-18 11:05:31 följande:
    ja prova! hahaha , usch nej vad hemskt. det skulle vara det värsta, tappa allt håret eller tappa alla tänderna, aaaaaaaaaaaaaaah! hihinä nu måste jag stänga ner. maken kommer och hämtar mig snart, skynda skynda jag har inte ens fönat håret!önskar er alla fina underbara tjejer härinne en helt underbar dag! kramar
    hahaha ja ajg har ju använt loreal"s innan å e nöjd med en..den rosa burken :)
    ja men guu va hemskt, vilken syn asså.....mannen hade la sprungit all världens väg ...hahahaah jag ska med iväg å hoppas du åxå får en underbar dag gumman =)
    kram
  • Bubbis10

Loggade in...tänkte svara å skriva lite men insåg hur sjukt trött jag e asså.....
    see you all later :)

• Bubbis10

Såå vilat lite, ätit lite.....å e seg...

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-18 17:34:46 följande:
    hej brudar :Hoppas det är bra med er ?!Här tvätttas det för fullt och strädas :P usch orka. Ny vecka och ny magbild i galleriet :)
    åå så blev jag påmind om att jag MÅSTE sätt upp en tvättid...urk....men men vad att göra...
  • Bubbis10

Min lilla har vart aktiv idag =) wiiiiiiii

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10