Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-03-19 21:09:02 följande:
    Hahahaha usch din stackare.... Ja hur stor är den sannolikheten?? Hahaha din granne... fniss fniss...
    jaa hua bränner i röven.....
    carohl skrev 2010-03-19 21:09:02 följande:
    Hahahaha usch din stackare.... Ja hur stor är den sannolikheten?? Hahaha din granne... fniss fniss...
    aa eller hur, å jag ska skicka den!!! tänker inte leverera den ända bort längst denna gatan!!!!
  • Bubbis10

Carohl

Nu har jag pratat med sjukvårdsupplysningen igen =)

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-19 21:18:59 följande:
    Jaså hihi sa de: hej gumman det var länge sen?  hahaha näää jag ska inte skojas med dig men gumman det är INGEN fara. Herregud baken kan explodera ibland så är det bara...
    *skrattar högt* mja asså det va la nästan ett väntat svar, Hon sa att hade jag fått så ont utan diaree så skulle man ju åka upp,men att det var ju den uppebara anl till att jag fick ont.  haha exlodera...mm, har nog brännsår i röva...hahahahaha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-19 21:29:44 följande:
    Skönt gumman att de också sa att det var lugnt....Nu ska vi kika på film, har ju varit och hyrt vet du  Kramen på dig och krya på dig!Och kram på er andra med...
    hihi jo känns ju lite bättre även om magen känns lite öm....ska ta en tallrik med fil....ska visst vara bra för magen...
    jo jag vet, ha det så mys nu...
    kram på daj, å pussa din underbara dotter på pannan fr mig :)
    Å hälsa din hane (man) så gott....eller du, jag menade din manvän hahahahhaahahaha
  • Bubbis10

ÅÅ så kände jag min lilla ....hihi det va som om-morsan sluta oroa dig nu-här e jag *knuff* hihihi

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-19 20:56:45 följande:
    Vad har ni gått upp hittills? Jag har gått upp ca 6 kg (5,8). Jag som stog stilla på 44,5 och pang så vägde jag igår imorse 45,8 så 6 kg!! Jag är i vecka 18 tror jag, läkaren säger v 19 men vi får se på rul...
    MILDE TID!!!!!!!!!!!!!! jag var över hos madde nu en snabbis å vägde mig, fick en CHOCK!!!

jag har gått upp 9 kg.......hon bor i huset bakom å jag sa innan idag, gu va jag känner mig tung....hm konstigt.

å då sket jag la ut 1 kg innan idag....

jag e i v 19+0 på mån= v 20....typ halva tiden kvar, som madde sa...jaa det får la bli rullstol...hahaha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-20 07:46:24 följande:
    Hahaha... jag fick en chock av mina 6 kg!!! Hahahaha... men gumman vi ska ju gå upp och jag vet att du som jag är inte rädd för att stiga i vikt men man blir paff att när man trott att nä nu växer det inget och att man står stilla på vågen så visar det sig annat... hihi..Du vet att jag trodde att magen inte hade växt på omkretsen heller men jag mätte mig igår och den har växt 2,5 cm till jag är nu 87 cm runt om.
    haha jo asså när du skrev 6 kg så fick jag mig en smärre chock å tänkte att det e jag inte i närheten av...sprang över till madde å han asg när jag utbrister 9 kg!!!!!!!!!!!!! trodde inte mina ögon, jag som aldrig gått upp ett gram i mitt liv typ...men det va faktiskt roligt,ser det positivt. å med min ämnesomsättning så lär det bli som när jag fick lillan...hihihi jag tyckte med att jag stod helt stilla....omkretsen runt magen e 86 haha
    carohl skrev 2010-03-20 07:51:23 följande:
    Herregud!!!!!!!!!! Vet ni vad? Jag vaknade kl 7 av att jag hade blött ner täcket med mjölk!! Ska det redan börja?!Jag hade skitmycket mjölk med Michelle men vad jag vet så är jag i v 18 och då ska man väl inte redan börja läcka ut mjölk... suck...Jag kommer att känna mig som en kossa denna gång med.Jag tyckte att det var skitmysigt att amma min dotter men att gå omkring och läcka mjölk var den mindre mysiga delen...
    OJ, haha jag fick ju ganska tidigt med natta med....men inte så tidigt...å inte än ngn mjölk här, men japp jag var med som en ko för henne..dom på BB undrade om jag ville donera typ..det bara sprutade så jag fick ha bröst skydd...men det e skitmysigt å amma, sen att man stinker bröstmjölk dygnet runt..haha det får man stå ut med. Jag e skitglad om jag får lika mkt denna gng =)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-20 09:53:52 följande:
    Haha vad smart att använda en sån :) Jag har själv haft lite problem när jag handlat tunga matkassar, men har iof kommit på att det funkar bättre om jag tar cykeln. 
    haha jo den e smart, Å HEEEJ :)
    asså jag bär inget som e tungt nu, visst jag skämdes ihjäl i början tills jag insåg hur bekvämt det är =) å smidigt...har ingen cykel ju....tyvärr....men just nu så skulle jag inte våga cykla..skulle väl ramla å få styret i magen eller nåt....känner mig ngt klumpig nu. fick ju en chock av att ha gått upp 9 kg! hahaha
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-20 10:08:16 följande:
    Pregga och Carohl, det är ju inte så kontigt att ni gått upp endel eftersom ni är smala tjejer sen innan. Om man har att ta av sen innan "behöver" man ju inte gå upp lika mycket. Sen beror det väl på så mycket, både sånt man kan styra och sånt som man inte kan styra. Jag hade inte gått upp nåt i v13, i v16 hade jag plötsligt gått upp 3 kg. Jag har ingen våg hemma heller, men ska kika när jag ska hem till mina föräldrar om en vecka. Midjemåttet har iaf ökat med ca 10cm.   
    sant så sant, jag har ju gått på utredning pga min extrema ämnesomsättning å tom läkarna står som ett ? , för jag äter såå mkt med stor aptit. däremot så har jag lätt för å gå ner, räcker att jag e deppig så rasar jag...dom har ju kollat min sköldkörtel flera gng men hittar ingen förklaring. Men nu e jag glad över att ha gått upp, känner mig så...fin ..hihi *fniss*
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-20 10:16:07 följande:
    Ja alltså det spelar nån roll hur mycket man går upp bara bebisen mår bra Mitt midjemått har ökat med 26 cm hahahaha... vi får se vart det slutar men jag tycker att det är roligt att se hur man växer...
    Näe det spelar absolut ingen  roll, jag tycker det e skitkul att jag lagt på mig =) det e jätteskoj å se hur man växer, å jag börjar se ut som en stork typ...haha lika smala ben å armar...bara mage å bröst =)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10