carohl skrev 2010-03-20 07:46:24 följande:
Hahaha... jag fick en chock av mina 6 kg!!! Hahahaha... men gumman vi ska ju gå upp och jag vet att du som jag är inte rädd för att stiga i vikt men man blir paff att när man trott att nä nu växer det inget och att man står stilla på vågen så visar det sig annat... hihi..Du vet att jag trodde att magen inte hade växt på omkretsen heller men jag mätte mig igår och den har växt 2,5 cm till jag är nu 87 cm runt om.
haha jo asså när du skrev 6 kg så fick jag mig en smärre chock å tänkte att det e jag inte i närheten av...sprang över till madde å han asg när jag utbrister 9 kg!!!!!!!!!!!!! trodde inte mina ögon, jag som aldrig gått upp ett gram i mitt liv typ...men det va faktiskt roligt,ser det positivt. å med min ämnesomsättning så lär det bli som när jag fick lillan...hihihi jag tyckte med att jag stod helt stilla....omkretsen runt magen e 86 haha
carohl skrev 2010-03-20 07:51:23 följande:
Herregud!!!!!!!!!! Vet ni vad? Jag vaknade kl 7 av att jag hade blött ner täcket med mjölk!! Ska det redan börja?!Jag hade skitmycket mjölk med Michelle men vad jag vet så är jag i v 18 och då ska man väl inte redan börja läcka ut mjölk... suck...Jag kommer att känna mig som en kossa denna gång med.Jag tyckte att det var skitmysigt att amma min dotter men att gå omkring och läcka mjölk var den mindre mysiga delen...
OJ, haha jag fick ju ganska tidigt med natta med....men inte så tidigt...å inte än ngn mjölk här, men japp jag var med som en ko för henne..dom på BB undrade om jag ville donera typ..det bara sprutade så jag fick ha bröst skydd...men det e skitmysigt å amma, sen att man stinker bröstmjölk dygnet runt..haha det får man stå ut med. Jag e skitglad om jag får lika mkt denna gng =)