• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Sweetlilly: grattis på bröllopsdagen! Hoppas ni har haft en mysig dag!

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • carohl

God morgon! Underbara dag! Jag har längtat efter idag hihi. Nu har jag 100 dagar kvar till bf och 7 veckor kvar tills jag går hem från jobbet och bäst av allt så ska vi på ultraljud kl 14.15!!! Vilken härlig dag! :) Sweetlillly: ja haha det lät roligt, du måste fånga det på bild :)

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-05-17 07:29:00 följande:
    spännande med UL! Är det könsul eller varför ska du dit..?
    Nej det är inget könsul för att vi vet att det är en flicka redan {#lang_emotions_smile} De berättade det för oss redan på RUL:et. Vi visste dock inte att vi skulle få veta det då så jag hade bokat ett könsul i STHLM då och hade lovat Michelle att hon skulle få följa med på det. Kändes dock onödigt att åka till STHLM för att gå på det då vi nu vet att det är en tjej så vi bokade ett UL här i stan. Samtidigt då hon får se sin lillasyster kan jag få fråga hon stor hon är och vad hon väger då mitt sfmått ligger över medel. Så får vi se att hon mår bra {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Nu ska jag ta tag i dagen, kom ju nyss hem från jobbet. Måste hoppa in i duschen för att hämta Michelle i skolan kl 11.

Ha en härlig dag!

Kram

• carohl

Hej hej!!

Åh vilken härlig dag det har varit! Sååå härligt!
    Sessan i magen åh hon är så fin min flicka! Jag blir så lyckloig av att se henne. Läkaren (har vi haft förut också) är inge bra, inge empati över huvudtaget... Hon mår bra iaf och Michelle och svärmor hade ögon stora som tefat när de såg lillan vad hon rörde sig och så...

Vi kom hem för en halvtimme sen från föräldragruppen. Det var intressant och roligt!
    Vad härligt! Jag är så glad!

• carohl

Hej!

Äntligen får jag också börja räkna ner från 100, idag är det bara 99 dagar kvar weehooo!!

Idag har jobbat, nu är jag hemma igen. Snart ska vi på utvecklingssamtal för Michelle. Kl 18 ska Michelle spela in en låt på skiva, hon är så exhalterad hihi...
    Fullspäckad dag! Skoj skoj, dagarna går snabbare när har mycket att göra.

• carohl

God morgon gravida flickor! Hoppas ni har sovit gott. Jag är som vanligt på väg till jobbet, jag jobbar ett dygnspass. Imorgon är jag ledig men har hela dagen bokat, galet! På fredag är ingenting skrivet i min kalender och det ska bli skönt att bara vara. Råmjölk... Jag har läckt i en månad säkert men det händer på natten så det blir att byta i sängen ofta då jag inte vill ha fläckiga lakan. Kram på er, kikar in senare från mobben

• carohl

Hej hej!

Jag gick av mitt pass imorse, jag skyndade mig hem och städade lite. Jag hoppade in i duschen och ställde mig och lagade mat. En kompis till mig kom kl 12 för att jag bjöd henne på lunch. Hon åkte nyss, vad trevligt det är att ha besök ibland {#lang_emotions_laughing}

Ikväll blir det att gå iväg med Michelles klass för att vi (de inte jag) ska spela brännboll och sen ska vi grilla. Det ska bli trevligt och kul för att man gör nå annorlunda. Michelle går i en liten klass på endast 11 elever inklusive henne själv. Så idag ska även vi föräldrar träffas.

Vilket härligt och soligt väder det är idag! Underbart!

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-05-20 14:15:29 följande:
    Låter som en härlig dag! Här har det regnat och åskat mellan solglimtarna =P
    Jaså? Nä här är det varmt och solsken men det lät en jätteåska för en stund sen men inget har hänt och det är inte mulet så jag börjar undra om jag kanske hörde grannen som släppa en jättebrakare? hahahahahaha {#lang_emotions_tongue_out}
  • carohl

Hello brudar!

Jag har videobloggat och där kan ni se min bamsemage om ni vill {#lang_emotions_smile} Haha jag tycker att den är bamsestor men jag tror att den är ganska normal mer eller mindre.

http://carropetit.blogg.se

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10