• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-05-07 11:08:31 följande:
    God förmiddag på er!Ja vad ska man hitta på en fredag som denna då, min man har ju vart hemma hela veckan på semester så det har vart såå sköönt. Även om han står mest och slipar med hörselkåpor och munskydd haha.Mitt Pyre har varit väldigt lugnt senaste dagarna, inga jättesparkar men det rör sig iaf, det känner jag. Tur dte annars hade jag väl blivit väldigt orolig.Tröttheten ja. Jag har ju fina värden, men jag är supertrött, jag tror faktiskt det är normalt att vara dte nu, bebis växer ju så det knakar dessa veckor, så det krävs nog en del av kroppen.Ikväll ska jag smaka på marabou's nya choklad; Polka. I LOVE polkagrisar så detta ska bli GOTT. Hoppas jag iaf. Har längtat hela veckan haha.Fast jag fuskade igår när vi åt mjukglass, då hade jag polkaströssel på hihihi.Håller på att knåpa ihop vår bröllopsannons till tidningen, vi fick aldrig in nån när vi gift oss så vi ska göra det nu lagom till årsdagen.
    Jag är också extremt trött, jobbigt som bara den är det!
    På kvällen går det inte att få kontakt med mig haha... Jag somnar alltid utan undantag på soffan, trist {#lang_emotions_frown}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-05-07 11:46:23 följande:
    Hej vännen !Nej jag vet hoppar in då och då, Lite svårt att hinna med tråden när man har 2 små springande hemma!!Man får se till att dom kommer först
    haha jo det förstår jag, lättare för mig som har en stor tjej som gärna vill sköta sig själv. Hon har kommit in i den åldern på riktigt då hon sällan har tid att umgås med mig. {#lang_emotions_smile} Aja det är väl bara att vänja sig antar jag då hon blir bara äldre och äldre men hon snackar med mig om allt än så länge så då är jag glad iaf. {#lang_emotions_laughing}
  • carohl

Nu har jag suttit och surfat/bloggat och haft mitt roliga ett tag så nu måste jag ta tag i lunchbiten för mig och sesssan.

Kram vi ses sen!

• carohl
    Pregga skrev 2010-05-07 17:32:26 följande:
    tjejerför en liten stund sen så var jag med om ngt nytt som jag undrar ifall ngn här inne vart med om...sitter å har just ätit å det känns som om ngn drar ihop mina lungor till max...kände bara att luften tog slut, å jag fick lite panik...blev jättevarm,å kunde inte andas riktigt, påminner lite om en ångest attack men det va det inte....obehagligt, tror Carohl har vart med om liknande....ngn mer?
    Ja jag får såna "attacker" det känns nästan som panikångestattacker, luften tar nästan slut, det väldigt tungt att andas och hjärtat går i 180. Det håller i sig 5-10 min? Det beror inte på att jag ligger ner för att jag har fått det när jag varit hemma och pysslat eller bara strosat på stan och inte har jag varit stressad heller.
    Skitotäckt är det! Aja det går alltid över iaf.
  • carohl

Nu så tjejer tackar jag för mig för helgen (eller vi får se då kanske tar med mig min mini-dator) jag ska till mina svärföräldrar iaf och jag vill inte gå in på fl från deras dator, inte för att jag tror att de ska kolla vad jag gjort i deras datorer men ändå. Jag vill ha fl för mig själv, känns lite mera privat.

Det visar om jag tar med mig den eller ej {#lang_emotions_wink}

Annars får jag önska er en kanoners helg!

Kramen {#lang_emotions_flower}

• carohl

God morgon tjejer!

Jag vaknade för ett tag sen. Jag tog med mig min dator men till min förvåning såg jag att ingen av er har varit inne sen igår...

Ha det så bra så länge, kram

• carohl
    Pregga skrev 2010-05-08 13:46:55 följande:
    mums polkagris e gött :) Japp exakt så kändes det, fick höra av mitt besök att jag blev rödflammig runt ögonen i huden å över bröstkorgen, mkt,mkt otrevligt. Hoppas det inte händer igen.... läste ngn stans tror det va livsmedelsverket att amn INTE ska ta berocca. hahaha aa vad det gäller godis så kallar jag min dotter för sockertorsken, hahahaha
    Du får nog vara beredd att vara med om det där nån mera gång d¨jag vart med om det flera ggr men denna gång vet du iaf att det går över...
  • carohl

Vi var till babyproffsen tidigare idag och min karl köpte en kudde till spjälsängen. Vad många det finns att välja på! Hur ska man veta vad som är bäst och inte?
    Han köpte "sängkudde exklusiv" från rätt start. Det fanns en standard också men när det fanns en exklusiv så var det lite givet för oss... haha... Sen fanns det andra märken också men när vi har köpt en rättstartkudde till vagnen också så körde vi på samma märke.
    Nu har vi endast täcke och madrass kvar, det vill jag vänta med så att inte bäddsuget finns där för länge. Inte för att jag är skrockfull för det är jag inte men jag vill inte ha en dammig säng.
    Två veckor innan som max innan bebisen är beräknad komma ska jag bädda, helst en vecka innan....

• carohl
    Malinski79 skrev 2010-05-08 17:09:05 följande:
    Hej hopp tjejer!!!Hoppas det är lika bra med alla andra som det är med mig Har verkligen haft en toppen dag..startade morgonen med mysfrukost med sambo + dotter..Sen åkte sambon å jobba å jag å prinsessan åkte å klippte henne,sen blev vi bjudna på lunch av svärisarna *de bästa* Sen hem så Ella fik sova,för att sen åka iväg å fika med en underbar vän Nu är vi hemma en snabbis igen,sen ska Ella lämnas hos mormor å jag å två goa vänner ska gå ut på restaurang å äta thai mat  Har varit full rulle hela dagen,men det gör inget alls när det bara är myyyyys
    Härligt det låter gumman! {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    lillabambi skrev 2010-05-08 20:07:16 följande:
    hej tjejer :)Hur är det med er?KIkar in en vända innan jag ska bege mej mot jobbet o dras med fulla människor (bartender) :)
    Wow jobbar du som bartender nu när du är gravid? Haha att du orkar det med alla hormoner i kroppen, fulla människor som är dryga utan hormoner i kroppen ändå {#lang_emotions_wink}

Lycka till på jobbet! {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10