Vi fortsätter, Bf aug 10
På kvällen går det inte att få kontakt med mig haha... Jag somnar alltid utan undantag på soffan, trist
Aja det är väl bara att vänja sig antar jag då hon blir bara äldre och äldre men hon snackar med mig om allt än så länge så då är jag glad iaf.
Nu har jag suttit och surfat/bloggat och haft mitt roliga ett tag så nu måste jag ta tag i lunchbiten för mig och sesssan.
Kram vi ses sen!
Nu så tjejer tackar jag för mig för helgen (eller vi får se då kanske tar med mig min mini-dator) jag ska till mina svärföräldrar iaf och jag vill inte gå in på fl från deras dator, inte för att jag tror att de ska kolla vad jag gjort i deras datorer men ändå. Jag vill ha fl för mig själv, känns lite mera privat.
Det visar om jag tar med mig den eller ej 
Annars får jag önska er en kanoners helg!
Kramen 
God morgon tjejer!
Jag vaknade för ett tag sen. Jag tog med mig min dator men till min förvåning såg jag att ingen av er har varit inne sen igår...
Ha det så bra så länge, kram
Vi var till babyproffsen tidigare idag och min karl köpte en kudde till spjälsängen. Vad många det finns att välja på! Hur ska man veta vad som är bäst och inte?
Han köpte "sängkudde exklusiv" från rätt start. Det fanns en standard också men när det fanns en exklusiv så var det lite givet för oss... haha... Sen fanns det andra märken också men när vi har köpt en rättstartkudde till vagnen också så körde vi på samma märke.
Nu har vi endast täcke och madrass kvar, det vill jag vänta med så att inte bäddsuget finns där för länge. Inte för att jag är skrockfull för det är jag inte men jag vill inte ha en dammig säng.
Två veckor innan som max innan bebisen är beräknad komma ska jag bädda, helst en vecka innan....