Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malten skrev 2010-02-21 21:23:16 följande:
    Japp jag har gjort det...
    ok, hehe asså jag kikar ju inte av den anl, utan mer för att kolla så det inte blöder fr fel ställe. men det kommer bara när jag e stenhård i magen....
    carohl skrev 2010-02-21 21:28:15 följande:
    Jag har gått upp 4,5 kg hittills och är i v 14
    hehe min latinska ros e inne :)
    jaa jag har gått upp 5,5 kg å är i v 15+0 imon=v 16 :)
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 21:29:40 följande:
    malten: Tack ska du ha =) Pregga och knyzzel. Ja där har vi det! Knipsa gubbar är kul... Har mått jobbigt idag, inte sjuk men långt ifrån bra. Konstigt. haft mycket magknip vart riktigt jobbigt i perioder. Nu har det lugnat ner sig. var en stund på eftermiddagen som jag nästan trillade ihop bara. Blev herre jösses illamående, så salivet kom i mun, tappade all färg i nunan. fick en skyhög puls och kände mig allmänt frånvaro. riktigt obehagligt. tom gubben såg o förde mig till sängs. Någon som känner igen detta?
    har du ätit mkt å inte spräckt skitan än så kan det bero på det, hahaha
  • Bubbis10

Hoppas jag INTE missat ngn nu, å e det så ...ja då var det självklart inte med flit...

• Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 21:40:00 följande:
    ja då kommer det med ja, men detta var mer det kalla kårarna innan man precis lägger en kaka, fastd et inte kom någon, detta var ju förknippat med rent obehag av ingen anledning typ. Bara flög på mig. Pregga! att du inte har blivit beteende vetare! :) Det är klart att det är det... SKITjobbigt. Jag är nog bara full av skit.
    haha eller hur, har helt klart satsat på fel yrke, asg
    men seriöst asså...jag hade hemsk magknip för ngn månad sen...å gick upp å sket 4 hästlass på en natt sen släppte det onda :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-21 21:30:14 följande:
    JA!!! Ska kolla på film med sambon nu.
    Hoppas ni får det så mys =)
    Du vet en sak va....gillar dig såå mkt carohl....P&K
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 21:47:48 följande:
    jag sket o sket idag med!! Nu kluckar det i magen i gen. men hur högt upp kan bebis slåss nu?? halvvägs till naveln? 5-7 cm under....? Inbland även bakåt...?   Jaha nu tänker jag igen ja.
    haha inte en aning , men har det inte släppt efter toa besöket då?
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-21 21:56:09 följande:
    Tack gumms! Gillar det med massor vettu
    När jag kände mig ensam i min graviditet, min sorg, ilska å frustration....så fanns det en tjej där hela vägen! Hon stöttade mig hela tiden, även när det gick emot....
    Jag var en total främling för henne, men hon tog mig å min oro till sig....
    Denna tjejen, har kommit att bli mkt spiciell för mig...
    kan prata med dig om allt, å jag som kan prata vitt å brett me folk....tar dom dock inte till mig på ett mer personligt plan, men du är ett undantag.
    Du är rolig, smart, snäll å omtänksam.
    jag älskar din humor, å att du har skinn på näsan.
    Din ljuvliga dotter är kopia av sin mamma....haha ni e bara såå lika :)

Vill tacka dig för allt, i alla mina stunder genom denna graviditet, som sorg, tårar, mm
    Tusen tack Carohl...för att du är en sån fantastisk person. Trots din egen oro så stöttar du andra, för det krävs det ett mod som få besitter.

Min latinska ros......Puss på daj å tack för allt...
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 22:17:26 följande:
    goooing pregga! fint du skriver så en annan havande känner tårarna närma sig! *tröstäter* fina ni är / har varit mot varann. det gillar vi. för inte ska man behöva ha ett 2 årigt förflutet för att lyssna förstå och krama varann.... det ni funnit i varandra är fint och unikt, tack för att ni delade det här med oss!
    hehe well thanx, men det e så jag känner. Hon e en underbar tjej.Jo men det e sant som du säjer, det krävs inte år av vänskap för att känna att-detta är ngn jag verkeligen tycker om. Hon stöttade mig även i min jobbiga period på fl..
    Jo jag tror åxå det är unikt...
    the jeryds skrev 2010-02-21 22:31:01 följande:
    Nu mina fina dräktiga damer, drar jag mig tillbaka. Dags att försöka komma till ro så man kommer upp imorn bitti. Hoppas ni sover gott allesammans. Å tack än en gång för tillgången till ett riktigt skönt gäng!! Hörs temöra.Puss & kram
    haha dräktiga damer, kände mig genast som en ko eller nåt....hahahaha hoppas du får sova gott gumman, sj har man molvärk rejält...börjar bli lite orolig....men ska la se det positivt. det händer ju ngt, å klart det måste ju kännas. nu ska ju liten växa 3 cm i veckan....å det e ju en del...
    puss & Kram
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-21 22:52:50 följande:
    E d sant 3 cm/ vecka?! D e ju JÄTTE mycket. Hur rund ska man bli?! Känner lite godartad panik sprida sig
    haha jo jag läste det på ngn sida att det va så, hahahaha iallafall nu under denna tiden...haha kommer inte ihåg om det fortsatte i samma takt. men visst stod det så =)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-21 22:56:29 följande:
    Fan va härligt. Jag vill bli RUND!
    hahaha jaa det vill jag med =)
    carohl skrev 2010-02-21 22:57:38 följande:
    Filmen fortsätter nu måste logga ut innan jag får onda ögat från andra soffan här, hehe!!
    haha du vet att man kan köpa smycken fr turkiet, grekland som skyddar emot onda ögon va? hahahhahaahha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10