Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-22 08:59:23 följande:
    hihi tack så mkt =) jo jag e såå spänd på carohls rul nu, haha jag tänkte lägga mig en stund till, men väntar bara på att tel ska börja ringa....haha har lite molvärk idag, men nu tar ju liten fart till max å växer mellan v 20-24 rätt så mkt...
    Ja jag förstår visst e man nyfiken juu!
    Vad tror du att hon får?
    jag har ingen aning man vågar inte chansa fel hihihi men snart får vi veta!

Näe idag blir det ut och leta skor igen till lilleman så inget dagis =( Hans skenor har gjorts om och behöver nya skor återigen !
    Så vad ska man köpa vinter skor igen eller??? Kanske varma gumistövlar ??? det blir ett par gympa skor iaf =)
    Sen måste jag städa rätt på min mobiltelefon!!
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-03-22 09:49:37 följande:
    Heeeej! Jag är hemma nu... och vet ni vad?  Jag ska få en flicka!!!  Wow jag är så lycklig nu när vi har sett våran bebis!!!
    grattis gumman!!!! happiiiii 4u
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-03-22 12:18:02 följande:
    Malten & Laura Leo: Tackar! Malten: är det ditt första barn? Jag tog inte heller reda på det med första men denna gång så...  Inget av det är fel, alla gör olika helt enkelt  Det är faktiskt underbart att få en sån överraskning med...
    För all del gumman!!!!
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-03-22 12:35:58 följande:
    Har du varit på rul eller var det den gången som den inte ville blotta sig som rul:et var? Om ni inte har varit ska ni ta reda på vad det blir?
    MEN GUMMAN nu har du missat ngt =( hahahahaVar på Ul igen i onsdags förra veckan och jag kommer att få en son till =)
    Så en prinsessa med två prinsar kommer göra huset fullt hahahahhahaa
    Puss pådig
  • sofie och laura

Hej tjejjer!
    Fy för idiot sömnproblem BLIR ju gääälen???
    Hur och vad ska man göra?
    Kankse har för mycket att tänka och vad e det?? NADA!
    Vill sova men det går inte!

Imorgon är det kontroll på mina gaddar har en fruktansvärd tandvärk i ena tanden och kan man gå till tandläkaren om man e gravid?

• sofie och laura

Godkväll damer!

Ja idag var jag hos BM och blev ivägskickad till Lab, då mitt hb är ovanligt lågt. När jag kom till Lab så visades det sig att jag skall vara fastande sen 00.00 dagen innan suck!

Bebis mår bra fina hjärtljud min lille HERRE I MAGEN

• sofie och laura

Pregga: det undrade jag med på lab, men de sa att vissa saker måste dom se när de tar detta prov och då skall jag vara fastande från 00.00 och de öppmar halv åtta och jag lämmnar ungarna vid nio på morgonen.
    Kommer vara sur som en bitter hm hm med ingen mat i mig!

Det har oxo med att jag blir yr ofta och måste alltid lägga mig ner på marken eller golvet där jag väl befinner mig så att värmen från huvudet försvinner=( skitläskigt... vete tusan vad detta e men ngt är det iaf!
    Knipa ihop till v 40 ska jag iaf det kommer gå AN MINSANN!!!

Ja du har ju UL imorgon HÄÄÄRLIGT

• sofie och laura
    SweetLilly skrev 2010-03-25 08:42:19 följande:
    Nu finns vaggan och mitt fina klädfynd i mitt galleri!
    super fint
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-03-25 09:24:02 följande:
    Wehoo jag går in i vecka 19 idag, herregud vad tiden går snabbt nu! Tycker ni inte? Jag tror förresten att jag har hittat en vagn jag vill ha... ska fundera på det annars så köper jag en ny men då måste jag beställa den snarast.
    Jg måste oxo beställa vagn om det e den jag vill ha funderar på en babytravel milano syskonvagn, annars en beg UJ ? Men de ligger högt i pris?
    Tror att syskonvagnen babytravel blr beställd en ny med liggdel ca 6000 kr, samr en beg UJ ligger på ca 5000 kr om inte mer ?

Ja visst går tiden fort jag e v 20+0 idag hihihihihhii halva gravven kvar bara.. tänk så här om 2 veckor är jag i 5 månaden efter det är det bara 4 månader kvar innan bebben kommer.
    Att det gårr 20 veckor som vi härjat här inne? OFATTBART HAHAHAHAHAA känns ff som man e i v 12 hahahaha
    Puss på dig

Skulle pregga kika vad det var NYFIKEN HIHIHIHIHI
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10