Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

Vi fortsätter, Bf aug 10

Mandy86 skrev 2010-04-04 10:34:55 följande:
    Jag vill också vara med här på ett hörn =) Bf 9 augusti
    Grattis och välkommen hit =)

Annars tjejjer hoppas jag allt e bra!!
    Fy vilken äcklig halsbränna jag har med sura uppstötningar!
    Bebisen sparkar på.

Fick världens ont imagen vete tusan vad det var men det försvann lika snabbt visste inte om jag skulle andas eller inte andas?
     Hoppas inte att de dyker mer upp igen ???
  • sofie och laura

Nej jag hoppas verkligen inte på mer halsbränna hade det jag med på de 2 barna innan!!!  Och hoppas att inte mag ontet dykwer upp.

knyzzel- MMM gott med mammas mat =)

• sofie och laura

Grattis lilla bambi vad romantiskt och myyysigt ju =)

Själv sitter man hos sin mamma på en liten försenad påskmiddag tillsamans med mina små
    Härligt att vara här !!!!

Nä nu blir det våffeldags mmm med jordgubbs sylt mmmmmmmmmmmmmmm
    tjingeling

• sofie och laura

Men gud carohl?
    Vad fasiken har hänt???
    Jag hoppas verkligen att det blir bättre för dig gumman OROLIG!
    Läste på FB att pregga tänkte på dighade något i aningen men vågade inte skriva ngt men gör det NU
    Gumman hoppas verkligen att det blir bättre för dig

Puss i massor

• sofie och laura
    Pregga skrev 2010-04-06 11:37:55 följande:
    ja jag hoppas det inte e så givetvis...men hon har genomgått flera olika undersökningar å prover å dom ser inte varifrån hon blöder....å det kommer mkt bloddom ville gå ännu längre upp i tarmen å kolla för å se om det kan vara cancer, MEN då riskerar hon sin bebis...å det gör hon givetvis inte så den undersökningen sa hon nej till....nu får vi avvakta å se vad som händer...¨å hålla tummarna..
    Men gud pregga vad e det du skriver det kan bara inte vara sant =( ledsen???
    Nej, nu får vi hoppas att det inte är FÖR det är inte cancer.
    Gud vad hemskt?
    Lilla glada underbara carohl?
    Hur gick detta till?
    Ville inte skriva på hennes sida på fb kan vara väldigt känsligt!!!

Nej nu skall carohl bli frisk NU NU NU NU
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-04-05 22:03:20 följande:
    Knyzzel och Laura Leo: vad ni är söta. Omtanken värmer! Tack! Jag kan berätta att min lilla sessa i magen mår fina fisken :) såg henne på ul igår. Mig är det en annan historia med som läkarna förhoppningsvis får hum om imorgon. Känns otäckt att få ner en slang i magen, blä hoppas jag inte kräks! Aja jag har ju redan fått två föremål + ett finger uppkört där i bak. Det kanske är blödande magsår, ingen aning men jag har inge ont så...?
    Gumman ngt måste det vara ooch förhoppningsvis blödande magsår och inget annat skit!
    Skönt att vår sessa mår bra i magen! För nu e jag orolig här hemma jue!

Knyzzel- gumman det låter väldigt oroväckande och jag hoppas att det inte är det!

Man har blivit så mån om alla här inne vi har ju haft kontakt sen i början av våra plus, för våra embyron har blivit foster som blivit barn som är våra bebisar!!!

Puss på er alla
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-04-06 12:30:31 följande:
    Hej tjejer! De gjorde gastroskopi och det var inte blödande magsår men skitsamma nu tar jag det som det kommer. Jag vägrar oroa mig. Tack för omtanken tjejer ni är för goa. Men skriv inte på min fb. Jag har inte talat om att jag är här bara till nån vän. Kram på er!
    Ok det var inte blödande magsår!
    Carohl meddelar du oss så fort du får veta svar?
    För ngt svar borde du få???

Skriver inget på FB absolut inte!

Puss och kram till dig
  • sofie och laura

Hej tjejjer!
    Stor städat idag! Och fy vilket helvete med denna bäcken uppluckring jag har inte kul!
    Ska till sjukgymnast inom kort!
    Svettas mellan bena så inne H kan man verkligen böi så svettig hahahahhaa

Nä beställde en jättefin babysitter från barabus shopping på nätet en beige för 549 =)
     300 kr Rabatt

Såg att någon talade om andningslarm. Ja jag kommer att ha det igen då vi blev väl informerade på Neo att fullgågna barn som föds samt prematur barn kan ha andnings stopp upp till 10-15 sek sen börjar de att andas igen.
    Alarmet börjar klicka från 15 sek 5 ggr innan den kommer till 20 sekunder sen brakar världes alarm igång.
    Det alarmet väckte till vårt barn att han blev tom rädd så att han började att andas igen så högt är det.
    JA jag kommer att ha det igen för att stilla min oro.
    1400 kr är litye dyrt men jag tycker att det e värt=)

Gå in på www.andnigslarm.se

• sofie och laura
    den kära leken skrev 2010-04-07 14:10:07 följande:
    JA vi pratade om babylarm men inte andingslarm. Jag menade ett sånt larm man har när bäbisen sover så man kna höra om den vaknar fastän man inte är i närheten. Fast det är klart, andningslarm kan ju va bra om man är orolig.
    Ja det heter andnings larm!
  • sofie och laura
    den kära leken skrev 2010-04-07 14:10:07 följande:
    JA vi pratade om babylarm men inte andingslarm. Jag menade ett sånt larm man har när bäbisen sover så man kna höra om den vaknar fastän man inte är i närheten. Fast det är klart, andningslarm kan ju va bra om man är orolig.
    JAHA hahhahahaha ok misstolkar saker och ting BABYLARM E ju bra om man bor i stort hus och så =)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10