Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-06 20:03:55 följande:
    jo jag vet att man blir orolig...nojjig, men läkaren sa till mig att det är inget ovanligt att den "gömmer sig" men jag blir ju snart paranoid, har kännt den i stort sett varje dag ett tag å nu inget på 3 dar...men men den ligger väl annorlunda nu..e det en v sen du kände liten nu? men som sagt, det e nog vanligt..dom e fortfarande så små å kan gömma sig...sen när dom blir större så blir det mindre plats å dom busarna kan inte gömma sig i ryggraden på samma sätt...hihi
    hihi okej jo 1 vecka sen i dag!!
    men de är ju mitt första barn oxå!!
    nehe nu blir de ett bad med sambon och sen blir det mys!!
    ha en skönt kväll!!
    hörs i morrn
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-07 10:43:59 följande:
    Har inte kännt liten sen i ons.....börjar bli sjukt orolig...
    ta det lungt!
    ja har ju inte kännt den sen förra helgen men hoppas på att ja få känna den snart i morrn går vi in i vecka 18 jippi;)
  • puchelina88

hejsan girls!
    hmm fick skit ont i magen innan men nu är det över!!
    hmm undra va de va??
    kanske  ska ringa till barnmoskemotagningen i morrn bitti och se om man kan få en tid så allt ser bra ut!!
    det måste dom väl kunna ge en lr?

• puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-07 15:32:16 följande:
    kan du vara hård i magen? jag ficksådan molvärk i förigår att det nästan gjorde ont-stenhård i magen. Du vet att tarmarna jobbar mkt långsammare nu....
    hmm va på toa i morse och då va ja inte hård!!
    men har inte haft ont nu men ska ringa i morrn endå för man blir ju orolig ju bara hoppas att dom förstår det!!
  • puchelina88

Hejsan tjejer!
    nu kommer det en lustig fråga men ja måste fråga er!!
    Hmm va på toa nyss och gjorde nr 2 de va grönt typ blandning av svart gul varför??
    hade ju skit ont i magen i går efter vi hade käkat hos svärmor och svärfar fick lägga mig ner!!
    hmm ja tänkte ringa till barnmoskemottagningen i dag och säga att j ahade ont i magen i går och vill ha ett Ul för att se så allt är bra!!

• puchelina88
    den kära leken skrev 2010-03-08 07:23:40 följande:
    För mig låter det som helt vanlig magknip. Alltså rännskita. Men ring din BM du och fråga så får du veta.
    jo fråga mamma oxå om de hon sa att de kan vara magknip men om man inte har haft de någon gång så blir man ju orolig;/
    men ska ringa vid 8 tiden se om man få komma upp och se Mini ;)
  • puchelina88

så nu har jag rintt och pratat med dom!
    ok de ska inte vara nått farligt för fostret sa dom skönt att höra!
    men ja kunde ringa till gyn sa dom men ja vill ju bara veta att fostret mår bra kan man få veta de på gyn?

• puchelina88
    den kära leken skrev 2010-03-08 08:57:45 följande:
    Vad skönt attdet inte var nån fara med fostret!
    jo men man vill ju endå se fostret så man blir lugn men får väl vänta tills den 23!!
    vecka 18 i dag då jippi;)
    hoppas man börjar känna Mini snart!!
  • puchelina88

hallå va dött de va här inne då!!!
    ja som inte har nått att göra!!finns de ingen som vill prata??

• puchelina88
    den kära leken skrev 2010-03-08 09:56:26 följande:
    Jag tror pregga hade elbyte idag och kommer nog inte vara inne. Annars vet jag inte. Jag pratar gärna.
    hehe okej!
    vilken vecka är du i?
    har du barn innan lr är det 1?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10