Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

nehe kunde inte sova;)
    jo Ullared har vi oxå funderat på!

• puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-08 11:42:34 följande:
    Hey gumman!jag har inte haft tillgång till internet på hela fm, å lär inte ha hemma förens senare idag...dom jobbar hemma med å riva hela mitt HEM-byter el på alla ställen....gu det borras å bankas så jag fick fly fältet...gu va jobbigt men imon kommer min nya spis..sen e det klart...men fy vad man har å städa sen asså.. Idag går vi in i v 18 gumman, jag tror jag kände en liten putt innan, men e osäker...men har bestämt mig för att den antagligen gömmer sig..
    Jo i dag går vi in i vecka 18 sååå kul;)
    vill fira med att köpa nått men vet inte vad hihi får vänta tills efter RUL den 23;)
    Hmm ja la upp en bild som ja tog i går du kan väl kolla om magen har växt nått hehe
  • puchelina88

God Morgon tjejer!!
    sol i dag me skönt;)
    hmm bara 14 dagar kvar till man ska på ultraljud gud va jag längtar;)
    I dag ska jag gå och möta min mamma vid 12 sen ska vi gå hem till henne ska bli skönt med en promenad;)

• puchelina88

Pregga!
    Gud vad skönt att du får komma och kolla till så den mår bra!!
    jag fick ju vänta jag som ville sett i går bara för ja hade ont i magen i helgen men ike!!!
    men men hoppas tiden går fort nu tills den 23

• puchelina88

Någon som vet om man får filma när man är på ultraljudet???
    Min sambo ville ta med sig filmkameran den 23 tror ni att man får de???

• puchelina88

jag vill oxå sluta att vara orolig men men man får tänka att den mår bra där inne natar jag har inte kännt den men de är ju mitt 1 barn de kanske tar lite tid??

• puchelina88
    SweetLilly skrev 2010-03-09 09:38:46 följande:
    hej tjejer!! Nu är RULbilderna uppe i mappen "vi".
    Gud så söt;)
    vilken vecka va du i går??
    ja ska på mitt den 23 då är ja i vecka 20 19+1
  • puchelina88
    SweetLilly skrev 2010-03-09 09:47:55 följande:
    18+2 flyttade hon mig! Så det var 2 dagar bak enligt FL men bara 1 enligt BM
    okej när ja va på mitt den 8 feb så vart ja flyttat 2 dagar bak skulle haft den 17 men vart den 15 sa hon!
    gus va ja längtar tills den 23 helt sjukt;)
    är de svårt att se vad de är för kön??
  • puchelina88
    SweetLilly skrev 2010-03-09 09:55:24 följande:
    nja, de kan väl se rätt bra tror jag, bara de visar upp sig rätt, men här i GBG säger de inget.
    ne tror inte dom säger de här heller i motala men kan ju kolla lite extra:)
  • puchelina88

sådär då har jag tjatat till mig en tid tills i morrn så jag kan bli lugn hade ont i magen i helgen och vill bara veta att allt är bra med Mini där inne så i morrn kl 8.45 skulle vi få komma på ett extra Ultraljud;)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10