• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

God morgon brudar!

Hoppas ni sovit gott! Jag håller på får ny parkett lagd nere i vardagsrummet, vad fint det börjar bli! Gubben jobbar snabt som sjutton, underbart! Glad

~☆*★~Våran lilla prinsessa väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-06-09 08:13:40 följande:
    ok pregga! Ja du har du fått många bra svar, och jag hoppas du lyssnar på dem!

Jag är så öm i magen idag, har väldigt mycket sammandragningar också, kommer och går hela tiden. Det gör inte ont, bara att magen blir ju så hård och spänd hela tiden.
    Pyret väntas slutet på juli 2010 * resanfram.blogspot.com *
    Så var jag igår med, sammandragningar i mängder och det höll sig hela dagen. Aja så länge de inte gör ont så,,,
  • carohl
    lillabambi skrev 2010-06-09 08:17:00 följande:
    vecka 30 idag och 76 dagar kvar :) UnderbartHjärta
    Grattis gumman! Imorgon är det min tur Glad
  • carohl
    Pregga skrev 2010-06-09 08:33:19 följande:
    du milde tid, vilken morgon energi...hahaha hm, magen börjar dock kurra här nu....vad ska man käka då..hm,...
    Jag drack en drick yogurt och åt en aprikos Glad
  • carohl

God morgon!

Idag har jag redan hunnit skickat iväg min dotter till GBG och hon kommer tillbaka imorgon natt. Jag har tvättat, en mattläggare var här och gjorde om min trappa *underbart* och det bästa av allt är att jag var till BM och allt såg bra ut. Jag är sen igår i v 30 min sf-mått var 29 cm och hjärtljuden var 144. Min BM ska inte känna på om lillan har vänt sig förrän v 35... aja men det tror jag nog att hon gör Glad

• carohl
    Lysmasken skrev 2010-06-11 11:41:45 följande:
    Åh dessa barn. Jag väntar på att jour vc ska ringa mig 12,30 för att jag ska få en tid till minsta tösen. Hon eller hennes stora syster har stoppat en pärla i ena örat och jag får inte ut den.
    Usch vad jobbigt! Min dotter gjorde också så en gång men som tur kunde jag trycka ut den uppifrån....
  • carohl
    Lysmasken skrev 2010-06-11 12:08:00 följande:
    Kan inte det och försökte med pincett men får inte fatt i den. Är rädd att jag bara trycker den längre in.
    Tryck på utsidan uppifrån och ner... kanske det hjälper.
  • carohl

Lysmasken: Förlåt jag är gravid och förvirrad jag var helt inställd på att det var näsan det var snack om...

• carohl

Pregga: Vad fina saker du har köpt Skrattande

• carohl
    lillabambi skrev 2010-06-12 09:00:50 följande:
    Idag blir min lilla kille 4 år :)
    Och sen tror jag om jag inte är helt ute och cyklar så blir Carro oxå stora tjejn :) Grattis:){#emotions_dlg.flower}
    Pregga skrev 2010-06-12 11:12:21 följande:
    Idag e ingen vanlig dag, det e Carohls födelsedag Hjärta
    Ett stort GRATTIS GUMMAN, å HIPP HIPP HURRA HURRA HUUUUURRRAAAAAAAA!!

grattis, hoppas du får en strålande dag :)
    'puss
    Tusen tack tjejer!!! Skrattande
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10