• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

sofie och laura skrev 2010-06-17 22:00:03 följande:
    Hej stumpan!!
    Visst hade du planerat snitt??
    Har du fått sitt datum
    carohl skrev 2010-06-17 21:44:20 följande:
    Sofie Laura: Säger som elinnnn vad fina dina barn är! Supersöta Flört Var in på din blogg och kollade lite...
    Jag tycker Julian är ett jättefint pojknamn. Du får forska lite på internet.
    Jag har också mitt namn klart till mitt lilla hjärta Hjärta Nu väntar vi bara på att dagarna ska gå så att vi har henne i famnen.
    Hej,
    Tack så mkt
    Jag skall faktiskt söka på nätet men det känns fel jag vill att ngt skall bara klinga till

Vad tycker ni om Milo Milio Emilio?
    Jag gillar Emilio! Glad De andra var också fina men Emilio var lite extra fint Skrattande
    ~☆*★~Våran lilla prinsessa väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Nu ska jag logga ut, ska försöka komma i säng i tid ikväll då jag jobbar imorgon.

Kram på er!

• carohl

God morgon tjejer!

Snart ska man till jobbet... aja det är inte många pass kvar nu Glad

Tänkte bara berätta att jag fyllde ju år i förra vecka och Pregga gumman var så gullig att jag fick en superfin present av henne som jag ha till min dotter (som är på väg), jag ska ladda upp bild senare.

Ha en bra dag!

• carohl

Nallepuhmamma: hoppas du får tag i din bm. Och att allt går bra. Jävla idioter som inte tog dig på allvar... Vila så mycket du bara kan. Skriv sen och berätta hur det har gått. Kram

~*~Våran lilla prinsessa väntas 100825~*~
  • carohl

Nallepuhmamma: som pregga skrev det är säkert ingen fara men att det kan va bra att få det kollat iaf. Hur som helst så tycker jag att du ska ta det lugnt tills du har pratat med din bm. Skit, nu måste jag jobba.

• carohl

Nallepuhmamma: ingen fara, jag hade också velat ventilera med någon om jag varit orolig. Som tur är så gör jag det 5 ggr/dag i telefon med pregga :). Hoppas allt har gått bra för dig iaf! Mandy: vad skönt att få bekräftat att hon ligger rätt. Jag kommer att få höra om min ligger rätt den 26:e juli, det är ju hur lång tid som helst dit! De vill inte känna före på mig :(

• carohl
    sofie och laura skrev 2010-06-18 17:56:22 följande:
    Vet ni vad jag har gjort ett fynd en ny spjälsäng för 400 kr med småsaker tillbehör?
    Tänkte ju gå och köpa en ny men vi hämtar denna imorgon och tjänar några hundra lappar.
    Madrass ingick men jag kommer köpa en ny !!!
    E det alldeles för snålt att köpa begagnat?
    Jag tycker inte att det är att vara snål, hittar man något som är fint och fräscht så kan man väl fynda Skrattande
    Det är så mycket annat man köper nytt. Vi köpte våran säng ny men det var för att vi bestämde oss för en och samma serie och åkte då och köpte grejerna Glad
  • carohl

Ang vad som ska införskaffas så har vi endast täcke och madrass kvar att handla. Allt annat är fixat tom blöjor och alla hygien produkterna. Jätteskönt. Jag ska bara brodera klart mitt egna babytäcke till våran underbara lilla tös... Hjärta

• carohl

Aja jag skulle bara kika in en snabbis, jag är helt färdig! Vi var och handlade ganska mycket tidigare.

Imorgon jobbar jag och jag kan lova att jag inte är supersugen men men...

Jag lovade bild på min present från Preggis Flört Men jag får lov att visa er på söndag då jag inte jag har en rygg som gör mig astrött.

• carohl

God morgon på er! Nu är jag på väg till jobbet, ska jobba ända tills imorgon... Suck... Nu börjar det bli jobbigt att jobba. Tur att jag inte alls har många pass kvar. Herregud vad dåligt jag har sovit inatt, jag har vaknat flera ggr och trott att jag försovit mig. Hur som helst så ha en fin dag! Kram

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10