• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-27 23:26:05 följande:
    Hahahaha... gu va kul... Vår lille prins lever oxå rövar, men d e så mycket att jag blir aldeles trött på d nästan...Tack. Vi har bara 3 saker kvar att handla nu... Första-nallen, blöjor å matstol. Hur går ditt shopande då? Förstår d. Sov så gott
    haha jo det var skitkul :) mja jag har väl det mesta nu, ååhh måste köpa batterier till kameran,matstol har jag det med, haha
    knyzzel skrev 2010-05-27 23:42:58 följande:
    Vi var ju på glukos belastning i tisdags. Allt var fint med oss båda två. Vi fick inbokat tider till alla kvarstående undersökningarna, men ingen tid för läkarbesöket där vi ska bestämma datum för snittet. Jag börjar känna mig lite smått stressad av d nu alltså...
    va många av er som e på glukos behandling?? har jag inte ens hört talas om innan ju..
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-05-28 07:31:32 följande:
    Godmorgon mina kära!Igår kom barnens farmor och farfar hem från kroatien och hade en hel hög presenterLaura fick 4 nya plagg. 1 klänning, 3 kjolar mwd tillbehörande tshirt Leo fick en jätte gullig komplett.Själv en hel hög med godis mmmmmmPappan kom hem från en kryssning och med sig hade han köpt en lundmyr påse till bebisen 2 nappar, mössa, body, strumpor så söttttttDet var det första han har inhandlat till något barn =)
    hihi åå då blir man glad ju :)
  • Bubbis10

Asså jag visade ju positivt på GBS, men i mkt liten mängd så dom vill inte ens behandla mig förens det e dags att föda, å vad gör jag då? jo jag kollar upp det på nätet....nu önskar jag att jag inte gjort det...SUCK!!!
    pratade med en Bm om det nu som sa att det va så lite att det inte behövdes ngn behandling, men undrar hur säkra dom e då?

• mammailund85
    carohl skrev 2010-05-27 15:10:50 följande:
    Tetta: håller tummarna för att smärtan släpper snart och att allt blir som vanligt igen. Malten: jag tror att man ska pengarna redan v23 om man ska tro vad som står på deras sida. Detta gäller endast om man anmält konto.
    Tack för infon. Får hoppas på det då
  • mammailund85
    Pregga skrev 2010-05-28 09:46:22 följande:
    Asså jag visade ju positivt på GBS, men i mkt liten mängd så dom vill inte ens behandla mig förens det e dags att föda, å vad gör jag då? jo jag kollar upp det på nätet....nu önskar jag att jag inte gjort det...SUCK!!! pratade med en Bm om det nu som sa att det va så lite att det inte behövdes ngn behandling, men undrar hur säkra dom e då?
    Jag tror du kan lita på deras bedömning. Själv ska jag nog få svar på om jag har uvi idag, men vet inte om de ringer oavsett eller bara om det visat nåt. 
  • SweetLilly

Morrn morrn!

Det här med hur mycket bebisen rör sig.. min är så tvärlugn på nätterna, kan få nån liten puff när jag går upp och kissar, men inte varje gång. Det är mest livat mitt på dagen och vid 21-22 på kvällen.
    Hoppas det håller i sig, hehe

Lilla pyret väntas 100806
  • mammailund85

Drömde om förlossningen inatt. Den vara bara extremt långdragen och hela min fam var med, men nån bebis kom det inte ut innan jag vaknade iaf. Ska nog börja läsa på mer kring förlossningen och ta ställning till vad jag ska ha för önskemål kring smärtlindring. 

• Bubbis10
    Malten skrev 2010-05-28 10:26:38 följande:
    Jag tror du kan lita på deras bedömning. Själv ska jag nog få svar på om jag har uvi idag, men vet inte om de ringer oavsett eller bara om det visat nåt. 
    mjo hon jobbade på spicialmödravården så jag får anta att hon vet vad hon pratar om...
  • mammailund85
    Pregga skrev 2010-05-28 10:28:36 följande:
    mjo hon jobbade på spicialmödravården så jag får anta att hon vet vad hon pratar om...
    ja det tror jag absolut, du kan vara lugn :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10