• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Glad midsommar tjejer!! {#emotions_dlg.flower}

~☆*★~Våran lilla prinsessa väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    Pregga skrev 2010-06-25 23:02:19 följande:
    Nu har jag lagt in foton på presenterna fr Carohl {#emotions_dlg.flower}
    samt mina nya inköp samt gåvor fr goda vänner....;)
    Hihi vad du är go tjejen, fina saker du skaffat också! Glad
  • carohl
    Pregga skrev 2010-06-25 23:02:19 följande:
    Nu har jag lagt in foton på presenterna fr Carohl {#emotions_dlg.flower}
    samt mina nya inköp samt gåvor fr goda vänner....;)
    Nattas Kalle var ju hur söt som helst! Glad
  • carohl

God morgon tjejer!

Hoppas ni har haft en skön/rolig midsommarafton, själv så var jag så trött efter att ha jobbat natt så tyvärr var jag mest bara otrevlig... Skäms Jag var så trött att när jag gick och kissade på kvällen så somnade jag på toan och sen vaknade jag som ett åskmoln och blev arg på min sambo för att han sa god natt två ggr, jag tyckte att han "tjatade" då... hahaha

Jag har några funderingar...
    * Madrass till baby sängen har ni köpt eller vad har ni tänkt att köpa för madrass? Man vill ju självklart ha det bästa för sin bebis men vad är det bästa?
    * Babytäcke såg jag att de rekommenderar de på Ikea från 12 månader men jag vet att jag hade det åt Michelle från början och det blev inge fel på henne för det? Man ser ju självklart om det blir för varmt men man sover ju själv med täcke så...
    * "Trosor" ska ni köpa såna? Vet att jag hade till Michelle men vet inte om jag hade det från början.

Aja det skulle vara skönt att höra hur ni tänker. Jag vill snart köpa madrassen och täcket så är vi klara med ALLT sen och ddet kommer att bli riktigt skönt, faktiskt Skrattande

• carohl

Hello brudar!

Hur är det?
    Tack gulliga Sofie Laura och Pregga för tipsen och råden. Skrattande Trosorna minns jag också lite vagt att jag började använda senare men jag använder bara bodysar i början nästan, det är ju så mera praktiskt. Men jag får köpa några par trosor då jag köpt lite tröjor också.
    Min kärlek börjar känna sig lite stressad över att vi inte har madrass och täcke än så vi ska köpa det snart då Glad

Jag har haft en riktig mysdag måste jag säga! Vill ni se vad jag har haft för mig kan ni kika i min blogg http://carropetit.blogg.se jaja nu ska vi väl fortsätta att mysa snart, vi ska kika på en film och jag ska göra mig lite saft.

• carohl
    Oväntad skrev 2010-06-26 19:18:19 följande:
    Har ni skrivit förlossningsbrev? Jag fick den instruktionen från senaste BM besöket fast det känns som att det inte kommer hinnas "läsas" sånt.

Liten i magen har fortfarande inte vänt sig.. Går in i v32 i morgon.. Men det kanske ger sig..
    Jag ska inte heller skriva nå sånt brev och vet du vad? Jag tror inte att min lilla prinsessa heller har vänt sig.... Men men hon hinner väl på mig ska de kika på det tidigast i v 35
  • carohl

Hej tjejer!
    Jag har inte läst bakåt, jag hinner inte heller nu Rynkar på näsan jag sitter barnvakt åt min systerdotter som är 2 år och full av energi!

Igår cyklade jag säkert 6 km och det gick bra! Vad skönt det var Skrattande

Pregga gumman: jag tror inte och hoppas inte att ditt vatten har gått. Men du har mitt nummer så vill du snacka får du slå en pling. Nu ska vi titta på gummibjörn...

• carohl

God morgon tjejer! Hur mår ni idag? Haha måste ju berätta... Om inte jag minns fel så kostade våran hensviksäng 895 för två månader sen ungäfer. Igår var vi på ikea för att köpa madrass och täcke (nu är vi klara med alla saker :)) hur som helst så är det 'cirkusvecka' där så sängen kostar endast 295 kr. 600 kr billigare vilket jäkla hån! Haha aja så kan det vara ibland... Sweetlilly: mysigt med tul! Nu måste jag jobba! Suck...

~*~Våran lilla prinsessa väntas 100825~*~
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-29 09:21:16 följande:
    Morn morn snyggingar

Lika varmt idag igen.
    Ett rent helsicke att sova om nätterna. Känns som man klibbar fast överallt och det är bara jobbigt med denna värmen just nu.
    Våran pool är sönder så jag fick glatt klämma ner mig i babypoolen haha men tack o lov kom inga grannar förbi just då igår när man badade där hihi.
    Tänk vilken syn

Idag är inget planerat men ska iaf ta ungarna ut sen på en runda så man kommer ut i fina vädret.

Ammningsbh har jag köpt från Tradera samt någon annan stans jag inte minns
    Hihi vad roligt det lät.... Flört
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-29 18:21:03 följande:
    Denna eftermiddagen kunde ju varigt bättre.
     Har lyssnat på mannens gormande och skrik på mig nu och klagan över att pengarna gått till räkningar osv
    Jävla buffel som skrek "Och så ska vi fan ha en unge till ,vi skulle fan göra abort förhelvette".

Jag känner just nu bara vrede,smärta av hans ord samt att tårarna är nära
    Vad ledsen och arg jag blir när jag läser detta... Vem tror han att han är? Saken är den att när man en gång sagt något så går det inte att ta det tillbaka. Synd att han slänger ur sig så idiotiska saker.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10